kuinka paljon te toiset työssäkäyvät äidit
nukutte vuorokaudessa?
Kommentit (11)
Nukkumaan menen noin 23 ja herään noin klo 6.
Tämä on aika lailla samanlainen unirytmi kuin minulla oli ennen lapsiakin.
...eli ihan hyvin. Vapaa-aika alkaa kun lapset menee nukkumaan klo 20-21:00 välillä. Itse menen nukkumaan joskus 11 maissa. Lapset herää kello 8. Iltatunteja en käytä siivoamiseen tms. vaan miehen kanssa yhdessäoloon ja rentoutumiseen...
Kokoaikatyössä ollessani viikolla nukuin usein liian vähän, mistä seurasi viikonloppuaamuisin pitkään nukkuminen. Nyt osa-aikatöissä ollessa on ihanaa, kun pystyy nukkumaan yleensä suurinpiirtein riittävästi, ja viikonloppuisin herään samaan aikaan kuin arkisinkin, eli 7-9 aikaan.
Vuosikaudet meni tuollaisilla 4-5h unilla, ja se on minulle liian vähän.
Menen myös klo 23 maissa nukkumaan, mutten ehdi millään nukkua 9 tuntia, kun pakko nousta klo 7 että ehtii töihin ajoissa (klo 8 viimeistään) että ehtii hakea lapset päiväkodista ajoissa, tai sitten jos vien lapset ensin niin silti olsii hyvä olla töissä 8.30 mennessä. Olisi kyllä ihana nukkua arkenakin klo 8 saakka :)
8-9 h ...eli ihan hyvin. Vapaa-aika alkaa kun lapset menee nukkumaan klo 20-21:00 välillä. Itse menen nukkumaan joskus 11 maissa. Lapset herää kello 8. Iltatunteja en käytä siivoamiseen tms. vaan miehen kanssa yhdessäoloon ja rentoutumiseen...
Tosin osittain ihan oma vika, sillä en osaa mennä ajoissa nukkumaan. On niin ihanaa saada olla hetki illalla ihan itsekseen.
viikonloppuisin 8-9 h.
En kyllä ymmärrä, mitä tekemistä unella ja työssäkäymisellä on keskenään?
viikonloppuisin 8-9 h. En kyllä ymmärrä, mitä tekemistä unella ja työssäkäymisellä on keskenään?
Viikonloppuna 9-10h