onko normaalia käytöstä anopita ja apelta
appiukko rehvastelee aina kuinka hän on tapellut ja hakannut ja ottanut itse turpaan nuoruudessaan. putkareissut kaikki on kuultu ja sitä kuinka tuhlattiin 2000e pelkkään baarissa ryyppäämiseen yhden illan aikana. haistattelee ja näyttää keskisormea perheen jäsenilleen,on muutenkin minusta törkeä. en ymmärrä mieheni perheen käytöstapoja/elämää muutenkaan. onneksi mies on ihan erilainen,tiettyjä piirteitä tietysti on mutta ei niitä pahimpia. appi vetää viinaa ja anoppi käy töissä. en tajua mitä anoppi tekee sellasen miehen kanssa kun on kuitenkin itse fiksu. ovat olleen teinistä asti yhdessä. Anoppi puolustaa kaikessa miestään myös lapsiaan vastaan.. onko mielestänne normaalia. olen kova sanomaan ja arvostelemaan ja olen montakertaa apelleni sanonut pahastikkin asioista ja typesrästä rehvasteludta. halvekusn heitä. (itse olen ihan perus tallaaja,en mikään snopi.)
Kommentit (3)
meillä kuitenkin 4 ja 7 v lapset ja heitä tapaavat,muuten tuskin heitä näkisin. jotenkin yököttää kun koko perhe nauraa ja ylistää isää joka retostelee tappelu jutuillaan. heidän lapsetkin saaneet kärsiä lapsuudessa mutta eivät sitä myönnä vanhemmilleen
NORMAALIA käytöstään.
Ei ole sitä Sinun tai minun mielestäni mutta mitäpä väliä tuolla on, eihän appivanhempien kanssa kai ole pakollista olla kovin paljoa tekemisissä..?
elämääsi.
Vaikka kuinka heitä halveksuisit, niin muista, että he ovat miehesi vanhempia.