Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli kouluaikanasi jonkun opettajasi pahin moka?

Vierailija
22.10.2009 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppilasta joka jännitti esitelmää pitäessään niin että ope huomasi sen. Oli kuulemma tyhmää jännittää.

Vierailija
2/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osannut kevätjuhlissa soittaa pianolla suvivirttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se kun olin kuudennella tosi koulukiusattu, enkä uskaltanut tulla luokkaan ennen opettajaa. Hidastelin aina pihalla ettei tartteis olla siellä suojatta. Niin sitten keväällä opettaja käyttäytyminen ja huolellisuus -numerosta keskusteltaessa sanoi minulle antavansa nyt vain ysin, koska olen usein myöhässä. Kysyi, onko minulla siihen syytä. Kerroin pelkääväni muita. Opettaja sanoi arvelleensa jotain tällaista olevan asian takana, mutta kuitenkin laittaneensa numeron jo rekisteriin.

Sama se nyt on sen numeron kanssa, mutta oikeudentaju sai kovan kolauksen kun sain kuulla opettajan tienneen kiusaamisesta. Ei sitten tullut mieleen tehdä asialla jotain.. Olin todella yksinäinen koko vuoden, ja pelkäsin aina sekä henkistä että fyysistä kiusaamista.

Vierailija
4/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osannut kevätjuhlissa soittaa pianolla suvivirttä.

Vierailija
5/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin kesälomamatkastamme ja muut alkoivat nauramaan. Ope alkoi myös nauraa. Minua hävetti ja nolotti kun en tajunnut sanoneeni mitään hassua.

Vierailija
6/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ollut opettajan mielestä oppinut tarpeeksi suomea. Hävetti todella sen opettajan puolesta.

Vierailija
7/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ope opetti jotai kasveja. Siinä tuli sit hyasintti, niin ope antoi vihjeitä tyyliin " niitä mitä tulee miehen peniksestä" oppilas: "siittiöitä" ope: "just, se sana on melkein kuin siittiö"

että tällästä. Muutenkin oli pervo, tosi outoja juttuja jouduttii tekeen ala-asteella...Nyt sen on vasta aikuisena tajunnu :/

Vierailija
8/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivoi jatkuvasti nenäänsä ja tutkiskeli

löytämiään klönttejä

puhdisti harpilla hilsettä kammastaan ja

puhalsi saaliin oppilaiden päälle

hakkasi "tyhmien" päitä äkkiarvaamatta pulpetin

kanteen

vietti runsaasti aikaansa vahtimestarin kopissa teeveetä katsellen 8tämä ei haitannut)

laulatti loputtomiin kivistä kumpua ja maakuntalauluja

TERVEISIÄ MUILLE UHREILLE!

Vierailija
9/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksivalistusta

Vierailija
10/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytti oppilasta varastamisesta ja pakotti hänet purkamaan laukkunsa kaikkien edessä. Oppilas oli just tullut meidän kouluun, ujo ja arka ja itki kun joutui tekemään sen. Opettaja sit löysi kadonneen esineen ihan omasta kodistaan, oli vienyt sen sinne ja unohtanut.

Vierailija
11/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkaukseen!

Vierailija
12/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti langatonta mikkiä takinkauluksessaan. Olimme isossa luentosalissa. Luennoitsija laittoi sitten oppilaat miettimään kymmeneksi minuutiksi jotain tehtävää ja poistui itse - vessaan. Se pissaamisen lirinä kuului luentosalin kovaäänisistä ja 150 ihmistä purskahti nauruun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi