Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö talvivauvan kanssa vaunutella joka päivä?

Vierailija
02.08.2009 |

Entä ulkoilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään paukkupakkasissa, mutta tottakai talvivauvakin tarvitsee raitista ilmaa:) Kunnon tamineet vaan päälle ja menoksi!

Vierailija
2/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vaan laittavat vauvan vaunuihin, jotta pääsevät itse ulkoilemaan tai käymään vaikka kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi talvivauvan ? Tosin saa ulkoilla ja hyväähän se tekee, muttei mikään pakko ole :D

Vierailija
4/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tuun höperöksi jos vietän koko päivän himassa... Meidän vauva nukahti aika helposti sinne vaunuihin ja isompana jos ei nukkunut niin tyytyväisenä katteli maisemia, siinä sai itsellekin vähän raitista ilmaa ja liikuntaa ja "rauhaa" siinä mielessä että vauva oli tyytyväinen.

Vierailija
5/5 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman (esikoisen ja koliikkivauvan) äidin itseni mukaan lukien, että emme menneet ulos joka päivä. Virtsankarkailu oli iso ongelma ainakin minulla alkukuukausina, en löytänyt tarpeeksi suuria suojia. Muutenkin tuntui tuo elämä silloin NIIN KOVIN HANKALALTA, että nyt nauramme yhdessä näille meidän ongelmillemme. Lapsistamme tulleet reippaita, ulkoilmassa viihtyviä, ja kuntomme(ja minä ne alapään lihakset)kunnossa.

Ehtii sitä siis äitikin reipastua myöhemmin. Eri asia tietysti on, jos äidin on oman mielenterveytensä vuoksi lähdettävä ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä