Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras konsti saada vieraat lähtemään kotiinsa jos ne ei itse tajua?

Vierailija
24.10.2009 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistuu ulko-ovesta. On pari tuntia poissa, joten eiköhän vieraat kotiintullessa ovat kaikonneet.

Vierailija
2/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus semmoisia vieraita joita ei saa pois millään.

Siinä ne vaan istua tojottaa ja puhuu ja puhuu ja puhuu vaikka laitettaisiin lapsia nukkumaan ja itse vaihdettais pyjamat päälle ja sanoittais että pitää mennä jo nukkumaan.

Vaikka niille sanoo suoraan että pitäisi lähteä niin pälätys vaan jatkuu 0_o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotona on täysin ala-arvoinen mies odottamassa kera riitelyn ja vedätyksen.

Ei auta vaikka haukottelen, puhun puhelimessa, seison, teen kotitöitä, sanon nukkumaanmenoajan lähestyvän, kerron joutuvani kohta jonnekin lähtemään, kerron jo etukäteen jos aikaa kahvitella on vain 2-3 tuntia.

Ei tee kiireellä lähtöä koskaan, ja se on tosi rasittavaa pidemmän päälle, kun itse jaksan olla sosiaalinen sen muutaman tunnin kerrallaan ja meillä on myös kolme lasta ja pari eläintä, joten hommaa riittää. Hänellä on myös pari lasta, joita hoitelen siinä sivussa sitten myös tarpeen mukaan. En kyllä ruoki kahvipullaa enempää enää :)

On kiva kun käy, mutta miten tosiaan saisin sanottua näistä vierailuaikojen pituuksista?

Vierailija
4/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus semmoisia vieraita joita ei saa pois millään. Siinä ne vaan istua tojottaa ja puhuu ja puhuu ja puhuu vaikka laitettaisiin lapsia nukkumaan ja itse vaihdettais pyjamat päälle ja sanoittais että pitää mennä jo nukkumaan. Vaikka niille sanoo suoraan että pitäisi lähteä niin pälätys vaan jatkuu 0_o

Vierailija
5/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuttakaa valot ja sanokaa, että nyt pitää olla hiljaa

Nauran ääneen :D.

Vierailija
6/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt nukkumaan ;-)

04 sellaisena yönä kun aamulla piti lähteä kasiin töihin, niin päätin mennä nukkumaan.

Vierailija
7/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkaisin aktiivisesti häätämään vieraita ulos...mutta aika hiljaiseksi kyllä muutun eikä musta paljon juttua irtoa.

Meillä on yksi tuttavapariskunta joka tulee istumaan koko päiväksi kun itse on olettanut että piipahtavat parin-kolmen tunnin kahveilla.

Vierailija
8/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidsn itse olla niitä vieraita, jotka unohtaa lähteä kotiin, kun on niin mukavaa. :) Onneksi mun kaverit on vieraanvaraisia. Saa jäädä vaikka yökylään, jos siltä tuntuu ja haluaa.

Mutta kerran mun yksi kaveri oli meillä koko päivän. Mies meni nukkumaan klo 1 yöllä. Klo 3 olisin itekin ollut valmis petiin. Klo 4 lopulta sanoin, että saat jäädä yöksi jos haluat, mutta NYT mä menen nukkumaan.

Kaveri loukkaantui tästä. Ei sanonut mitään, mutta naamasta näki, että loukkaantui. Ja lähti kotiinsa. Sen koommin ei ole käynyt.

Vierailija
9/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihinkäs aikaan vieraat olisivat kotona, jos he nyt lähtisivät?" :D

Vierailija
10/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmistautumaan lasten nukkumaan menoon

Meillä alkaa saunavuoro kohta

Lähdemme kohta ruokakauppaan

Lähdemme kohta mummille kylään

onhan noita vaikka kuinka. Itse sanon ihan suoraan, että oli tosi kiva kun kävitte, mutta nyt väsyttää sen verran, et jos voisitte jo lähteä kotiin. Jos joku siitä herneen vetää nenään, niin se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
11/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihinkäs aikaan vieraat olisivat kotona, jos he nyt lähtisivät?" :D

Vierailija
12/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan toimii aina ja mahakin toimii.

Vierailija
13/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kyllähän se riittää että sanoo asiasta. Riippuu ajankohdasta ja vieraista, mitä sanoo. Lapsivieraille sanon yleensä, että vierailuaika päättyy nyt ja voitte lähteä kotiinne. Aikuisille voin sanoa vaikka että olisi tosi mukavaa jatkaa iltaa, mutta huomenna on aikainen ylösnousu. Jos päiväsaikaan pitää saada vieras lähtemään niin sanon vaikka että mutta nyt täytyy kyllä lopetella kun on vielä sitä ja tätä tekemistä.

Vierailija
14/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppärini ja tulen tänne av:lle palstailemaan vaikka vieraat vielä olisivatkin meillä ja alkaa kyllästyttää.

Vierailija
15/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niistä pitäis päästä eroon. ja toisaalta vieraat ovat sen verran fiksuja että tietävät ihan itse koska on aika lähteä, esím. meidän lapsilla alkaa iltapala.

Vierailija
16/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailun aikataulusta voi sopia etukäteenkin.

Vierailija
17/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

astioiden keruu ja pesemeään alkaminen

eikä enää vastaa kysmyksiin vaan touhuaa kotitöitä

soittaa puhelun eikä huomioi vieraita

sanominen, että lasten nukkuumaanmenoaika valitettavasti

Vierailija
18/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltavieraiden suhteen. Mutta "mammavieraat" ovat joskus aika toopeja, vaikka luulisi nimenomaan heidän tajuavan lähteä ajoissa. Siis käy niin, että lapset riehuvat ja sotkevat, ja mamma istuu vaan ryystämässä sumppia... silloin yleensä joko kehotan lähtemään, koska meillä on menoa tai ehdotan ulkoilua. Ulkona harva viihtyy tuntitolkulla ja siellä se reuhu ei aiheuta kaameaa sotkua.

Vierailija
19/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, kaivaa esille vieraskirjan ja sanoo että nyt ennen kuin lähdette, niin kirjoittakaapas tänne jotakin.

Vierailija
20/20 |
24.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouset seisomaan seurustellessa tyyliin käyt ensin vessassa ja sen jälkeen et istukaan enää alas. Et jatka aktiivisesti juttua, vaikka vastaatkin ja kuuntelet ystävällisesti. Tuo seisominen vaikuttaa vieraisiin alitajuisesti ja he huomaamattaan useimmiten alkavat hankkia lähtöä. Tämä ei tepsi kaikkiin, mutta useimpiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi