Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit liian vähän rahaa kirppikseltä?

Vierailija
22.10.2009 |

Mitä itse tekisit tässä tilanteessa: olet vuokrannut pöydän kirppikseltä ja sinulle tilitetään liian vähän rahaa kun myyntiaikasi päättyy? Pidin listaa siitä mitä olin saanut myytyä ja aloin selvitellä paikan omistajan kanssa miksi tilitys heittää niin paljon. Oikein ystävällisesti asiaa selvitteli ja myönsi tehneensä "virheen" plus että tuotteitani oli kulkeutunut toisiin pöytiin joten hävikkiä tuli myös sillä tavalla, koska en ollut itse tarpeeksi huolellisesti kiertänyt katsomassa onko tavaroitani mennyt pois omasta pöydästäni. Mutta, mutta ... rahoja ei vain kuulu eikä näy tililleni. Tässä on nyt mennyt jo kolmisen viikkoa asiaa selvitellessä ja kohta alkaa kärsivällisyyteni olla loppu. Että pitäisikö antaa asian olla vai nostaa isompi haloo? Ärsyttää niin paljon, että jos kirppiksen omistaja tekee tätä vilunkia monelle muullekin ja vetää välistä luullen, että äipät on tyhmiä eikä tajua hommaa. Vähän yritin leipärahaa perheelle saada myymällä lasten pieneksi jääneitä vaatteita, hitsit mikä vaiva pestä ja silitellä ja käydä siistimässä pöytä riittävän usein ... ja sitten on jäämässä yli 100 euroa saamatta, hitsit, siihen summaan sai jo "jokusen" vaatteen silittää!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut tuonkaltaista juttua aiemminkin täältäpäin

Vierailija
2/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenvaatekirppis kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole Tampereella. En haluaisi julkisesti mollata, koska alkuun ajattelin, että ihan sopuisasti saadaan juttu sovittua kun kirppiksen pitäjä heti antoi selityksen miksi tilitys oli väärin/myönsi oman virheensä. Kunpa olisin älynnyt nauhoittaa tuon puhelun niin olisi faktaa millä mennä viranomaisten puheille!

Tehokkainta kai olisi levittää "pahaa sanaa" että väki alkaisi boikotoida paikkaa, mutta siinä joutuisivat kärsimään myös syyttömät eli ne jotka sieltä paikan ovat vuokranneet ja sitt ei tulekaan asiakkaita ostamaan.

Sinänsä kyseessä pieni rahallinen menetys minulle, mutta epärehellinen toiminta tässä niin paljon ärsyttää, että sen vuoksi saattaisin vaikka asiaa eteenpäin viedäkin. Kirppistoiminnan idea kun pitäisi perustua 100 % luottamukseen paikan pitäjän ja pöytiä vuokranneiden kesken!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi