Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira pahempi kuin katumaasturi

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:n uutisen on kirjoittanut toimittaja vailla hoksottimien häivääkään.

Vierailija
2/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on fakta. Mitä enemmän lapsia hankkii sitä enemmän hallaa tälle maapallolle tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma on jo yli kansoitettu!! munat pois

Vierailija
4/25 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän katumaasturilla kyllä huristellaan kolminkertainen kilsamäärä:)

onkohan tuossa otettu huomioon se, että eläinten ravinnoksi menevät lihat (ja viljatkin) ovat yleensä niitä jäteosia, joista ei voi tehdä mitään ihmisille kelpaavaa. mä ostan halpaa lihaa alle euron kilo koirille, lisäksi saan mtsästäjiltä hirven roippeita, isältä kalaa niin paljon kuin sielu sietää ja nappulat kulkeutuvat meille ruotsista.

no mutta miten vaan, ei paljon omatunto paina vaikka 2 isoa koiraa nurkissa pyöriikin:)

Vierailija
5/25 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt maalaisjärjellä.

Vierailija
6/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järjetöntä se määrä, jonka suht isokokoinen koira syö ja typerintä se, että nuo monesti varsin pitkälle prosessoidut muonat kuljetetaan ties mistä.

Koiranomistajan onkin ihan turha hurskastella olevansa joku luonnonystävä.

Vierailija
7/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järjetöntä se määrä, jonka suht isokokoinen koira syö ja typerintä se, että nuo monesti varsin pitkälle prosessoidut muonat kuljetetaan ties mistä. Koiranomistajan onkin ihan turha hurskastella olevansa joku luonnonystävä.

Meillä on koira ja katumaasturi.

Vierailija
8/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järjetöntä se määrä, jonka suht isokokoinen koira syö ja typerintä se, että nuo monesti varsin pitkälle prosessoidut muonat kuljetetaan ties mistä. Koiranomistajan onkin ihan turha hurskastella olevansa joku luonnonystävä.

Meillä on koira ja katumaasturi.

Vierailija
9/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtykääpä ihmiset kasvissyöjiksi, niin ympäristö tykkää! t. Kasvissyöjä

Vierailija
10/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa typerä tutkimus.

Ei kait sille koiralle ole pakko syöttää sitä prosessoitua muonaa. Kyllä se omalla sekotuksellakin(voi käyttää luomua) pärjää.

Ei elävää olentoa ja katumaasturia voi verrata. No AV-palstalla voidaan.

Vierailija
11/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ihan yks ja sama mulle, onnellinen mä ainakin olen ja tyytyväinen :)

Vierailija
12/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yllättävä uutinen. Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi että meidän koiran hiilijalanjälki on varmaan isoin koko perheessä. Tosin se syö ihmisten ruuan jämät, joten ei se joka aterialla saa niitä koiran raksuja.

Koirasta en kuitenkaan halua luopua ja varmasti otetaan toinen tilalle kun tästä aika jättää. Enemmin koira kuin katumaasturi. Mahtuu pienempään tilaankin :)

Vierailija
13/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä halusin koiran, en katumaasturia, jolla pääsee metsään, jos sinne vain on vedetty asfaltti.

Ja jos tota ravintokysymystä ajattelee, niin onko pakko syöttää koiralle ties mistä tuotua ruokaa? Itse syötän ainakin kotimaista ruokaa.

Vierailija
14/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maastoauto ja urheiluauto -viritettyjä molemmat.

Koira kuoli joku aika sitten mutta harkitsemme uutta.

Vierailija
15/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen sitten! Takuulla paljon pahempi kuin koira ja katumaasturi yhteensä! Musta on idioottimaista väännellä asioita tuolla tavalla, kyllähän koira on ihan eri asia kuin joku auto.

- Kasvissyöjä ja luonnonystävä, jolle tulee kohta koira

Vierailija
16/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillakin varmaan mönkijät jo 2-vuotiaina.

Meillä on maastoauto ja urheiluauto -viritettyjä molemmat. Koira kuoli joku aika sitten mutta harkitsemme uutta.

Vierailija
17/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä koirat barffaa ja syö vaan kotimaista lihaa ja luita. Hirvenliha lienee aika ekologista...Ei koira mitään ulkomaisia kuivamuonia tartte, päinvastoin, kotimainen on paljon parempaa ja terveellisempää.

Vierailija
18/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pojalla mönkkäri, tytöllä skoba. Mulla on maasturi, miehellä on iso henk.auto ja urheiluauto kesäkäyttöön, pakettiauto löytyy myös. Miehellä mönkkäri, prätkä 2 vesijettiä ja moottorikelkka. Olikohan siinä kaikki?

Ei ollut. Me asutaan isossa omakotitalossa pääkaupunkiseudulla ja meillä on suorasähkö ja KOIRA. Kompostia ei ole.

Vierailija
19/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se paskan määrä! Jos joku oikeasti tarvitsee koiraa, en paheksu asiaa ollenkaan, mutta minua ärsyttää ihmiset jotka ottavat koiran, hoitavat sitä huonosti ja sitten elvistelevät muka eläinrakkaudellaan. Itsekkäitä kuin mitkä.

Toisaalta itse ajan autolla vähintään 50 km päivässä, niin että enpä heittele kiviä.

Vierailija
20/25 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsilla mönkijöitä.

Mutta mopoja on varmaan pihassa iso liuta kunhan hiukan kasvavat.

Urheiluautoa ajattelin virittää vielä lisää -nykyisellään ei jaksa ihan mennä kolmea sataa.