Lapseni kaverin yh-äiti vikittelee miestäni
Tätä on jatkunut nyt vuoden verran. Muija tekee tikusta asiaa, että voi soittaa tai lähettää s-postia miehelleni. Aluksi soittelivat vain lasten harrastukseen ja kuljetuksiin liittyen, mutta yllätyin, kun yksi päivä tältä muijalta tuli 6 tekstaria miehelleni lyhyen ajan sisällä. Kaikki tietty "viattomia". Sitä en tiedä, kuinka paljon lähettelevät sähköposteja. Myös kouluun liittyvissä jutuissa luulis, että muija soittaa mulle mutta niissäkin soittelee miehelleni ihan pokkana duuniin.
En oikein tiedä, mitä pitäis ajatella. En ole varsinaisesti mustasukkainen, mutta harmittaa, kun oma avioliittomme on aika huonossa jamassa just nyt, meillä ei ole ollut seksiä moneen kuukauteen eikä sitä muutenkaan ole juuri koskaan...Ja eniten harmittaa se, että meillä on ollut joskus ihanat keskustelut miehen kanssa ja ollaan aina kerrottu toisillemme kaikki ja nyt hän vain urahtelee mulle eikä meillä ole mitään sanomista enää toisillemme. Mutta toisen naisen kanssa hänellä sitten riittää energiaa jutella kaikenlaista.
Olen joskus kiusoitellut häntä, että hänellä on "toinen perhe" ja "jalkavaimo" kun on olen vierestä kuunnellut niitä puheluita, niin ihan kuin hoitelisi toisen vaimonsa kanssa samoja lastenkuskaus,koulu, kauppajuttuja kuin oman perheen.
Pitäiskö mun viheltää peli poikki ennen kuin se menee pidemmälle? Vai alanko suhtautumaan jäätävästi tähän naiseen? Tähän asti ollaan oltu ihan hyvissä väleissä. Miestäni olen jo pari päivää "rankaissut" kohtelemalla kuin ilmaa, ei tuo tosin raukka tajua miksi, mutta eipä se häntä näytä kiinnostavankaan...
Mies lähti koiran kanssa kävelylle, ja lyön vaikka vetoa, että ei mene kauaa, kun tuo muija änkeää mieheni kanssa "muina miehinä" lenkille...asuu ihan lähellä.
Kommentteja? Neuvoja?
Kommentit (20)
myös että heillä suhde tai tilanne lähellä alkavaa suhdetta. kyllä miehet seksiä tarvii ja jotenkin sen homman hoitavat. ehkä vaan runkkaamalla mut jotenkin kuitenkin. kuulostaa nyt tosi huonolta teidän tilanne. nyt otat miehes kanssas puhumaan ja ennen ei keskustelu pääty kun olet selvittänyt onko heillä suhde ja miten miehesi hoitaa tyhjennyksensä.
mutta se on selvästi tulossa! Nosta ap kissa pöydälle.
Sinänsä olen kyllä sitä mieltä, että ap:n ja miehen suhde on tosi huono ja sen eteen pitäis kummankin tehdä nyt töitä. Turhaa sun on sitä yh-äitiä syyttää, sillä tuohon peliin tarvitaan kaksi.
Kannattaisi jutella asiasta miehen kanssa vakavasti. Näyttää kuitenkin vakavasti siltä, ettei yh:llä oli vilpittömät ajatukset ja miehesi tuntuu nauttivan tilanteesta.
Niinpä. Mieheni on koko ajan vain naureskellut asialle kommentoimatta sitä puoleen tai toiseen. Ehkä se on hänen tapansa yrittää antaa se kuva MINULLE, että huolehdin turhaan ja että hänen puoleltaan asiassa ei ole mitään kaveruutta kummempaa. Mieheni ei siis ole sanonut mitään, ei vakuutellut mitään hälventääkseen epäilyjäni eikä myöskään lisätäkseen niitä.
onko tää nyt niin selvä tapaus, ettei kenelläkään ole mitään lisättävää?
tässäpä minulle sopiva mies. Otanpa hänet, vaikka onkin varattu.
Aikamoinen mulkero siis. Älä anna vetää itseäsi höplästä, vaan ota asia perinpohjin puintiin miehesi kanssa, ja tämän jälkeen voit vaikka mennä sanomaan suorat sanat naiselle tämän säälittävistä ja lapsellisista aikeista.
mikset sä itse hoida naisen kanssa asioita, miksi asioi miehesi kanssa? Ja juu perusteellinen keskustelu miehen kanssa lienee paikallaan..
ja järjestää teille jotakin omaa menoa kahden kesken, vaikkapa joku yhteinen kylpyläreissu tai liikuntakurssi. Siitä huolimatta vaikka mies olisi vastahakoinenkin. Jos ei lähde vaikka on varattu, ei enää kotikonstit auta.
jos suhde on kunnossa ei siihen kukaan väliin pääse
ettei mies valkkaa toista?
Kyllä todellakin ap teillä on edessänne parisuhteen parannushanke, mutta kannattaa ehkä ensin hoitaa tämä ilmiselvä ongelmatilanne pois päiväjärjestyksestä. On siinä parisuhteessa miehelläkin vastuunsa, eikä muualle suuntautuminen ole keino parantaa omaa parisuhdetta. Tuollaiset virittelyt ja ulkopuolisen emännän huomiossa paistattelu on väärin.
miehes nauttii tilanteesta, saa huomiota ja ihannointia,mitä kotona ei välttämättä saa (omasta syystään, jos olisi kuin unelmamies, saisi arvostusta). Jotkut miehet nauttivat kun toiset flirttailee, se on itsetunnon pönkitystä, ei miehes haluakaan tehdä asialle mitään. Voipi olla että miehes ei halua edetä missään mielessä asiassa, ei vaan osaa torjua toista, kun kerta synkkaa.
Koettakaa nyt saada oma liittonne parempaan kuntoon: miehes menee liian pitkälle, kun antaa toisen noin paljon olla yhteydessä. ehkä sun pitää ottaa kissa pöydälle, älä anna miehes ajautua liian kauas susta. töitä pitää tehdä ja jos miehes ei tajua, niin sun kannattaa, ennen kuin on myöhäistä.
Milläs sitä omaa suhdetta sitten parantais? Mies ei halua tehdä mun kanssa mitään kahdestaan eikä lähteä minnekään. Viimeeksi kesällä puhuimme tästä ja vähän jo erostakin. Sanoin, jos en kotona saa seksiä niin voinko hakea sitä muualta? Häntä ei kiinnosta seksi ollenkaan, ei tiedä miksi, ehkä siksi kun tekee paljon töitä ja on väsynyt. Ei tietenkään kehdannut sanoa, ettei kiinnosta MUN kanssa, vaan muotoili sen niin, ettei vaan yleisesti kiinnosta nyt yhtään. Meillä oli myös tilaisuuksia kesällä tehdä jotain kahdestaan ja parannella tätä suhdettamme, mutta hän ei halunnut. Hänenkin mielestä tämä liitto on menossa karille mutta ei ollut sitten kuitenkaan valmis tekemään asialle mitään. Ehdotin jos silloin ,että ottaa siitä yh-äidistä meidän lapsille kivan äitipuolen ja itselleen kotiapulaisen, koska jos erotaan, lapset jää ilman muuta hänelle (eiköhän se vähän hillitse niitä erohaluja...) mutta hän vaan ihmetteli, miten musta on tullut noin kamalan katkera???
Tämä yh-äiti on kaikkea mitä minä en: pieni, sievä, simpsakka, pukeutuu muodikkaasti, pitää huolta itsestään, 10 vuotta nuorempi. Ainoa, missä pesen hänet 6-0 on ammatti ja koulutus. Ja se ei taida paljon tässä kisassa painaa..se ei ole koskaan ollut miehelleni tärkeää...tarkoitan, että mieheni ei anna sellaiselle paljon arvoa, hänen mielestään ihminen voi työkseen tehdä mitä tahansa millä koulutuksella vaan...
En oikein tiedä, kuvittelenko vaan, suurentelenko asiaa ja onko tässä edes mitään ongelmaa? Mutta olen oppinut luottamaan vaistoihini, ja hyvin, hyvin usein olen ollut oikeassa...ja nyt mun vaistot varoittaa vaarasta.
Mieheni tietää kyllä, että rakastan häntä yli kaiken ja hän on todella komea ja sanon sen hänelle usein, eli sitä huomiota hän saa/saisi kyllä minultakin...mutta ilmeisesti se on sitten niin paljon kivempaa kun sitä saa vieraalta naiselta...
kun monet on omasta erostaan katkeroituneita.
Viheltäisin pelin poikki, kun se on vielä mahdollista.
Meidän entinen naapuri vei vastapäisestä talosta 4 lapsen isän. Oli sitten kiva lasten katsoa ikkunasta, kun iskä menee naapurin tädin luokse. Heillä ikkunat olivat ihan vastakkain, joten salaa iskä ei sinne voinut mennä. Muutti takaisin kuitenkin vaimonsa luokse.
Että heillä voisi jopa jo ollakin suhde?
Milläs sitä omaa suhdetta sitten parantais? Mies ei halua tehdä mun kanssa mitään kahdestaan eikä lähteä minnekään. Viimeeksi kesällä puhuimme tästä ja vähän jo erostakin. Sanoin, jos en kotona saa seksiä niin voinko hakea sitä muualta? Häntä ei kiinnosta seksi ollenkaan, ei tiedä miksi, ehkä siksi kun tekee paljon töitä ja on väsynyt. Ei tietenkään kehdannut sanoa, ettei kiinnosta MUN kanssa, vaan muotoili sen niin, ettei vaan yleisesti kiinnosta nyt yhtään. Meillä oli myös tilaisuuksia kesällä tehdä jotain kahdestaan ja parannella tätä suhdettamme, mutta hän ei halunnut. Hänenkin mielestä tämä liitto on menossa karille mutta ei ollut sitten kuitenkaan valmis tekemään asialle mitään. Ehdotin jos silloin ,että ottaa siitä yh-äidistä meidän lapsille kivan äitipuolen ja itselleen kotiapulaisen, koska jos erotaan, lapset jää ilman muuta hänelle (eiköhän se vähän hillitse niitä erohaluja...) mutta hän vaan ihmetteli, miten musta on tullut noin kamalan katkera??? Tämä yh-äiti on kaikkea mitä minä en: pieni, sievä, simpsakka, pukeutuu muodikkaasti, pitää huolta itsestään, 10 vuotta nuorempi. Ainoa, missä pesen hänet 6-0 on ammatti ja koulutus. Ja se ei taida paljon tässä kisassa painaa..se ei ole koskaan ollut miehelleni tärkeää...tarkoitan, että mieheni ei anna sellaiselle paljon arvoa, hänen mielestään ihminen voi työkseen tehdä mitä tahansa millä koulutuksella vaan... En oikein tiedä, kuvittelenko vaan, suurentelenko asiaa ja onko tässä edes mitään ongelmaa? Mutta olen oppinut luottamaan vaistoihini, ja hyvin, hyvin usein olen ollut oikeassa...ja nyt mun vaistot varoittaa vaarasta. Mieheni tietää kyllä, että rakastan häntä yli kaiken ja hän on todella komea ja sanon sen hänelle usein, eli sitä huomiota hän saa/saisi kyllä minultakin...mutta ilmeisesti se on sitten niin paljon kivempaa kun sitä saa vieraalta naiselta...
sun puolesta. Kuulostat todella kiltiltä vaimolta, ja miehes ei nyt tässä asiassa mitään kiltteyttä ansaitse. Itse pistäisin tuon heidän pelinsä nyt heti poikki. On muka jotain ihan viatonta, vaikka selvästikin pitävät yhteyttä lastensa varjolla. Miehelläsi ei pitäisi olla mitään tekemistä jonkun naapurintädin kanssa. Pitäköön yhteyttä miespuolisiin ystäviinsä ja sinuun jos haluaa keskustelukaveria. Sehän pitäis olla ihan itsestäänselvä asia. Sun täytyy vaan sanoa miehellesi ettei voi olla yhtäaikaa parisuhteessa, mutta elää sinkun elämää. Kaikkea ei voi saada. Sun tilantees on just sellanen mitä pelkään joskus tapahtuvan omalle kohdalleni, ja yritän ennaltaehkäistä sen kaikin keinoin. Toivon että miehesi tulee järkiinsä ja ymmärtää ettei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella. Hänen olisi parasta tajuta se ennenkuin on liian myöhäistä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi eikä rikkimennyttä luottamusta ole helppoa korjata. Kaikkea hyvää sinulle.
Sori jos sanon liian suoraan.Mutta kyllä mä oon sitä mieltä että kyseessä on luultavimmin suhde.Jos ei olis mitään niitten välillä, ei olis syytä noin usein pitää yhteyttä.Ja harrastusasioissa vois soittaa sulle.Yleensä fiksut äidit hoitaa keskenään just siks ettei ole suotta syytä mitään epäillä puolisolla.
Ja mitä seksiin tulee..miehet on miehiä.Ne tarttee seksiä ellei ole mitään aineitten käyttäjiä mikä selittäis halun vähenemisen.Ja ne on pirun taitavia kääntään asiat niin että sitä alkaa pitää itseään hölmönä ja hulluna kun edes kehtaa epäillä toista.Ja jos on simpsakka rouva kyseessä, ei aivot puhu järkeä vaan kalu päättää.
Tottakai sun takia toivon että kyseessä ei ole mitään, mutta on tässä sen verran nähty ja koettu kaikkea että multa on ainakin luotto täysin mennyt ihmisiin.Sekä miehiin että naisiin.Vaikka kuinka olis sen tyyppinen ihminen ettei normaalisti pystyis pettään tai pitään peliä toisen kanssa, kun on tietynlainen elämäntilanne ja sopiva ihminen osuu kohdalle just "oikeaan" aikaan niin ei se muuta vaadi.
Nyt vaan kannattas vaatia kunnon keskusteluun.Jos kerran ei mitään tunnusta, puhukaa teidän asioista ja tulevaisuuden haaveista.Koittakaa jotenkin saada yhteys.Osta hepeneitä ja yllätä illallisella että saisitte liekin syttyyn uudestaan.Ja jos alat tuntea itseks hulluks epäilyines ja silti tunnet että jotain vois olla, tutki puhelin tai mitä vaan että saat varmuuden.
Jaksamista!!
tälle akalle. Ja kysyisin ihan pokkana, et mikä on homman nimi. ja jos hän esittäisi ihan viatonta tyyliin: -Miten niin? Niin kysyisin että onko todella niin ettei sinulla ole ketään muita miespuolisia tuttavia, jolle voisit soitella? Sanoisit sille ihan ystävällisesti että miehelläsi on paljon kotiasioita hoidettavana, ja että teidän avioliittonne ei kaipaa ketään ylimääräisiä ystäviä tällähetkellä, kun ette ehdi varmaankaan pitämään yhteyttä kunnolla parhaisiin ystäviinnekään. Tee naiselle selväksi että haluat vaalia avioliittoasi, lapsiasi ja yhteisiä ystäviänne sekä sukulaisianne.
Voisitko ajatella meneväsi miehesi kanssa esim. johonkin parisuhdeneuvojalle. Teillä ei nimittäi´n kaikki ole mallillaan, jos ette harrasta seksiä. Se on se asia mikä tekee suhteesta avioliiton:) Tsemppiä koitokseen!
Sanoisin miehelle erittäin selkeästi, että tuollainen on hyvin loukkaavaa, jos ei se jostain syystä muka sitä itse tajuaisi. Vaikka en sairaalloisen mustis olekaan, niin en TODELLAKAAN hyväksyisi että joku selkeästi moraaliton ämmä soittelisi ja tekstailisi minun miehelleni jatkuvasti. Ei tulisi kauaa jatkumaan. Jos tiukoille menisi, loppuisi ne "ihan pakollisetkin" asioinnit tollasen ämmän kanssa, koska kyllä perheen koossa pysyminen on tasan tärkeämpää kuin lapsen yksittäinen harrastus! Tuollaista kieroa ihmistä ei kannata pitää kaverinaan.
Tosin mun on vaikea asettua ap:n asemaan, en ikinä uskoisi mieheni lähtevän tollasen akan kuvioihin alkuunkaan.
Ap, älä nyt hyvänen aika vaan katso hiljaa sivusta, jos parisuhteesi kuitenkin on sulle tärkeä. Tuo akka ei kuulu perheeseenne ja vaikuttaa kierolta kuin mikä. Nyt asiat tärkeysjärjestykseen, löytäkää (yrittäkää) toisenne uudestaan ja lähtekää vaikka kahdestaan romanttiselle matkalle :)
että yritän vikitellä jonkun lapseni kaverin isän :). Siis kun oikein kelaan näitä lapseni kavereiden isiä, niin ei heistä kukaan ole sellainen, että alkaisin yrittämään :). Poikani harrastaa jääkiekkoa, sählyä ja jalkapalloa ja siellä olen tosi varovainen, jos alan juttelemaan isien kanssa, ettei kukaan vaan luule mitään :).