Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan vyötärölihavuuden pois

Vierailija
27.10.2009 |

muutoin olen hoikka, ainoastaan vatsa on läskinen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 164 cm ja paino 47-50 kg.

Ärsyttää kun vatsa on pallo, eikä selkeää vyötäröä.

Vierailija
2/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on liikaa 5 kg mutta olen kroppaani muuten tyytyväinen . Maha on suurempi kuin perä=(. Olis edes iso perä mutta kun on jätti hyllyvä maha.... Aloitin jumpat 3 kertaa viikossa. Kerron loppuvuodesta auttoko yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihon alla vai vatsaontelossa?

Lihasten treenaaminen voisi auttaa (jos rasva on ihon alla), keskivartalo saisi ainakin muotoa ja näyttäisi paremmalta vaikka rasvaa ei lähtisi ollenkaan.

Jos läski on tosi tiukassa ja on pari tonnia ylimäärästä rahaa niin kävisin varmaan sinuna ultraäänihoidossa.

Vierailija
4/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana eli taaperona hankittu plösö ei noin vain lähde vanhemmiten. Nuorena hankittu vartalo on se rakennuksen pohja johon rakennetaan loppu.

Vierailija
5/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana eli taaperona hankittu plösö ei noin vain lähde vanhemmiten. Nuorena hankittu vartalo on se rakennuksen pohja johon rakennetaan loppu.

olen juuri ja juuri normipainon rajoissa, en ylipainoinen. Lapsena ja alle 30-vuotiaaksi asti olen todella hoikka. Kilot alkoivat kertyä elintason kasvun myötä: ihan hiukan liikaa karkkia, keksejä, pari lasia punaviiniä viikossa, liian vähän liikuntaa. Eli vyötärölle ehtii kerätä tavaraa, vaikka ei aloittaisikaan nuorena:)

Vierailija
6/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröltä. Ette kyllä vaikuta kovin läskeiltä mainitsemillanne painolukemilla. Itse olisin noilla lukemilla 47-50 pelkkää luuta ja nahkaa.

Vierailija
7/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat on 170 / 58,5 kg ja hirveä rengas vyötäröllä :( Muuten olen hoikka, ollut koko ikäni suoranainen laiheliini. Harrastan kyllä melko paljon liikuntaa, ei siitäkään tunnu olevan apua.

Vierailija
8/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rengasta vyötäröllä! Ehkä jotain saa sormien väliin kun nipistää! Nahkaa? :)Mä olen 160cm ja 66kg ja mulla on aikamoinen rengas vyötäröllä.

Vierailija
9/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut jäntevä mutta vyötäröllä on ollut lapsuudesta asti läskiä.

Painoindeksini on 19.

Urheilen päivittäin yhteensä 6h pidän rankempia päiviä ja rennompia päiviä mutta aina tuon 6h päivässä. Sunnuntaina en urheile sillä silloin palvelen Jumalaani.

Olen tehnyt tätä jo vuoden. Pömppä ei katoa. Ruokahalut lisääntyvät taivaalloisesti mutta se peruspääoma joka lapsena hankittu ei katoa.

Eli vastaus on ettei se katoa mihinkään.

Vierailija
10/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastui syöpään ja laihtui roimasti, mutta vatsa vaan oli ja pysyi.

Eli tuskin se älytön laihduttaminenkaan auttaa.

Itse lihoan vain ja ainoastaan vatsan alueelta. Joten katson mitä syön ja treenaan paljon. Heti, kun housun vyötärö alkaa kiristää, niin on toimittava :) Puntarilla käyn tosi harvoin. Vaatteet on paras kontrolli.

Vierailija
11/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut jäntevä mutta vyötäröllä on ollut lapsuudesta asti läskiä. Painoindeksini on 19. Urheilen päivittäin yhteensä 6h pidän rankempia päiviä ja rennompia päiviä mutta aina tuon 6h päivässä. Sunnuntaina en urheile sillä silloin palvelen Jumalaani. Olen tehnyt tätä jo vuoden. Pömppä ei katoa. Ruokahalut lisääntyvät taivaalloisesti mutta se peruspääoma joka lapsena hankittu ei katoa. Eli vastaus on ettei se katoa mihinkään.

Vierailija
12/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämällä turhat hiilarit pois. Mielellään kannattaa kokeilla karppausta, eli vähän/ei ollenkaan esim. ruisleipää, täysjyväpastaa jne. Auttaa kyllä tehokkaasti ja näkyy nimenomaan vyötärössä tosi monilla!

Vierailija
13/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse "laihduttaa" karpatessa, vaan ruokavalion muokkaamisella saa hyvinkin vyötärön näkyviin. Eli vaikka ei laihtuisikaan kiloissa, rasva jakaantuu "parempiin" paikkoihin kehossa.

Vierailija
14/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättämällä turhat hiilarit pois. Mielellään kannattaa kokeilla karppausta, eli vähän/ei ollenkaan esim. ruisleipää, täysjyväpastaa jne. Auttaa kyllä tehokkaasti ja näkyy nimenomaan vyötärössä tosi monilla!

Sekoitatteko te nyt täysin suolistosta (kaasusta) johtuvan vatsan pömpöttämisen siihen oikeaan rasvaan joka sijaitsee vatsalihasten ja ihon välissä?

Mikään laihdutuskuuri tai dieetti ei poista rasvaa paikallisesti vyötäröltä. Ei edes karppaus. Karppaus hyvinkin vähentää suolistokaasuja ja näin saa vatsan näyttämään litteämmältä, mutta läskiä se ei poista paikallisesti.

Me ihmiset ollaan erilaisia vartaloitamme. Toisille kertyy läsä herkemmin vyötärölle ja toisille vaikkapa peppuun tai reisiin.

Itse olen myös sitä tyyppiä, että vaikka urheilen paljon ja lihaksistoni on hyvin kehittynyt, niin siltikin minun on vaikea saada sitä viimeistä läskirintamaa pois vyötäröltä.

Vierailija
15/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha äiteeni opasti minua kahdella ohjeella!!!

Ensimmäinen Kun huomaat uuden rypyn niin sen saa pois lisäämällä ruoka-annokseen 1 peruna.

Toinen Kun haluat hoikistua myös vatsan seutuvilta niin vähennä ruoka-annoksesta 1 peruna.

Tämä toimii varmasti.

Vierailija
16/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet synnyttäny tarkista onko lihakset erkaantuneet vatsassa toisistaan, yleensä on. Siihen ei auta kuin kirurgin veitsi. Minulle tehty abdominiplastia ;suoratvatsalihakset oli 4 cm irrallaan toisistaan. Ei pömpötä enää.

Vierailija
17/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kaikki rasva on nimenomaan vyötäröllä. Lantiolle ei kerry mitään, vaan housut ovat lantiolta ihan pussit, mutta vyötärö kiristää.

Naisille terveelinen vyötärönympärys tarkoittaa, että vyötärö on alle 80 cm. Kun minä saan vyötäröni alle 80-senttiseksi, niin mun painoindeksi on jotain 20. Eli siinä lähennellään jo liiallista laihuutta, mutta vyötärö on silti edelleen terveellisen ylärajalla.

Vartaloita vaan on niin monen mallisia, ja tiedän, että joillakin menee niin päin, että jos vyötärö olisi yli 80 cm, niin silloin pitäisi painaa jo 110 kiloa. Se taas on käsittämätöntä mulle, sillä mulla se 80 cm ylittyy 55 kilossa.

Mutta ap:n kysymyksen ymmärrän kyllä.

Vierailija
18/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 57 kg. Muuten suorastaan ruipelo, mutta vatsa on iso :( Ikää 41 vuotta, ja vatsa paisunut lähivuosina. Ikävää, kun luullaan, että olen raskaana :( Liikunta ei auta, nyt aloitan painon pudottamisen.

Vierailija
19/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sanonut olevansa läski! Siis täysin normaalipainosia MUTTA pääosa rasvasta (jotai ei yhteensä koko kropassa ole liikaa) on sijoittunut vatsaan! Tunnistan kyllä suolistokaasun ja rasvan eron. Siis reidestä kun puristaa ihoa niin siihen tosiaan tulee pelkkää ihoa. Ja kun teet saman vatsalle niin tulee sellainen 5 senttiä paksu makkara. Ja ongelmana on juuri housujen osto. Jos ostat housut jotka ovat sopivat vatsasta niin ne näyttävät vähintään 3 kokoa liian suurilta persauksista. Ja vastaavasti jos ostaa housut jotka ovat sopivat (ei edes kireät) persauksista niin ei mene vatsan kohdalta edes napit kiinni ilman hiton moista sullomista. niin ja mitat nyt 172/54

Vierailija
20/22 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mullakaan ei ole koskaan elämässäni ollut vaatekaapissa kaupasta ostettua kapeaa hametta. Sillä sellaista vain ei ole saatavilla tälle vartalotyypille.

Mutta kellohame menee, sillä sehän levenee alaspäin, eikä ole niin tarkka siitä minkä kokoinen on lantiolta.

Ja housuja löytyy joskus tuurilla yhdet. Niitä pidetään sitten vuosikaudet, kun toisia ei löydykään. Ja viime kesänä mulla ei itse asiassa ollut kesähousuja lainkaan. Edellisiin tuli reikä, kun yksi nappi repesi. Mutta uudet osoittautuivat käytössä liian tukalaksi vyötäröltä, ja sain kovia vatsanväänteitä, kun puristivat liikaa. Niinpä pidin niitä reikäisiä vanhoja tunikan kanssa, jotta reiät peittyivät. Toivottavasti edes ensi kesänä onnistun löytämään sopivat housut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi