Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka puhuvat vain isoista lapsistaan ja elävät lastensa kautta ovat rasittavia

Vierailija
01.10.2024 |

En jaksa kuunnella, kun ei omaa elämää ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta aiot vielä tehdä tästä asiasta? Toiset on ylpeitä lapsistaan, koeta jaksaa sen kanssa. 

Vierailija
2/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Mulla on kaksi lasta, mutta sen verran omaa elämää, ettei tarvitse jaaritella heidän asioistaan muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulla ole omaa elämää?

Vierailija
4/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako aloitusta aiot vielä tehdä tästä asiasta? Toiset on ylpeitä lapsistaan, koeta jaksaa sen kanssa. 

Niin monta kuin niitä poistetaan.

Olen ylpeä lapsistani, kyse ei ole siitä. Puhunkin heistä, mutta ei he ole minun ainoa elämäni. Osaan elää omaanikin. ap

Vierailija
5/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka tauotta jauhavat lastensa tekemisiä, koulumenestystä, harrastuksia, kaverisuhteita, seurustelua, matkoja. Ymmärrän että toisten ikätoverien tai kaverien äitien kanssa asioita vaihdellaan, tämä on aivan normaalia. Mutta oikeasti, kun nuoret kasvaa, niin opetelkaa puhumaan muustakin! On äärettömän kyllästyttävää kuunnella ihmistä, jolla ei ole omaa elämää vielä lasten ollessa aikuisia, aina vaan x sitä ja tätä, hänen veli sitä ja tuota, pojan perhe plaaplaa

Vierailija
6/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus poistetaan? Mun mielestä kiinnostava keskustelunaihe.

Tänään poistettu myös monta muuta täysin asiallista ja tavallista keskustelunaihetta, jotka muina päivinä olisivat saaneet jäädä. 

Vierailija
7/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole napanuora katkennut. Miettikää tulevia miniä- / vävykokelaita. Eivät pysty hyväksymään että joku muu kuin oma vanhempi on mussukalle rakkaampi.

Vierailija
8/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä aloitus poistetaan? Mun mielestä kiinnostava keskustelunaihe.

Tänään poistettu myös monta muuta täysin asiallista ja tavallista keskustelunaihetta, jotka muina päivinä olisivat saaneet jäädä. 

Ihmettelen samaa, tämähän on ihan normaali keskustelu tämäkin.

Vierailija
9/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat usein myös niitä, jotka elävät menneessä. Usein niissä vanhoissa hyvissä ajoissa, kun lapset oli pieniä. Aina jutut palaa niihin muistoihin, kun sen jälkeen ei ole juuri mitään kai tapahtunut heidän elämässään. Muistonsa saa jokainen tietysti pitää, mutta vieraampana ihmisenä on rasittavaa kuunnella niitä samoja tarinoita yhä uudelleen. 

Vierailija
10/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä ei ole omaa elämää, ap:lla vai näillä vanhemmilla?

Vierailija
11/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ainakaan perheettömille yksinäisille ihmisille ole kiva kuunnella noita lapsi ja lapsenlapset juttuja.

Kyllähän perheelliset vaihtavat tällaisia kuulumisiaan keskenään, kun ovat samassa elämäntilanteessa.

Vierailija
12/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse ylpeiden ihmisten kanssa olla missään tekemisissä. Heidän tavoitteena on tuntea itsensä muita paremmaksi.

Vierailija
13/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monta kuin niitä poistetaan.

Olen ylpeä lapsistani, kyse ei ole siitä. Puhunkin heistä, mutta ei he ole minun ainoa elämäni. Osaan elää omaanikin. ap

No eipä sulla näytä olevan elämää kun valitat toisten lapsista vaikka voisit tehdä ihan omannäköisen aloituksen. eri

Vierailija
14/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse ylpeiden ihmisten kanssa olla missään tekemisissä. Heidän tavoitteena on tuntea itsensä muita paremmaksi.

Ei ihmiset ole ylpeitä, jos puhuvat lapsistaan, ei ne jutut aina iloisia asioita ole, lapsi voi tuottaa surua ja murhettakin.

Vierailija
15/15 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin pänni todella kovaa kun joku äidin tuttu tuli vastaan ja rupesi muina miehinä keskustelemaan MINUN asioistani. Äiti siis oli juorunnut jollekin omalle tutulleen minusta, ilman lupaa.

Onneksi ei enää tarvi kohdata moista tilannetta kun olen muuttanut sen verran kauas.