ostaisitko 8v. lapsellesi 50e maksavan nomination rannekorun?
tokaluokkalainen tuli itkien kotiin, kun "kaikilla" muilla "aidot" nomination korut ja häntä kiusataan,kun on kopio nomination..
Kommentit (57)
tosiaan toivoisi korua ja pitää sitä, niin ostaisin peruspalat ja yhden lisäpalan, niistä tulee n. 30 €. Toivokoon sitten lisää paloja synttäri- ja joululahjoiksi.
Itsellänikin on ja pidän siitä kovasti, helppo ja kestävä koru pikkulasten kanssa. Olen luvannut 4-v. esikoiselle, että kun omasta korustani "vapautuu" tarpeeksi paloja, niin saa sitten siitä itselleen korun + muumi-palan :) Menee varmaan vielä muutama vuosi.
tuon synttärilahjaksi. Kiva koru myös pojalle ja kestää kovassakin menossa. Edullinen alkuun, mutta kertyyhän siihen hintaa pala palalta. Toivottavasti on muistona vielä aikuisena lapsuuden tärkeistä hetkissä.
Mun mielestä 50 e on TOSI paljon tollasesta halppiksen näkösestä massateinikorusta. Perse.
poika 9v. en osta omalleni koska kadottaa KAIKEN!!!jos olisi tarkempi niin ostaisin, tytölle ilman muuta. mut mulla vaan poikia.
sitten jos lapsi ei sitä koko ajan riisuisi ja hukkaisi, ostaisin juhlapäivinä siihen aina uuden palan.
Itselläni on Nomination, siinä on vain kullanvärisiä laattoja.
Mutta se Nomination olisi ehdottomasti LAHJA, ei mikään itsestäänselvä "lelukoru".
on korut ja pysyvät tosi hyvin ranteessa.On sellainen koru mikä ei helposti tipahda jos ei ota itse pois.
8v lahjaksi ja maksoi yhden koristepalan kanssa vähän reilu 20€, en tiennytkään että ne on muotia pikkulapsilla!? en ostaisi omalle lapselle pelkästään sen takia kun MUILLAKIN on, ehkä sitten joskus synttäri tai joululahjaksi.. ärsyttää tuollainen lammasmainen toiminta kun kaikilla on niin ei uskalleta erottua joukosta!
Ostimme kummitytölle sellaisen 6v-lahjaksi, hintaa vähän päälle 30 e yhdellä kivikorulla.
Tyttö oli iloinen ja se on pääasia.
Onko niissä paloissa kultaa tai hopeaa tai jotain mikä niin maksaa? Aika hyvä liikeidea jollain ollut.
Tykkäsin todella paljon vastauksestasi! Olet mielestäni unelma äiti!! Vau!
Kaikilla luokkalaisillani on Nomination itsekin kannan ranteessani 2 nomination korua ja yhteis hinta on 418 euroa. Olen nyt neljännellä luokalla.
että noita halvempia feikkipaloja. Tää äiti on ainakin aivan hulluna noihin paloihin. Palkkapäivänä taas haetaan uusia!
tokaluokkalainen tuli itkien kotiin, kun "kaikilla" muilla "aidot" nomination korut ja häntä kiusataan,kun on kopio nomination..
Ainahan köyhiä on kiusattu. Ja kun itkee vähän kotona niin äiti sitten heltyy ja ostaa "aidon" kun "kaikilla" muillakin on. Taitavaa manipulointia jonka takana on markkinointi ja massan lammasvoima.
Itse voi määritellä paljonko siihen rahaa laittaa, koru on tukevaa tekoa ja helppo sovittaa itse lapsen ranteeseen mittojen mukaan.
Noin yleisesti Nomination (tuo perusranneke siis) on minusta koruna verrattavissa kellon rannekkeeseen. Minulla on itselläni pari perusranneketta juuri siksi, että ovat saman näköisiä kuin yhden kelloni ranneke. Itse en kerää niihin paloja, mutta tyttäreni saavat omiinsa ajoittain paloja lahjaksi muilta.
Kouluikäisen tyttäreni kavereilla on myös joskus tapana ostaa paloja toisilleen synttärilahjoiksi.
aattelit heti pistää siihen muutamat kuviot lisäksi?
niin ja toki ostaisin lapselleni ja ostinkin 5v ja 7v tytöilleni
ajaton, kiva koru, johon voi ostella sitten uusia paloja
Eiköhän 8veellekin ostettais...