voinko jättää vauvan 2vko anopille hoitoon?
kyseessä olisi ainutkertainen tilaisuus päästä tallinnan risteilylle tyttöporukalla ja mietin että voinko jättää anopille vauvani hoitoon? vauva olisi silloin reilun 4 vkoa vanha. ja isä ei ole kuvioissa ja oma äitini on kuollut.
Kommentit (50)
Mä en ehkä ihan noin pientä jättäis ainakaan pariksi yöksi. Yhdeksi ehkä, jos anoppi on luotettava ja järkevä...
Toivottavasti pääset joskus toiste reissuun, kun lapsesi on vanhempi.
Mutta jos ei ole, niin laita ap jäitä hattuun ja odota, kunnes lapsi on syntynyt. Et luultavasti ole yhtään valmis lähtemään kotoa kahdeksi viikoksi kun sulla oikeasti on se pikkuvauva kainalossa :)
Ainutlaatuista lähteä Tallinnaan? Kuinka voi edes ajatella lähteä Tallinnaan jos on 4viikkoa vanha vauva. Eikö vauva ole varsin ainutlaatuinen? Mielestäni vauva tarvitsee sinua paljon enemmän kuin sinä itse tyttöporukan kanssa risteilyä. Ompa arvot vinksallaan ja oma napa vain ensimmäisenä.
kysymys...eli siis vauva on nyt tällä hetkellä kaksi viikkoa vanha ja reissun aikaan siis reilun 4 vkoa. ja kyse on maksimissaan vkl.
vaan se seura kun mukaan lähdössä ystäviä joita en ole tavannut aikoihin ja heillä kerrankin mahdollista lähteä mukaan joten harmittaisi hirveästi jos en lähtis.
ja täältä tarvitset lupaa kysellä, niin asia ei sitten taida kuitenkaan olla niin ainutkertainen kuin pienen vauvasi ensimmäiset viikot. Itselleni ei olisi tullut kyllä mieleenkään lähteä yhtään mihinkään.
Miksi Tallinnan reissu on ainutkertaisempaa kuin oman vauvan kanssa oleminen? Imetyskään ei ole tainnut olla ap:lle edes kokeilemisen arvoinen juttu.
Miksi Tallinnan reissu on ainutkertaisempaa kuin oman vauvan kanssa oleminen? Imetyskään ei ole tainnut olla ap:lle edes kokeilemisen arvoinen juttu.
t. ei-ap
on rintaa saanut tähän mennessä mutta tuttipullosta joutuisi anoppi sitten antamaan..
antamasi tiedon perusteella et voi. Selitys: Ajattele vähän mitä kahta asiaa pistät vastakkain.
Samaa mieltä kuin muutkin. Vauvani jo puolivuotias ja ainoastaan mummolla muutaman tunnin hoidossa tarvittaessa. Ja jos todella olet synnyttänyt pari viikkoa sitten on sinulla vielä jälkivuotoakin ja todennäköisesti et ole toipunut synnytyksestä niin paljoa vielä parin viikon päästäkään että reissusta mitään nauttisit. Ikävä olisi vauvaa ja pumppailisit maitoa jossain huusissa.. (mikäli siis imetät) eli provo kait oli tämä juttu?
tulee enää mieleenkään jättää vauvaa hoitoon. Jo pelkät hormonisi pitävät sinut silloin kiinni vauvassa.
tulee enää mieleenkään jättää vauvaa hoitoon. Jo pelkät hormonisi pitävät sinut silloin kiinni vauvassa.
Ap:n vauva ON nyt 2 viikkoa. En käsitä millainen ihmishylkiö edes harkitsee jotain hupireissua yös yli vasta synnytettyään.
No sitten ihmettelen, että moinen luonnonvastainen ajatus on edes pälkähtänyt ap:n mieleen.
-olinkohan 18
jättää menemättä vaikka en ole ystäviäni pitkiin aikohin nähnyt. ja minusta on ihanaa että anoppi haluaa hoitaa lasta vaikka isä ei olekaan lapsesta kiinnostunut.. hänkin olisi varmasti hyvin voinut hoitaa,mutta koska av-raati ei hyväksy niin täytynee jättää väliin...
tosin on aivan ainutkertaisen idioottimainen ajatuskin, että lähtisit risteilylle, kun vauva on noin pieni!! kaikkia sitä äidiksi päästetään...
En käsitä millainen ihmishylkiö edes harkitsee jotain hupireissua yös yli vasta synnytettyään.
Onhan yön yli aivan eri kuin päivä.
Itse olen käynyt jo baarissa, vauva 2kk. Yli yhden yön reissuun en kuitenkaan lähtisi. Mutta yksi yö ei hirveästi haittaa muutakuin av-mammojen mielestä, mikäli anoppisi on lapselle kunnolla tuttu.
Mutta mikä anoppi jos isä ei ole kuvioissa?
No itse en kyllä jättäisi edes yöksi...