ostaisitko 8v. lapsellesi 50e maksavan nomination rannekorun?
tokaluokkalainen tuli itkien kotiin, kun "kaikilla" muilla "aidot" nomination korut ja häntä kiusataan,kun on kopio nomination..
Kommentit (57)
Antaisin kuunkin taivaalta, jos voisin:( Lapsi on kuitenkin ihanan ymmärtäväinen ja tyytyväinen pieniinkin asioihin.
jos luokan muut lapset juoksevat jyrkänteeltä, en anna lapseni juosta jyrkänteeltä.
Minusta 50 euroa ei ole korusta kovin paljon. Käytän itse jatkuvasti kalliimpia koruja. Tyttärelläni on samat ihmisoikeudet kuin minullakin, joten miksei sitten hänkin - tämä tietysti sillä edellytyksellä, ettei ole tavaroitaan hukkaava tai niihin itse hukkuva tapaus. Meidän ei ole.
Omasta mielestäni koru on myös ihan kiva ja nuorelle tytölle sopiva. Itse en käyttäisi, mutta eihän se nyt ole tarkoituskaan, että äidit ja tyttäret käyttäisivät samoja koruja tai vaatteita.
Sen sijaan siitä puhuisin tytön kanssa, että aina ei ole hyväksikään olla samanlainen kuin muut, eikä pidä suostua samanlaiseksi vain siksi että muuten kiusataan. Eli hänen pitää ITSE haluta sitä korua ja pitää sitä tyylikkäänä, eikä vain alistua ryhmäpaineeseen.
no pikkuhiljaa koottaisiin sitä lapsen kans.
Maksaisin muutenkin mitä vain, jos voisin sillä tavalla lopettaa lapseni koulukiusaamisen.
18 € on ollu ennen hintana perusrannekkeelle. Nyt tyttö osti synttärilahja rahoilla perusrannekkeen ja maksoi 25€.
Siihen päälle sitten uudet palat, mutta tarkoitushan ei ole saada koko ranneketta kerralla. Vaan niitä muistoja, vuosien varrelta sitten kootaan sinne koruun.
Siis peruskoru maksaa noin 10 euroa ja siihen voi alkaa keräilemään niitä paloja, jotka maksaa ehkä noin 20 eurosta ylöspäin. Itse ajattelin ostaa ekaluokkalaiselle tytölleni joululahjaksi se perus korun, ja pikkuhiljaa mummit ja muut sukulaiset voivat ostaa siihen niitä paloja, mitä tyttö toivoo. Esim: synttärilahjaksi yms.
Voit huoletta ostaa 8-vuotiaallesi ko. korun, eikä maksa heti viittäkymmentäeuroa!
Perusranne maksaa 7 euroa (sis.13 palaa) ja lisäpalat 0,60 euroa kpl. Siihen kun ostat yhden kuvioidun palan (edullisin 16e/kpl, ei eka korun hinnaksi tule päätähuimaavaa summaa.
Tokaluokkalaisesi on sit onnellinen aidosta Nominationistaan...
Aikaisintaan 15-vuotiaalle ostaisin (rippi tms lahjaksi) jos oikeasti tietäisin että olisi tosimieluinen. Itse en tykkää, mutta jos se olisi lapselle iso juttu joota haluaisi jatkaa pitkään niin mikä ettei.
Minusta 50 euroa ei ole korusta kovin paljon. Käytän itse jatkuvasti kalliimpia koruja. Tyttärelläni on samat ihmisoikeudet kuin minullakin, joten miksei sitten hänkin - tämä tietysti sillä edellytyksellä, ettei ole tavaroitaan hukkaava tai niihin itse hukkuva tapaus. Meidän ei ole.
Omasta mielestäni koru on myös ihan kiva ja nuorelle tytölle sopiva. Itse en käyttäisi, mutta eihän se nyt ole tarkoituskaan, että äidit ja tyttäret käyttäisivät samoja koruja tai vaatteita.
Sen sijaan siitä puhuisin tytön kanssa, että aina ei ole hyväksikään olla samanlainen kuin muut, eikä pidä suostua samanlaiseksi vain siksi että muuten kiusataan. Eli hänen pitää ITSE haluta sitä korua ja pitää sitä tyylikkäänä, eikä vain alistua ryhmäpaineeseen.
Ja 50 euron koru voisi olla ihan hyvä joulu- tai synttärilahja. Mutta tosiaan vain siksi, että kavereillakin on, en ostaisi.
Nyt siinä on jo aika monta muistoa, esim. synttäreistä ja korvien putkituksesta.
Kummit ja sukulaisetkin ovat tykänneet :D
Mieluummin kokonaan ilman kuin kopiona - kaikissa asioissa.
onko aito vai ei :D Mä ostin sellasen jos lukee takana 'Italy Stanless Steen'. Meni vain 20 euroa, mulla on siinä 7 kuviopalaa ja 9 peruspalaa. Eikä huomaa mitään eroa kun kaverin nominationiin vertaan! On ollu jo 2 kk ja käytän uimassakin, ei mene miksikään.
enkä ostaisi cap:iä, jos sattuisi vonkumaan. siis mitä: 40 euroa lippahatusta?!?
Meillä 4 vuotiaalla tyttärellä on 2 nomination korua joissa on palasia yli 100e arvosta. On saanut niitä lahjaksi sukulaisilta. Itse olen tytölle vain yhden kuvio palan ostanut ja se oli 16e.
ihan hirveä ja mauton koru.