Onko kukaan saanut asuntolainaa ilman minkäänlaisia omia säästöjä?
Kommentit (52)
saatiin 150 000 lainaa talon rakentamiseen ilman omia säästöjä, sukulainen takaajana. Takaus poistettiin heti kun talo valmistunut niin pitkälle, että riitti itsessään takaamaan tuon summan.
Meillä on lainaa 147 000e. Ei säästöjä, ei takaajia. Ostettiin omatakaus pankilta, maksoi 1600e tuolle summalle. Oltaisiin kyllä saatu mun vanhemmat myös takaamaan, mutta en halunnut heitä vaivata, kun oli tuollainen omatakauskin mahdollisuutena.
Talo ja muut itsessään riittivät.
ja summa olis ollu 20000
tuloista ja muutoin oletteko kuinka hoitaneet raha-asianne, ja pitää sillä takaajallakin olla tuloja, eikä liikaa omia lainoja.
Meillä on lainaa 147 000e. Ei säästöjä, ei takaajia. Ostettiin omatakaus pankilta, maksoi 1600e tuolle summalle. Oltaisiin kyllä saatu mun vanhemmat myös takaamaan, mutta en halunnut heitä vaivata, kun oli tuollainen omatakauskin mahdollisuutena.
Tarkoittaako se että jos ette maksakaan asuntolainaa takaisin pankille niin vanhempien tulee maksaa se, jos ovat takaajia? Tai heiltä viedään talo alta?
marginaali 0,38. Otettiin laina kolmisen vuotta sitten.
Tarkoittaako se että jos ette maksakaan asuntolainaa takaisin pankille niin vanhempien tulee maksaa se, jos ovat takaajia? Tai heiltä viedään talo alta?
ilman säästöjä. palkat on 5000 e ja 800 e kuussa.
Isä takaajana.