suomalaiset ja turkkilaiset ovat aina olleet hyvissä väleissä keskenään. Ja tulee olemaan.
Vinkuminen ei sitä asiaa muuta mitenkään mihinkään suuntaan ja oma keksiminen että Putinilla on Turkki taskussaan LOL
Ihme itkemistä
Kommentit (10)
Ei koskaan enää Turkkiin. Turkissa lomaileva on maanpetturi.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, turkkilaiset miehet on parhaita ja todellakin aioin käydä siellä vielä monen monta kertaa.
Minulla oli ihan neutraali suhtautuminen Turkkiin, kunnes selvisi maan johdon täydellinen putinin pussiin pelaaminen. Olen jopa lomaillut siellä, vaikka en kaupustelusta pitänytkään. Enää ei tulisi mieleenkään ja vältän myös turkkilaisia Suomessa.
Ei tee erdogan hyvää Suomi-suhteille, eikä taida paljon ukkoa hetkauttaa. Fine, passatkoot venäläisiä turisteja.
Turkki on perseestäää mutta Tÿrkkie on just Great!
Sano mun sanoneeni tän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, turkkilaiset miehet on parhaita ja todellakin aioin käydä siellä vielä monen monta kertaa.
Minä en menen turkiin veren tahrimaan mahan.Ihan tältä Helsinkin lähiöstä löytänyt miehen parhaiman joka on Suomen tulut Turkista ja kasoiskansalisuus Turkki-Suomi.Miehistä parhain hän.Mutta vain minun mielestän!
Vierailija kirjoitti:
Ei tee erdogan hyvää Suomi-suhteille, eikä taida paljon ukkoa hetkauttaa. Fine, passatkoot venäläisiä turisteja.
Olen samaa mieltä mediasta joka on uutisoinut turkin NATO-kannasta negatiivisesti suomen ja naton suhteen.
Media haluaa vallan tästä ja tuhota turkkilaisina kaikki Tÿrkie
Turkki ehdi ratifioida Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyttä ennen tulevia vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Turkki ehdi ratifioida Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyyttä ennen tulevia vaaleja.
Suomeksi kiitos! Nyt maalaistasolta suomen NATO-jäsenyyden luprukat koska tämä NATO-juttu on jo tuulettanut vain käytäviltä lorjuvilta kerjäläisiltä muodostunutta hengittämätöntä paskaa mitä ei siedä edes NATO itse
Turkki kylläkin tekee juuri parhaansa hyvän suhteen lopettamiseksi. Voi onnistuakin. Ja selvä se, että E saa henkilökohtaista etua Putinilta salaisesti. Tämä on päivänselvä asia.