Tämä on varmaan teistä ällöä, mutta
mulle ihan normaalia. Nimittäin mulla on naisten karvojenpoistohöyliä joilla siistin alapään ja muotoilen kulmakarvat, ihan samalla menee.
Kommentit (7)
oletko verrannu jos höyläät sääriä ja kainaloita ja nypit kulmat... mitkä kasvaa kaksinkerroin takasi tuuheampina?? no ne säärikarvat ja kainalokarvat!
älä nyt ihmeessä mee sheivailee kulmakarvojat tai ne on oikeesti kohta jotku ihme pehkot :D
hiukset usein kasvavat takaisin paksumpina sen jälkeen, kun on ajanut ne pois.
Minä nypin samoilla pinseteillä kulmakarvat ja siistin alapään karvoituksen.
Kätevää! Luonnostaan mulla on pikimustat kulmakarvat ja TOSI tuuheat. Pienikin sänki näkyy heti kun on niin tummaa. Olen jo vuosia joka aamu höylännyt kulmat siistiksi ja meinaan edelleen. Niin, ja samalla höylällä menee kaikki karvat... -ei ap
mulla on luonnostaan tosi vaalea ja ohut karvoitus.
oletko verrannu jos höyläät sääriä ja kainaloita ja nypit kulmat... mitkä kasvaa kaksinkerroin takasi tuuheampina?? no ne säärikarvat ja kainalokarvat!
älä nyt ihmeessä mee sheivailee kulmakarvojat tai ne on oikeesti kohta jotku ihme pehkot :D
"eli jos haluan puolet tuuheammat hiukset, mun kannattaisi kerran sheivata kaljuksi?"
sama on jos otat epilaattorilla karvoja.. nehän kasvaa hitaammin takaisin koska vetää juurineen pois joka karvan.
sheiverillä vedettynä kasvaa karvat tuuheammin takaisin.
jos sinä nainen alkaisit ajamaan sheivarilla leukaasi viikot pitkät niin alkaisi sinulla kasvamaan parta.
Sheivattujen karvojen tuuheus johtuu ihan vain siitä, että kun karva normaalisti kasvaa niin se kuluu päästään ja samalla pehmenee ja ohenee. Kun se leikattu terävästi poikki shaverilla niin se sängen pää on paksu eikä pehmeäksi kulunut. Siksi karvat tuntuu kasvavan tuuheampana takaisin leikkaamisen jälkeen.
Tosiasiassa se karva ei voi tietää millä se on leikattu eikä siis muuta kasvutapaansa tai -nopeuttaan.