Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt!!

Vierailija
24.10.2009 |

En saa orgasmia kuin omin käsin! Mies on tosi taitava nuolemaan ja sormettamaan mutta en vain saa kuin omin käsin, ja niin saan nopeasti ja halutessani monta kertaa.

Pelkään vain kun mies on alkanut kysellä onko hänestä mihinkään että pelkää olevansa huono tämän minun huonouden takia :(

onko vinkkejä kuinka osaisi rentoutua ja saisi orgasmin? Siitä on tult tosi tärkeä minulle ja pian miehellekin ja olisihan se täyttymys..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa orgasmia kuin omin käsin! Mies on tosi taitava nuolemaan ja sormettamaan mutta en vain saa kuin omin käsin, ja niin saan nopeasti ja halutessani monta kertaa. Pelkään vain kun mies on alkanut kysellä onko hänestä mihinkään että pelkää olevansa huono tämän minun huonouden takia :( onko vinkkejä kuinka osaisi rentoutua ja saisi orgasmin? Siitä on tult tosi tärkeä minulle ja pian miehellekin ja olisihan se täyttymys..

Älkää hyvät ihmiset miettikö koko orgasmia kun rupeatte rakastelemaan. Hyväilette vaan toisianne pikkuhiljaa ja annatte himon yltyä. Eikä MITÄÄN paineita orgasmista!!! Kyllä se orgasmi tulee kuhan saatte rakkaasi kanssa aikaa siis käyttäkää AIKAA hellittelyyn, niin orkku tulee kuin ITSESTÄÄN!

Vierailija
2/3 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän viestisi... minulla on nimittäin sama vika... enkä ainakaan vielä ole keksinyt asiaan helpotusta.

Tsemppiä vaan, en voi muuta sanoa, ja rentouttavaa viikonlopuua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla, kun miehesi nuolee/sormettaa, pyörittelet mielessäsi jotain kiihottavaa mielikuvaa tai fantasiaa. Se lisää kiihoitusta ja auttaa sua pitämään ajatukset poissa siitä, saatko vai et.

Mä teen näin ja sinkkuna saan ihan joka kerta eri miesten kanssa yhden illan jutuissakin, vaikka miesten taidoissa ja hyväilytavoissa on eroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä