Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Diili

Vierailija
27.10.2009 |

Mitä mieltä olitte Heidin kommenteista Kaisalle?

Niinkuin Jethro (oikein?) sanoi ihmeellistä vittuilua suoraan päin naamaa!?

Minusta Heidi on niin ylimielinen että etoo.. ei tule voittamaan kisaa, eikä Minna. Minusta Kaisassa on jotain ammattimaista.Hienosti veti sen eilisen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme etteivät aiemmin ole sanoneet.

Kaisa pelaa itsestään jotain ihme martyyriä et minä,minä,minä ja nuo muut kiusaa -nyyh.

Kylläs suoraan saa sanoa, et hänen pelinsä tiedetään joten turha yrittää sitä enään muihin.

Kaisa on niin ällö et oikein oksettaa.

Heidi ja Minna fiksuja ja suoraselkäisiä fiksuja naisia.

Parempi sanoa asiat suoraan kuin juonia selän takana.

Kaisahan on punonu juonia minkä ehtii. Saas nähä miten nyt pärjää kun kamut on pois.

Muyut ei sen peliin lähe ellei Jethro sit oo niin pölö et ei tajua mihin tuo yks pölvästi pyrkii.

Tsemppiä Minnalle ja Heidille.

Vierailija
2/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa, että eukot itkevät sonnanpuhumisesta mutta itse ovat siinä hommassa etulinjassa ja alusta asti.

Tunnistettavia tyyppejä työelämän parista. Etovia eukkoja, joilla kovat luulot itsestään mutta substanssi puuttuu - se korvataan ulkoisella olemuksella, tosin v*tutus paistaa naamasta kilometrien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muita kohtaan on törkeää!! Tyhjät tynnyrit eniten kolisee.

Tekopirteitä, ylimielisiä kanoja, yök.

Vierailija
4/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ihmetellä miksi tuollaista moskaa näytetään teeveessä. Hohhoijaa.

Vierailija
5/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on roskaa suurille massoille.

Mä oon sulle niin kade!

Vierailija
6/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin luulin niin viime jaksoon asti. Aika pahaa naamanaukomista oli. Ei se paskanpuhuminen paremmaksi muutu, vaikka sen päin naamaa tekeekin.

Anttiko se sitten voittaa koko kilpailun?

Vierailija
7/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidikin oli niin ylimielinen että kehuskeli että hän kyllä pystyy nostamaan toisen joukkueen jos hänet sinne valitaan.

Mä luulen että Hjallis kyllä tykkää edelleen jethrosta mutta hän varmaa testaa kuinka Jethro pystyy toimimaan paineiden alla. en tiiä tykkääkö turkulaisvitseistä.

eli yrittää ehkä vähän muokata miestä vielä parempaan.

Jarnon ulkonäkö oksettaa joten en ainakaan toivo hänen voittavan.

Minnahan on kokoajan puhunut paskaa Kaisasta selän takana ja kehtaa vielä päin naamaa sanoa Kaisasta pahaa.

mä luulen että minna tippuu kyllä ennen Kaisaa.

Vierailija
8/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset! Heidi on varmasti terävä bisnesnainen, mutta tuo ylimielisyys ja haukkuminen vie siltä pohjan pois. Ei sitten ole tarpeeksi älykäs kuitenkaan kohtelemaan muita asiallisesti.

Ikävä kyllä uskon, että tietyllä kylmäverisyydellä pärjää bisnesmaailmassa parhaiten.

Vierailija
9/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on kärkäs, mutta hiukan hillitympi kuin Minna. Tosin Minnakin on rauhoittunut.

Jarno -> liian erikoinen kuulapää

Antti -> liian nuori

Kaisa -> opettajamainen

Jethro -> enemmän suoraan myyjä kuin myyntipäällikkö, strategi

Minna -> periaatteessa eväät olisi ekonomi-koulutusta myöten, mutta sotki itsensä liikaa alun riidoissa

Heidi -> Ikää sopivasti, terävä

Vierailija
10/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juuri sellainen "pikkuhiluilla" pelaava, ei ikinä voisi olla myyntijohtajana missään. Minust Heidi on juuri oikea tyyppi. Nythän haetaan MYYNTIjohtajaa.

Vierailija
11/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kahden naisen sonnanpuhuminen peittää täysin alleen sen että he saattaisivat jopa muuten olla voittajasuosikkeja! Toivon, että seuraavassa diilissä keskitytään pelaamiseen ja taitojen näyttämiseen eikä tuommoisiin typeriin kissatappeluihin! Minne voisi antaa palautetta? Hjallis on onneksi puuttunut noihin toisten haukkumisiin, mutta en tiedä onko tullut käskyt jostain muualta pitää nuo haukkujat mukana ohjelmassa, itse olisin aikaa sitten antanut potkut sellaisille, jotka ei arvosta pätkääkään toisen työtä, vaan haukkua räksyttää päin naamaa.

Vierailija
12/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittaisikin, niin kyllä tämä ohjelma aikamoisen leiman lyö molempiin.

Joku totesikin, että liike-elämä vaatii tiettyä kylmäpäisyyttä, jotta pärjää. Totta, mutta k*sipäisyyttä se ei vaadi.

Vierailija
13/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin hyödytöntä mennä laukomaan tuommoista vaikkei ihmisestä pitäisikään. Ja multa on mennyt täysin ohi se, mitä kamalaa se Kaisa on tehnyt/sanonut. OK, taisi vähän tyriä projektipäällikkönä siinä yhdessä tehtävässä kun esittivät turisteille jotain ihmeen showta Espalla, mutta entä sitten? On siellä muutkin tyrineet.

Vierailija
14/14 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt ihan fiksuna, mutta se, että aukoi päätä noin suoraan Kaisalle ja Heidille osoittaa, että on itse ollut se kuka on puhunut paskaa selän takana Minnan kanssa.

Ja edelleen jatkaa tätä samaa jankutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi