Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olla huoliteltu ja tyylikäs?

Vierailija
22.10.2009 |

Pulmani, minulla on laadukkaita vaatteita ja ostan paljon kosmetiikkaa jne. Mutta, olen aina jotenkin homssuinen ja kulahtanut. Antakaa siskot vinkkejä, miten te pysytte siisteinä ja huoliteltuina arjen pyörityksessä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän meikkipuuteria - ei pääse iho kiiltelemään päivän mittaan.

Tyylini on lisäksi aika naisellinen. Käytän paljon hameita ja mekkoja, enkä pelkää kuvioita. Kasvojen lähellä toimii kirkkaat, lämpimät sävyt.

Vierailija
22/22 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin auttaa oikeasti hyvä leikkaus ja hyvät (ja kalliit!) hoitotuotteet. Sebastianin Shaper -lakka esim. on huippu ja hintansa väärti.

Musta meikki on helppo pitää freesinä, kun sitä on vähän. Mä olen se, joka liputti meikkipuuterin sijaan aurinkopuuteria ja sen alla itseruskettavaa. Ei tule sellaista tönkköä oloa, kuten joskus juhlameikissä loppuillasta.

Mutta entäs kasvot ja hiukset? Eli vaikka vaatteet olisivatkin sopivat, alkaa ainakin itsellä jossain vaiheesta päivää naama kiiltää ja hiukset lätsähtävät. Lisäksi ryhti alkaa painua jotenkin, tässä varmaan auttaisi parempi kunto sekä hyvät maha/selkälihakset?

Miten siis toisilla on moitteeton meikki pitkin päivää ja siistit hiukset? Ryhtiin pitäisi alkaa vaikuttamaan jos jumppaa vatsa/selkälihakset kuntoon ja venyttelykin auttaa...mutta tota meikki/hiusjuttua, antakaa vinkkinne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi