Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle; oletko ikäisesi näköinen

Vierailija
21.10.2009 |

ja oloinen?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää on 37. Tämä on siinä mielessä harmillista, että mun mies on 7 vuotta vanhempi kuin minä, ja on jo harmaatukkainen. Niinpä meillä luullaan olevan ikäeroa aika huimasti...

Vierailija
42/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja kysy, että montako lasta sulla on? Vastasin: Yksi on, sillä olenhan vasta 19v. Kampaaja kertoi luullensa minua n. 24v. :D En nyt sitten tiiä onko tuo hyvä asia kun multa ei oo ikinä kysytty papereita, ei edes 16- vuotiaana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joltain näyttämiseen kuitenkin. Aikoinaan menin synnyttämään. Minut johdatettiin synnytysaliin, jossa kätilö odoti. Hän sanoi, etä kyllä yhtään näytä synnyttävältä ihmiseltä. Lapsi syntyi 3.5h kuluttua. En tajua, miltä mun olisi pitänyt näyttää..? Mahaakin oli, joten si siitä kiinni :-)

Vierailija
44/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysytään paperit, oli sitte tuttu myyjä tai portsari tai sitten ei.

En sitten tiedä, näytänkö ikäiseltäni vai en, en pukeudu mihinkään pissiliisi-vaatteisiin vaan ihan tavallisiin ja mukaviin vaatteisiin. Ikää 23v.

Vierailija
45/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ikinä kyllä tule huudeltua ikää eikä sitä kukaan kysy, joten ei kommentteja tule. Varmaan ikäiseni tai vanhemman näköinen.

Vierailija
46/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua luullaan viitisen vuotta nuoremmaksi kuin olen. Omasta mielestänikin näytän pari vuotta ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
47/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkossa tapaavat kysyä paperit, eli kai näytän kutakuinkin alle 25-vuotiaalta. Mun mies sen sijaan ei saa edes tupakkaa eikä pääse baariin ilman papereita ja se on kuitenkin jo 28 :D

Vierailija
48/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikun yksin, minua pidetään nuorena.

ja jos menen baariin niin pyydetään näyttämään paperit..

Mutta jos liikun lasten kanssa niin minua luullaan suunnilleen 10 vuotta vanhemmaksi..

Ainakin vanhemmat ihmiset luulee..

mutta ehkä se sitten on niin outoa jos 20v. naisella on 2 lasta..

Vierailija
49/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua usein luullaan nuoremmaksi. Olen nyt 35v ja minua luullaan n. 30-vuotiaaksi.

Toisaalta ikä on vain numeroita ja en oikeastaan ajattele ikääni. En yritä pukeutua tietyllä tavalla, vaan sen mukaan mistä itse pidän. Vaatteiden pitää olla minun näköisiä, se riittää minulle.

Vierailija
50/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö onkin vaikeampi juttu, ehkä kuitenkin näytän nuoremmalta, ainakin verrattuna muutamaan työkaveriini (jotka ovat esim. polttaneet koko aikuisikänsä ja siksi heillä iho paljon vanhemman näköinen kuin minulla). Mutta siis mitenkään erityisen nuorelta en näytä.

Ja vaatetyylikään ei ole ihan tätä päivää, eli se vanhentaa.

Ikää on 43 v.

Vierailija
51/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua kuusi vuotta nuorempi ja usein meita luullaan saman ikaiseksi. tassa tapauksessa mies kylla nayttaa ikaistaan vanhemmalta.

Mun kaverit kylla kaikki nayttaa ikaisiltaan. En tunne ketaan joka nayttaisi huomattavasti ikaistaan nuoremmalta, mutta ehka niitakin sitten on...

Vierailija
52/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pian viisikymppinen. Vartalo on sinnikkään kuntoilun ansiosta vielä hyvä, joten takaa päin jku saattaisi luulla hiukan nuoremmaksi, mutta heti kun kaula, kasvot ja kädet ovat näköpiirissä, oikea ikä paljastuu. Olen kasvoitani vanhemman näköinen kuin muutamat, paremmin säilyneet tuttuni.

Vierailija
53/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetuksella on kyllä todella paljon väliä tässä iässä kun on 34 lasissa.

Minusta tuntuu että olen 2 vuoden sisään vanhentunut olemukseltani, on tullut joku vanhentumishyppäys... yäk. Uusia ryppyjä ja naama on vähän valahtanut, voi apua...

Vierailija
54/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muut minusta ajattelevat, kun ei tässä ole juurikaan sosiaalista elämää ollut viime vuosina (ja oma mies ei ole siinä asiassa rehellinen, vaan sanoo aina kauniiksi, jotta perherauha säilyisi), mutta omasta mielestäni näytän 45 -vuotiaalta. Olen 34-v. ja meillä on juurikin pikkulapsivaihe raadollisimmillaan yövalvomisineen, uhmineen jne.

Toivottavasti nuorenen hieman, jahka pääsen taas kiinni ihmismäiseen elämänrytmiin.

Vierailija
55/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30, mutta näytän 23-vuotiaalta.

Vierailija
56/56 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ihmiset näyttävät paljon nuoremmilta mitä ovatkaan ja toiset taas vanhemmilta. En usko, että kaikki vain kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta.