Taas mun päälle on pissattu ja oksennettu eikä Amnesty tee mitään.
Viimeiset 2 kuukautta mua on myös öisin kidutettu sillä ettei mun ole annettu kuin hetkeksi nukahtaa ja taas on väkivaltaisen äänekkäästi pakotettu heräämään.
Eikö Amnestyn pitäis puolustaa kidutettujen ihmisoikeuksia?
Kommentit (6)
tekemistä kuin yökaudet maitopulloja lämmitellä.
mulla samaa hommaa jo viimeiset neljä vuotta.
mä luulen että sillä oksentelijalla, pissaajalla ja huutajalla on hyvä syy tehdä niin. Henkensä edestä.
Hän on tähän maailmaan syntynyt sinusta ja on TÄYSIN riippuvainen hoidostasi.
asennoidu vähän toisin niin saatat vaikka alkaa nauttimaan hoidettavastasi.
(niin ja ihan muistutukseksi että olet itse ollut aikoinaan ihan yhtälailla "muita kiduttamassa" kun et muuta voinut.)
miten ryppyotsaista porukkaa. Mahtaa 2. ja 3. jälkikasvusta kehittyä vakavia ihmisiä, varmaan jotain tulevaisuuden poliitikkoja. ;)
No niitäkin tietysti tarvitaan.
Hauskasti ap ilmaisit tuon vauva/pikkulapsi ajan tuntemukset. Rankkoja mutta ihania kokemuksia, ja kyllähän se fakta on et omien lastensa kanssa joutuu tosi koville ja on rankkaa. Ei siinä mitään. Oma valinta, mut rankkaa silti. Kai sen nyt edes ääneen saa sanoa, varsinkin noin hupaisalla tavalla. Äärimmäisiä kokemuksiahan nuo, joita ei ymmärrä ihan oikeasti voivansa joutua elämään ennen kuin ne lapset on siinä.
:) Tsemppiä ap, kyllä olis Amnestylle töitä!!
mitäs hankkii kersoja jos ei kestä!!!!
Tunti sitten juuri jouduin vaihtamaan vaatteeni, kun päälleni oksennettiin.
Pissattu ei vielä ole, mutta yksi päivä kyllä kakattiin päälleni.
kertoa itsestäsi niille. Ottaisivat ainakin tämän vauvasi pois moiselta pipipäältä.