Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelko: sikainfluenssa vai rokote? kuolemanpelko

Vierailija
26.10.2009 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat rokotteen, onko syynä kuolemanpelko ja jos et ota, onko syynä rokotteen pelko?

Itse tunnistan ainakin tuon kuoleman pelon, mutta en pelkää rokotetta. Toisaalta rokotekaan ei suojaa kuolemalta= elämältä. Elämä on vaarallista; kuolemme lopulta kaikki.

Vierailija
2/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio sikainfluenssarokotusta ottaa, sillä tutkimukset eivät pysty vakuuttamaan minua sen turvallisuudesta sikiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tiedä vaikka en edes sairastuisi sikainfluenssaan, kun en ole koskaan aiemminkaan influenssoihin sairastunut.

Vierailija
4/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on noussut Pirkanmaalla taas otsikoihin radon-talkoot. Toivotaan, että radonia mitattaisiin ja tehtäisiin peruskorjausta jne. Itse tuosta hämmentyneenä kysyin asiasta suoraan säteilyturvakeskukselta. sain jotenkin ylimalkaisen ja tylyn vastauksen liittyen siihen, että suoritetaanko mittauksia rivitaloyhtiöissä ja miten uusissa taloissa olisi pitänyt asia rakennusvaiheessa huomioida. Isännöitsijältä kysyin asiaa ja hän ivaili, että "ei kaikkea lehdissä kirjoitettua kannata uskoa". Mitäpä siitä sitten. Tuli olo, että hysteerinen akka kyselee tyhjänpäiväisiä asioita ja nauretaan pihalle. Miksi sitten mokomasta radonista lehdissä vouhkataan..? Tulee tästä sikaflunssasta sama tunne. Ei uskalla edes mitään kysyä, kun pidetään neuroottisena ja hölmönä, joka uskoo kaiken mitä kirjoitetaan :-(

Vierailija
5/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta puolestani ei lainkaan. Meistä ei kai rokotetta saa kuin tuo pieni. Toivoisin että mieheni saisi.

Vierailija
6/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hysterisoidaan tautia ja nyt rokotetta. Miettikää nyt vähän, paljonko sikiö saa haitallisia aineita kohtuun esim. katupölystä(joka on maantiellä jauhautunutta autojen jätösaineistoa), jalostetusta ruuasta(eläinten saamat antibiootit ym.) lisäaineet ja ympäristön saasteet. Sitten on vielä äityleitä, jotka röyhyttelee tupakkia raskausajan ja varmaan nää samat tyypit kauhistelee jonkun rokotteen vaaroja..

Ei täällä kukaan oo täysin suojassa haitallisilta ainesosilta ja varmaan niistä monet aiheuttaa syöpää ja vaikka mitä allergioita sun muuta. Ehkä tää rokote ei oo uhka pahimmasta päästä sikiön tulevalle terveydelle!

Vierailija
7/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota rokotetta, enkä rokotuta astmaa sairastavaa lastanikaan, koska en pelkää sikainfluenssaa. Enhän syö päänsärkylääkettäkään vaan varmuuden vuoksi. Nytkö minun pitäisi antaa jonkun muun päättää puolestani mitä minun kannattaa tehdä?

Se rokote ei estä meitä kuolemasta kumminkaan! Voihan olla että kuolemme huomenna kolarissa ja se taitaa olla jopa todennäköisempää. Uskallamme silti vielä liikkua autolla...

Vierailija
8/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hysterisoidaan tautia ja nyt rokotetta. Miettikää nyt vähän, paljonko sikiö saa haitallisia aineita kohtuun esim. katupölystä(joka on maantiellä jauhautunutta autojen jätösaineistoa), jalostetusta ruuasta(eläinten saamat antibiootit ym.) lisäaineet ja ympäristön saasteet. Sitten on vielä äityleitä, jotka röyhyttelee tupakkia raskausajan ja varmaan nää samat tyypit kauhistelee jonkun rokotteen vaaroja.. Ei täällä kukaan oo täysin suojassa haitallisilta ainesosilta ja varmaan niistä monet aiheuttaa syöpää ja vaikka mitä allergioita sun muuta. Ehkä tää rokote ei oo uhka pahimmasta päästä sikiön tulevalle terveydelle!

kemikaalit hiusväreissä, meikeissä, ihovoiteissa, hajuvesissä. Alkoholi, lääkkeet ja huumeet. Ruuan mukana tulevat kemikaalit, saasteet ja lisäaineet.

Ei kukaan näitä pelkää, mutta kun ihmishenkiä säästävässä rokotteessa joku epäilee jotain olevan, niin voi kauhia!

Ei voi ymmärtää tätä rokotevastustusta, ei...

Vierailija
9/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota rokotetta, enkä rokotuta astmaa sairastavaa lastanikaan, koska en pelkää sikainfluenssaa. Enhän syö päänsärkylääkettäkään vaan varmuuden vuoksi. Nytkö minun pitäisi antaa jonkun muun päättää puolestani mitä minun kannattaa tehdä? Se rokote ei estä meitä kuolemasta kumminkaan! Voihan olla että kuolemme huomenna kolarissa ja se taitaa olla jopa todennäköisempää. Uskallamme silti vielä liikkua autolla...

mutta estää kuolemasta sikainfluenssaan näin niinkun aluksi.

Vierailija
10/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL on moneen otteeseen vakuuttanut rokotteen olevan turvallinen sekä sikiölle, että äidille. On annettu myös lausunto, että rokotteessa ei ole mitään sellaista ainetta mikä voisi olla haitallinen raskaudelle/syntymättömälle vauvalle.

Tämä kopioitu THL:n sivuilta:

8. Kannattaako raskaana olevan ottaa rokote? Onko rokote turvallinen sikiölle?

Raskaana olevalla on moninkertainen riski saada vakava sikainfluenssa, joutua sairaalaan tai kuolla kuin muilla vastaavan ikäisillä tai väestöllä keskimäärin. Riski suurenee raskauden edetessä ja on vielä suurempi, jos äidillä on jokin perussairaus, kuten astma. Sekä Maailman terveysjärjestö WHO että Euroopan tartuntatautivirasto ECDC suosittelevat rokotetta kaikille raskaana oleville, ja THL yhtyy näihin suosituksiin.

Euroopan korkein lääkeviranomainen EMEA on hyväksynyt maassamme käytettävän sikainfluenssarokotteen raskaana olevien rokottamiseen ilman rajoituksia. Rokote ei sisällä ainesosia, jotka olisivat sikiölle tai raskauden kululle harmillisia. Rokotteen vaikutus on paikallinen, eikä sen mekanismikaan sovi sikiövaurioiden aiheuttajaksi.

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/rokotuksetjarokottaminen

Itse en aio sikainfluenssarokotusta ottaa, sillä tutkimukset eivät pysty vakuuttamaan minua sen turvallisuudesta sikiöön.

Vierailija
11/14 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa maissa raskaanaolevat saa eri rokotteen.

Onhan se kiva nähdä myöhemmin, että oliko se turvallinen. Mites kun jotkut sairastuu rokotuksesta huolimatta?

Vierailija
12/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hoitajia kaikki täällä kirjoittaneet...

No onneksi todistettii niitten väitteet vääräksi: rokote oli vaarallinen ja kusetusta (kuten koko tautikin)

Vierailija
13/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

thl siis oli saanut rahoitusta siltä lääkefirmalta, josta osti nuo rokotukset.

ja se on ok.

Vierailija
14/14 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan odotellaan että kuolo korjaa...Tai jos ei kuolo niin vähintään lapselle tulee joku KAMALA neurologinen sairaus!

Ai niin, joo, on mulla parempaakin tekemistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän