Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki mukaan! Lasten oivallukset/sanonnat pinoon!

Vierailija
24.10.2009 |

Minä aloitan:

Meidän 4v.tyttö käy mielikuvituskoulua. Aivan uskomatonta tarinaa aina välillä. Jutellaan ja jututetaan neitiä ja siitähän sitten vallan innostuukin. Isä kysyi sitten tytöltä että mitä aineita teillä koulussa on, johon tyttömme vastasi että: paperi ja kynä. :)

Olimme pidemmällä automatkalla ja tien vieressä oli hirviaita. Tyttö kysyi: arvaa miksi toi verkko on tossa, johon hän itse vastasi: Koska metsässä voi olla hirviöitä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen sitten tokaisi, että "eikö ookin niin, että kaikki vieraat kielet on toisille vähän niinkuin siansaksaa".

Vierailija
22/34 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokaisi eilen, että "äiti, Venäjällä tähdetkin ovat punaisia" =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelleilivät isän ja äidin sängyllä nakuina, pyllistelivät ja tekivät kuperkeikkoja.

Kun toinen pojista pyllisti, toinen huudahti:

"äiti ja isä, mulla on sekä sisko että veli..kun xxx:llä on pimppi takana ja pippeli edessä, xxx on edestä poika ja takaa tyttö" :D

Ja pepunreiällä siis tarkoitti pimppiä ;)

Vierailija
24/34 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 5v: "Elämä täällä maan päällä on oikeasti avaruusolentojen unta." Tyttö 5v: "Ihminen on niinku bakteerien maapallo. Ja ihmiset on maapallon bakteereja."

Upeita ajatuksia sun lapsilla!

Vierailija
25/34 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi tänään:

minä tykkään ihan kaikista väreistä. Jopa isin naamasta!

:D

Mikä lie ajatus tässä oli taustalla...

Vierailija
26/34 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 4v tytölle 3v: Ei täällä saa syödä makkaraa.

Tyttö: saapas.

Poika: Niin, saapas on kenkä!

----

Jääkaapin ovenkahva oli irronnut aamulla. Poika halusi aamiaista, ja huusin vessasta että ota jugurttia jääkaapista. Poika pillahti hillittömään itkuun: "äiti, jääkaapin kahva on irti eikä me saada enää ikinä ruokaa!"

Vierailija
27/34 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja oman pullan kuvia!

Vierailija
28/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kun äiti suuttuu, niin enkeli kaatuu ja sitten se likaantuu"....eipä tee äidin mieli suuttua.

Vierailija
29/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeliä, niin mistä se äiti sitten pissii? Jaa, no äidille pitää ostaa kaupasta oma pippeli :D

Vierailija
30/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla lähtiessään "Mukavaa työpäivää, mama, nuku hyvin!" :D Huumorintaju hanskassa.

Vierailija
31/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi katseli tienviertä ja katse pysähtyi. Tyttö pyöräytti silmiään, teki teatraalisen käsiliikkeen ja sanoi: "Iso kivi. Oh my GOD, MITEN ISO KIVI."

Vierailija
32/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aivastin kovaäänisesti, johon tyttö tokaisi "Prusitus tuli!" :) Olemme siis kaksikielinen perhe, ja ruotsiksi sanotaan prusit=terveydeksi.

Kaksikielisyys tuo tässävaiheessa paljon hauskoja sanaväännöksiä. Lauseissa on vielä sanat sekaisin, tyttö sanoo joskus esimerkiksi "minä näsa torkkaa, minä hakee paperi hite." Tai että "mennään dit muskita kuuntelemaan".

Hän sanoi myös kerran kyynärpäätä käsipolveksi, mikä oli mielestäni oivaltavaa. Odotan innolla jutun lisääntymistä, niin että voi enemmän vielä puhella tytön kanssa. :)

Vierailija
33/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekoittaa patukan ja tupakan jatkuvasti. siis kun on eväänä kerhossa myslipatukka niin hihkuu fiiliksissään et mullapa onkin tupakkaa...

Vierailija
34/34 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lapset tulevat. Kysyin mistä hän uskoo niiden tulevan. "Hautausmaasta!" Oli puhuttu että kun ihminen kuolee niin haudataan hautausmaahan mutta mistään jälleensyntymisestä ei kyllä ole kuullutkaan, päätteli itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi