Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, huvittavaa :D (häät)

Vierailija
23.10.2009 |

Katsoin erään tuttavani luomaa valokuva-albumia fb:ssa. Hän oli ollut kaasona ystävänsä häissä. Huvittavaa oli se, että 32:sta kuvasta itse hääpari tai toinen heistä esiintyi yhteensä 5:ssä kuvassa. Muissa esiintyi tämä kaaso joko "tilannekuvassa" tai sitten ihan poseeraten.

Ymmärrän kyllä, että omaan fb-profiiliin laitetaan pääasiassa omia kuvia, mutta tarvitseeko toisten häätkin noin "omia". Ja muutenkin menee aika kiusalliseksi, kun yhdessä tapahtumassa on napsittu yhdestä ihmisestä, joka ei ole itse juhlakalu, kymmeniä kuvia eri asennoissa ja eri taustoilla. Noloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan oli tämän tyypin fb.kuvakansio ja siellä on luonnollisesti omia kuvia.

Outoa olisi jos jommankumman hääparin fb.kuvat olisivat vain tästä kaasosta.

Vierailija
2/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häistä on otettu. Taidat olla itse morsian kun olet noin kade. Ja mielellään sinne ei laittettaisi ulkopuolisten kuvia jos ei ole lupaa. Mikäköhän on ongelman aihe????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyydetty lupa.. Yleensä hääjuhlista otetuissa kuvissa päätähtenä on hääpari ja sitten on kuvia muista vieraista yleisesti. Joilta siis pyydetty lupa.

Vierailija
4/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siliti ei ole noloa tai huvittavaa toimia niin että kuvat on lähinnä itsestään.

Eiköhän se hääpari laita sinne omaan kansioonsa sitten niitä omia kuvia halutessaan.

Tälle kuvien laittajan kavereille tämä hääpari on tod.näköisesti vieras ainaki suurimalle osalle joten miksi heitä kiinostaisi edes joku tuntematon hääpari.

Vierailija
5/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan juuri on oikein että laittaa fb-profiiliinsa kuvia itsestään. Juuri katselin yhden kaverin sukujuhlakavalkaadia ja mietin että mitähän kaikki ne ihmiset tykkää jotka kuvissa esiintyivät. Taatusti ei oltu lupia kyselty että saako koko suvun nassut esitellä omassa facebook-albumissaan. Ap on idootti ja tuttavalla oikea periaate.

Ja jos nyt jotain oikeasti huvittavaa haluaa, niin lehdessä oli joku viikko sitten vihki-ilmoitus, jossa hääpari oli kuvattu jonkun kamalan citymaasturin kanssa. Siitä voi sanoa jo että buahahahahahaha.

Vierailija
6/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy tämän kaason fb-kaverilta eli morsiamelta? Mun mielestä ei mitään outoa.

Vierailija
7/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvia muista kuin itsestään facebookiin.

Vierailija
8/8 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun porukka voisikin laittaa sinne ihan vain omia kuviaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä