Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha omakotitalo Kangasalla, mitä olette tästä mieltä?

Vierailija
27.10.2009 |

Mitä mieltä olette tästä? http://www.etuovi.com/kohde/568571

Saisko tästä kivan?

Seutu on aika kivaa ja Tamperelle lyhyt matka. Remontti vaan mietityttää, kun ei osata arvioida kustannuksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppaan saa laskea kymppitonneja rahaa ja jos ei osaa itse tehdä, niin kaksinkertainen määrä.

Vierailija
2/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän noista 70-luvun taloista, niissä on yleensä järkevämmät pohjat kuin uusissa taloissa, mutta usein ne on niin hirveän huonosti rakennettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tasakatto

- matala huonekorkeus

- missä pohjapiirros? Ilmeisen hankala? Pitkiä käytäviä?

Vierailija
4/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän noista 70-luvun taloista, niissä on yleensä järkevämmät pohjat kuin uusissa taloissa, mutta usein ne on niin hirveän huonosti rakennettuja.

Vierailija
5/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikinä. Homepommi. Alle 100te ei mitään mahdollisuutta saada remontoitua.

Vierailija
6/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maltat vähän odottaa, saat Kangasalta kivemman asunnon. Tuo vaatii täydellisen remontin, mm. keittiö ja pesutilat on uudistettava ja varmasti myös kattoremontti on tulossa. Monissa tuon ikäisissä taloissa tulee putkiremonttikin ajankohtaiseksi, salaojatkin ehkä kaipaa huoltoa, ikkunat uusimista jne. eli aika paljon rahaa pitäisi varata remonttiin vaikka ei mitään homepommia löytyisikään. Itse en noin paljoa maksaisi.

Vierailija
7/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijainnista riippumatta. Remonttiin saa sitten laitettua sen 100 000 e,jos kaikki putket uusitaan, lämmitys vaihdetaan (sähkö tulee kallikksi), lisäeristykset, piha (ei laitettu ollenkaan?), ensimmäisenä kattoremontti ja pesutilat uusiksi. Tuon ikäisissä on ok pohjat ja riittävän tilavat huoneet, mutta muuta hyvää ei olekaan.

Vierailija
8/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois saada tosi mieleisen kämpän.

Kun ei ole remntoitu, esim laitettu karseeta keittiötä, hinta on halvempi ja ostaja saa tehdä mieleisensä.

Pohjakuvaa kyllä kaipasin. Olisko tää perinteinen ällän-muotoinen?

Vierailija
9/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tontin + uuden Älvarin avaimet käteen valmiina.

Tuohon taloon joudut vielä laittamaan rahan + vuosiakusia aikaan remontteihin ja siltikään et tiedä, kukkiiko home kuinka pahasti.

Joten en näe mitään syytä miksi ostaisin tuon talon.

Varsinkin jos teillä on lapsia niin ei kyllä kannata sitä kallisarvoista yhteistä vapaa-aikaa vanhan romun korjaamisen vuosikausia.

Vierailija
10/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älväriä omalla tontilla. Mua haittaa kanssa, kun talosta ei ole pohjakuvaa. Remonttitarve on iso ja suuntaa antavasti voin sanoa, että meillä meni 40 000 Euroa sisäremonttiin 1979 rakennettuun taloon, kun tehtiin hirveästi itse ja sähkäri+ putkari teki kaverihintaan. Kaikki tuli sitten kyllä uutta kattolistoja ja väliovia myöten. Missään ei ole vanhaa pintaa jäljellä paitsi katoissa ja nekin maalattiin valkoiseksi. Ja ihan tuli kivitasoa keittiöön jne., mutta kyllä sitä rahaa menikin. Tuossa talossa lisäksi kattoremontti voi olla edessä ja tosiaan ne putket, jotka meillä todettiin priimoiksi. (putkarin mukaan kannattaa palata 20 vuoden päästä asiaan)

Vierailija
11/11 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia tuon ajan taloja viime aikoina katsastaneena, sanoisin, että kuntotarkastus ehdottomasti. Katto on vuotanut, joten mitä se on aiheuttanut? Remonttiin menee aika paljon rahaa, kuten on todettukin tässä. Jos pohja miellyttää, niin mikäs siinä. Neliöitähän tuossa on runsaasti, joten siinä on varmaan mahdollisuuksia monenlaisiin muutoksiin.

Kannattaa käydä paikan päällä ja tunnustella, mikä fiilis talosta tulee. Se yleensä kertoo paljon enemmän kuin mitkään kuvat. Alueen hintatasosta ei ole minulla mitään käsitystä, joten selvitelkää jostain, millä hinnalla tuolla yleensä talot ovat vaihtaneet omistajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä