Yli 5000 euroa/kk tienaavat NAISET, mitä teette työksenne?
Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun tuntuu, että vielä neljän tonnin pintaan tienaavia naisia on paljon, mutta en tunne kuin yhden alle 45-vuotiaan naisen, joka tienaa yli 5000 eur/kk.
Puhutaan tällä kertaa vain naisista, joten älkää laittako miestenne palkkoja tähän ketjuun.
Kommentit (131)
Palkka mielestäni voisi olla parempikin. Nyt 5.500 euroa/kk, mutta lisäksi saan vuosibonareita noin 10.000 - 20.000 euroa. Kokemusta about 20 vuotta eri tehtävistä. Olen kokonaisuutena ihan tyytyväinen palkkaan suhteessa työtunnit (en nykyisessä työssä juurikaan ylitä virka-ajan tunteja).
Olen DI ja KTM, tosin pelkällä DI-tutkinnollani olisin mahd. tässä asemassa myös. Ikää 35 v., työkokemusta 10 v. Johdan Helsingissä isossa pörssiyhtiössä erästä organisaatiota, alaisia 11. Ala kansainvälinen, ja miesvaltainen. Iso taloudellinen vastuu, eli tulokset rahalla mitattavia ja fudut tulee jos paska tulos. Moneksi saa revetä, ja opetella uutta koko ajan vaikka on opiskellut vaikka mitä. Mutta tykkään siis. Aina mua on pyydetty uuteen homman eli kun tekee työnsä kunnianhimoisesti niin kyllä se huomataan. Mutta siis onnistuu nää palkat vain tietyillä aloilla.
Palkka vähän alle 8000 eur.
isojen brändien kanssa. Olen reilusti alle 45:n, mutta eipä palkkakaan ole kovin paljon yli sen 5000:n.
en päivystä. Ikää 37 v. Palkka n. 5300e/kk.
missä olet töissä.
t.muutkin asuvat Espoossa.
päällikkötason tehtävissä isossa kv-yrityksessä, ei alaisia, kokemus alalta kymmenisen vuotta miinus äitiyslomat. Palkka 5200 e/kk + max. 20% vuosipalkasta bonuksina.
Peruspalkka 10v ikälisällä 5300€, päälle tulevat päivystyskorvaukset.
Olen KTM ja pikkupomona yksityisellä.
Äitini tienaa himpun yli 5000 Euroa ja on opettajana lukiossa. Kaikki ikälisät kasassa ja ylitunteja runsaasti. Menee kokemuksella hienosti, joku nuori opettaja ei jaksaisikaan.
Hän on koulutukseltaan DI ja ulkomaisessa omistuksessa olevan firman suomalaisen tytäyhtiön johtoryhmän jäsen. Ikää noin 40.
Itse en valitettavasti täytä kysyttyjä kriteereitä.
Yhteisiähän ne rahat on?
Puhutaan tällä kertaa vain naisista, joten älkää laittako miestenne palkkoja tähän ketjuun.
vai leikitkö taas sellaista? Olen pettynyt sinuun, nimim. Entinen fani
että mua ei kiinnosta nyt se, miten paljon perheessä on rahaa tai tuloja, vaan se, minkälaisilla koulutuksilla ja/tai aloilla tai työkokemuksilla NAISET pääsevät korkeisiin tuloihin.
Ap
Mutta varmaankin tarkoitit, että jatkuvasti ja yhdestä työstä.
Mä tein päivät johdon assarin hommia + illat ja osittain lauantaisin lakitoimiton assarin hommia.
taidat tehdä aika pirusti töitä?
t. tonen kääntäjä (hyvinä kuukausina pääsen tuohon 5000 egeen, mutta väliin mahtuu aika paljon niitä 3000 egen kuukausiakin)
Jos teen paljon, saan kasaan noin 10 000, viisi tonnia tulee suht löysästi. Olen vaan nopea ja erikoistunut ja rutinoitunut.
6
Hänen vastuullaan on koko taloushallinnon osasto yhdessä Suomen suurimmista firmoista, alaisia noin 30 kpl. Koulutus KTM. Kerran näin vahingossa hänen palkkansa eräässä tiedostossa :D
Se on 5600 e/kk + bonarit kerran vuodessa. Kännykkäetu, lounarit ja netti kuuluu osaksi tuota kokonaispalkkaa, ei muita etuja. Veikkaan, että bonarit on noin 3000 e/vuosi, jos lasketaan samalla kaavalla kuin alaisillaankin.
Olen siis samassa firmassa töissä. Mä saan palkkaa 3800 e/kk ja koulutus on DI. Mulla työkokemusta 9v. Perus-KTM yhtä pitkällä työkokemuksella kuin mä saa meillä hiukan vähemmän palkkaa eli noin 3500 e/kk. Ja olemme kaikki naisia. Liekö siksi palkat meillä kämäset?! Mun mielestäni mulla on huono palkka, mutta tämä firma ei yksinkertaisesti maksa enempää, mun täytyisi vaihtaa työpaikkaa, jos haluaisin enemmän palkkaa.
Ja sanottakoon vielä, että en ole töissä pk-seudulla eli palkat on täällä kehäkolmosen ulkopuolella alhaisemmat. Jos olisin Hesassa töissä samoissa hommissa saisin arviolta noin 4300 e/kk palkkaa. No, en halua asua pk-seudulla, täällä maalla on mukavaa ja muutenkin halvempaa elämä eli elintasoni on korkeampi täällä kuin se olisi pk-seudulla (verottaja osaa progressivisen verotuksen valitettavan hyvin...)
ja olen ammatiltani henkilöstöjohtaja, olen myös johtoryhmän jäsen.
Hänen vastuullaan on koko taloushallinnon osasto yhdessä Suomen suurimmista firmoista, alaisia noin 30 kpl. Koulutus KTM. Kerran näin vahingossa hänen palkkansa eräässä tiedostossa :D
Se on 5600 e/kk + bonarit kerran vuodessa. Kännykkäetu, lounarit ja netti kuuluu osaksi tuota kokonaispalkkaa, ei muita etuja. Veikkaan, että bonarit on noin 3000 e/vuosi, jos lasketaan samalla kaavalla kuin alaisillaankin.
Olen siis samassa firmassa töissä. Mä saan palkkaa 3800 e/kk ja koulutus on DI. Mulla työkokemusta 9v. Perus-KTM yhtä pitkällä työkokemuksella kuin mä saa meillä hiukan vähemmän palkkaa eli noin 3500 e/kk. Ja olemme kaikki naisia. Liekö siksi palkat meillä kämäset?! Mun mielestäni mulla on huono palkka, mutta tämä firma ei yksinkertaisesti maksa enempää, mun täytyisi vaihtaa työpaikkaa, jos haluaisin enemmän palkkaa.
Ja sanottakoon vielä, että en ole töissä pk-seudulla eli palkat on täällä kehäkolmosen ulkopuolella alhaisemmat. Jos olisin Hesassa töissä samoissa hommissa saisin arviolta noin 4300 e/kk palkkaa. No, en halua asua pk-seudulla, täällä maalla on mukavaa ja muutenkin halvempaa elämä eli elintasoni on korkeampi täällä kuin se olisi pk-seudulla (verottaja osaa progressivisen verotuksen valitettavan hyvin...)
riippuen asuinpaikasta?? Ei ainakaan meillä Nokialla tai NSN:llä...
pääkaupunkiseudulla.
Ei ollenkaan tavaton palkka, lähes kaikilla tuttavapiirissäni päällikkötehtävissä n. 5000€ palkka.
"vastuunkantoa ja paineidensietokykyä enemmän kuin "keskimääräisessä työssä".
Ja hoitohenkilöstöllähän juuri noita ominaisuuksia vaaditaankin ja rutosti! Ja millähän tasolla hoitajien palkat ovat?