Käsi sydämelle; oletko ikäisesi näköinen
Kommentit (56)
Alkossa ja baareissa kysellään vielä toisinaan papereita, mutta ei enää kauhean usein. Toisaalta apteekissa rupesivat sujuvasti myymään kolmekymppisen iholle tarkoitettuja valmisteita. Olen siis 29.
Olen kyllä senkin huomannut, viimeksi yhtenä päivänä käydessäni ostoksilla H&M:ssä, että kyllä mut teinitytöistä erottaa ihan mennen tullen, kroppa on tosin nyt timmimpi kuin koskaan (kasvot silti ihan kauniit), mutta jotain "vanhaa" olemukseen on vain päässyt pujahtamaan. Toisaalta mitäpä se haittaa että ikä näkyy, kaikkihan me vanhenemme.
Ja mua luullaan noin 20 vuotiaaksi..
Henkkareita kysyttiin viinakaupassa vaikka en itse edes ostanut mitään, olin siskon mukana.
Toisinaan ottaa päähän kun luullaan niin pennuksi
Ja mulla ikää 33 ja lapsia 5...
minulta kysyttiin otanko lasten lipun :D
No melkein lapsihan olenkin, 24-v.
miehellekin tarjotaan välillä lastenlippua, esikoinen taas joutuu todistamaan että on vasta 15, kun ei aina meinata antaa lastenlippua. Esikoinen on minua ja miestäni 10cm pidempi poika. Aika koomisia ja ulkopuolisille hämmentäviä tilanteita pääsee syntymään:P
Itse olen 19 ja kun 16-vuotiaana tapasin mieheni, hän luuli minua väh. 25-vuotiaaksi.
Mun mielestä saa näyttämään nuoremmalta/vanhemmalta se, miten pukeudut, miten hiukset on ja millainen meikki. Esim. jos pukeutuisin suoriin housihin, kauluspaitaan ja jakkuun, näyttäisin ihan varmasti 25-vuotiaalta. Tai sitten toisin päin jos pukeutuisin kuin nykyajan nuoret 15-vuotiaat tytöt, niin kyllä baarissakin papereita kysyttäisiin ;)
ikää 28 ja ei ole kauaa kun arveltiin iäksi 34...
aina on luultu vanhemmaksi mitä oikeasti olen.
Paras sinä vuonna kun täytin 18, kun jokunen kuukausi ennen synttäreitä arvaltiin 26vuotiaaksi..
olen 26v mutta mua luullaan lähes poikkeuksetta enintään 20-vuotiaaksi. Viimeviikolla tuli joku kaupustelija ovelle ja kysyi onko vanhemmat kotona, sanoin että ei ja niinpä hän kysyi että olenko yli 15v. :-S Se oli kyllä noloa, ihan kiva olla nuorekas mutta tuo oli jo liikaa.
olen noin 5 vuotta nuoremman näköinen ja oloinen.
Eli ikää 35, ihmiset luulevat minun olevan 30 v.
vaikka taidan olla nuoremmankin näköinen kun aina ollaan paperit kysymässä...
t24v ja kolme lasta
Mua luullaan yleensä 10-12 v. nuoremmaksi, aivan kuin vanhempianikin. Hyvät geenit ja rypytön naama... :)
itsestäni tuntuu, että olen ihan vanhan ja kulahtaneen näköinen, kuitenkin minulta kysytään aina papereita baarissa ja alkoholia ostaessa, ja ihmiset yleensä veikkaavat minua parikymppiseksi. Olen 27 v. En sitten tiedä, miltä noin keskimäärin näytän.
hankalahan sitä on itse kovin objektiivisesti arvioda. Ikää on 30.
ei ole kukaan mummoksi luullut tai kysynyt papreita vuosiin
nuoremman näköisiä, mutta monen suusta olen kuullut "meneväni" alle 3-kymppisestä täysin. Ja ikää nyt 36v. Ihmettelevät sitäkin, että kuinka minulal voi olla jo 10-vuotias lapsi jne.
Säänn kyllä kuulen muilta, tuntemattomiltakin, että näytän lähes 10v nuoremmalta kuin mitä olen.
Mistähän sekin johtuu?? en tod pukeudu kuin "teinipissis" tai 2kymppinen.
Ehkäpä se on hyvä rypytön ihoni ja olemus muutenkin..En ole valvomalla, juomalla, tupakoimalla tai aurinkoa ottamalla kuluttanut ihoani.
Täytin pari viikkoa sitten 34v ja viimeksi viikko sitten eräs teinityttö luuli että olen n 24-25v.
Olen oma itseni eli en yritä näyttää ainakaan nuoremmalta. Miksi pitäisi? Ehkä näytän vanhemmalta.. sitä vaikea itse arvioida. Tämä on hyvä ikä olen ikäiseni eli kolmekymppinen ja risat. Miltä sen ikäisen PITÄISI näyttää? Enpä osaa itse vastata.
näyttävät ikäistään 10v nuoremmilta, ellei ihan lukiotytöiltä ;D
olen noin 5 vuotta nuoremman näköinen ja oloinen.
Eli ikää 35, ihmiset luulevat minun olevan 30 v.
Sama mulla...Ikää tosin 34.v
kun kurpsahtaneet äidit kuskaavat lapsiaan teinitytöiksi pukeutuneina :) Hihii
mielestäni vastaan hyvin ikäistäni, mutta usein kuulen, että näytän nuoremmalta, kun sanon ikäni. Liekö sitten vain kohteliaisuutta. Olen kyllä pieni ja tyttömäinen ja pukeudun nuorekkaasti, joten se saattaa hämätä. Mutta omasta mielestäni kasvoissani on jo hienoja uurteita, jotka paljastavat oikean, todellisen ikäni (lähes 40). Minulle iällä ei kyllä ole kovasti mitään merkitystä, pääasia, että on terve, energinen ja sisäisesti nuorekas!
Ja mulla ikää 33 ja lapsia 5...