Nyt olen tosi katkera
mies lähtee taas kavereiden kanssa Tallinnan risteilylle viikonloppuna ja minä jään yksin kotiin. Mitä ihmettä keksisin, ettei tarttis olla taas yksin?
Kommentit (7)
miehen vika ole. Ja miten vaikeaa voi olla aikuisen ihmisen olla välillä yksinkin?
Meillä ainakin KUMPIKIN menee välillä kavereidensa kanssa milloin mihinki: pikku reissuille, illanviettoihin, mökkiviikonloppuihin. Ja sitten taas vastaavasti välillä mennään kahdestaan tai perheenä matkoille, illanviettoihin, mökille jne. Välillä menemme molemmat yhteisten kavereiden kanssa tekemään näitä juttuja, ja välillä toinen meistä menee lapsen kanssa kahdestaan johonkin.
Jos mies on jossain muualla, tapaan omia kavereitani tai nautin yksinolosta (kynsihoidot, naistenlehdet, pitkät kylvyt, pari lasia hyvää viiniä...aaah!). En ole ikinä tajunnut näitä naisia, jotka ovat ihan hukassa (ja vihaisia), jos mies on jossain muualla. Kyllä molemmilla pitää saada olla oma(kin) elämä parisuhteen ohella.
miehen vika ole. Ja miten vaikeaa voi olla aikuisen ihmisen olla välillä yksinkin? Meillä ainakin KUMPIKIN menee välillä kavereidensa kanssa milloin mihinki: pikku reissuille, illanviettoihin, mökkiviikonloppuihin. Ja sitten taas vastaavasti välillä mennään kahdestaan tai perheenä matkoille, illanviettoihin, mökille jne. Välillä menemme molemmat yhteisten kavereiden kanssa tekemään näitä juttuja, ja välillä toinen meistä menee lapsen kanssa kahdestaan johonkin. Jos mies on jossain muualla, tapaan omia kavereitani tai nautin yksinolosta (kynsihoidot, naistenlehdet, pitkät kylvyt, pari lasia hyvää viiniä...aaah!). En ole ikinä tajunnut näitä naisia, jotka ovat ihan hukassa (ja vihaisia), jos mies on jossain muualla. Kyllä molemmilla pitää saada olla oma(kin) elämä parisuhteen ohella.
Toisaalta ymmärrän niitä naisia joilla on mies joka on aina menossa ja yhdessäkään eivät tee ikinä mitään. Ap kirjoitta että TAAS, mies menossa..
Kyllä muakin suututti kun mies sanoi että on taas ensi viikonloppuna menossa bileisiin parinsadan kilsan päähän kaverilleen. Mua hsrmittaa se että taas on yksi viikonloppu sileänä, mies tulee arki-iltana töistä kotiin noin klo 19-20 ja siinä ehdimme joku parin tunnin ajan näkemään toisiamme ennen nukkumaanmenoa jos jompikumpi ei käy lenkillä. Kyllä mä haluaisin ensisijaisesti viettää aikaa mieheni kanssa enkä istua yksin kotona lasten kanssa. Miehellä on siis 1 vapaapäivä viikossa (sunnuntai) ja viettää sen muualla eli parin viikon ajan voidaan taas hätäisesti moikkailla toisiamme ennen nukkumaanmenoa. Puhu nyt siitä sitten jonain parisuhteena, melkein kuin vieraan ihmisen vieressä nukkuisi.
Itse en kovin kauaa nimittäin katselisi miestä, joka teoillaan osoittaa, että kaverit ja oma aika on omaa kumppania tai perhettä tärkeämmät! - jos mies haluaa aina vaan mennä kavereittensa kanssa, eikä lainkaan mennä, tehdä ja touhuta kumppaninsa/lastensa kanssa, eikö hänen olisi parempi olla sinkkumies eikä suhteessa? Itse en ainakaan haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, jolle yhteinen(kin) aika ei ole ehdottoman tärkeää.
Kiellot, mäkätykset ja katkeroituminen eivät suinkaan lisää sen miehen haluja olla naisensa kanssa tai vähennä halua mennä kavereiden kanssa. Kiertoon sellainen mies, joka ei ole omasta kumppanistaan kiinnostunut VAPAA-EHTOISESTI, vaikka välillä kavereiden kanssa meneekin. Oma vika, jos välinpitämätöntä miestä katselee...
kolmonen
jossain muualla? - Jos esim. viettää kolme sunnuntaita sinun ja lasten kanssa ja sitten neljäntenä lähtee jonnekin kavereiden kanssa, eikö se ole ihan reilua? Pitäisikö miehesi siis viettää KAIKKI (vähät) vapaapäivänsä sinun kanssasi, vain koska vapaapäiviä on vähän? Te kuitenkin näette joka ilta sen parin tunnin ajan (+ nukutte vierekkäin). Kavereitaan miehen ei ilmeisesti ole arkena edes mahdollista nähdä?
mutta kun ei ole noita kavereita. En ole tältä paikkakunnalta löytänyt vielä ketään, johon voisin luottaa. Olen luonnostani epäluuloinen vieraita kohtaan. Hyvät ystäväni asuvat tosi kaukana, eikä ne voi lähteä meikäläisen seuraneideiksi, kun on perheet jokaisella. No menköön mies niinkuin tykkää, onneksi on edes tämä av, jota voi lohdukkeena selailla ja johon voi kirjoitella tuntemuksiaan. -ap
Tai edes yksi kaveri. Syötte hyvin ja otatte muutaman sidukan, juoruutte.
Toinen vaihtoehto on että viet lapset hoitoon jos teillä on lapsia ja hoitaja, esim. mummi. Ja lähdet itse ulos tuulettumaan.