Yli 5000 euroa/kk tienaavat NAISET, mitä teette työksenne?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu, että vielä neljän tonnin pintaan tienaavia naisia on paljon, mutta en tunne kuin yhden alle 45-vuotiaan naisen, joka tienaa yli 5000 eur/kk.
Puhutaan tällä kertaa vain naisista, joten älkää laittako miestenne palkkoja tähän ketjuun.
Kommentit (131)
Lääkäri, 6300 €/ kk. Erikoistuva.
asiantuntijana yksityisellä puolella
...helppo päivätyö, josta selviän 4:ssä tunnissa per päivä. Keskimäärin. Tästä tulee 3300 e/kk, loput, sesongista vaihdellen, ovat 2000-4000 e/kk välillä.
Sinänsä loistoratkaisu, kun en pane pahakseni esim artikkelin kirjoittamiseen menevää parituntista viikonloppuisin. Ja kun työ on ns. asiantuntijatyötä, ei tarvitse paapoa alaisia tai olla budjettivastuussa.
Yritysjulkaisupuolella keskipituisen artikkelin käypä hinta noin 500 euroa. Rutiinilla noita tekee aikamoisen kasan kuukaudessa.
enkä sitten päässyt kääntäjäkoulutukseen, vaikka se oli pitkään haaveeni ja olin kielissä todella hyvä...Ihan vielä mielenkiinnosta kysyn kääntäjiltä teettekö ihan jossain firmasssa töitä vai yksityisenä ja kuinka saatte niitä töitä, onko kilpailu kovaa?
Mä en hirveästi ihmisten palkkoja tiedä, mutta nyt perusoletuksella tietysti juristit, lääkärit ja ylimmän johdon tehtävät ovat näitä yli viiden tonnin paikkoja. Kaikissa -yleensä- akateeminen koulutus.
Aina ei kuitenkaan koulutuksella ole väliä esim. it-puolella myyntitehtävissä 5000eur on varsin normi kk-ansio. Mä tunnen naispuolisen myyjän, jonka kiinteä peruspalkka on 5000eur ja sitten bonukset päälle. Myy it-järjestelmiä. Joku merkonomi ja elämänkoulu on hällä taskussa.
Toinen ystäväni on sitten merkonomi + MBA ja oli toimitusjohtajana it-alalla: 10 000eur/kk
Myös markkinoinnin johtotehtävissä 5000eur ei ole poikkeus.
Alaisia 10. Palkka 6000 e/kk. Kännykkäetu.
todella kovia taitoja ja paineensietokykyä. Kyllä palkka pääsääntöisesti korreloi kuitenkin työn vaatimuksia...
Puhu pukille. Palkka korreloi lähinnä sen kanssa, mitä yhteiskunta sattuu tällä hetkellä pitämään arvostettuna.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:18"]
Olen asianajaja yksityisellä puolella ja tienaan 6500e/kk miinus verot. Olen 36v.
[/quote]
Kaikki muut kohdat samaa, paitsi että olen viestintäpäällikkö.
Lääkäri, 6000e/kk, terveyskeskuksessa.
Yksityishammaslääkäri. Teen pitkää työpäivää.
Olen Ylellä toimittajana, olen vähän yli kolmekymppinen.
Lääketieteen kandidaatti, 23-vuotias, teen terveyskeskustyötä.
Vastaanottoperhehoitaja, 2-3 lasta. Toki osa palkkiosta on kulukorvausta.
no, olen henkilöstön kehittämispäällikkö, iso globaali yhtiö, 5300 €/ kk + 8000-20 000 vuosibonarit. Ammattikorkeakoulututkinto+pari muuta tutkintoa. Mielestäni kuukausipalkkani on huono suhteessa työn määrään ja vaativuuteen.
mulla käteen jää 1600 euroa, olen mies ja hoitotyössä.. ja olipa kiva kattoo miten ne naiset pohtii syvällisiä juttuja vauva-lehdessä...
voi V.....
Minäkään en ole käynyt kääntäjäkoulutusta. Tiedän paljon kääntäjiä, joiden koulutus on esimerkiksi juristin tai kemistin...
HYVÄ pitää olla ja nopea ja nokkela. Ja tietty hallita suomi ja ne käännöskielet.
t. kohta 30 vuotta käännöstöillä tienannut
Koulutus KTM ja palkka 5100 euroa
Teen IT konsultointia omalla toiminimellä.
voisiko vielä joku valaista mua, että paljonko teillä jää käteen n. 5500 e palkasta?
joten kolmisen tuhatta jää minulla jolla palkka 5200 + kymppitonnin bonarit vuosittain
Olen asianajaja yksityisellä puolella ja tienaan 6500e/kk miinus verot. Olen 36v.