Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni mies toivonut poikaa

Vierailija
21.10.2009 |

meillä tämä paljastui kun humalassa exäni sanoi, että ei tytöt...vaan olisi aina halunnut pojan!

Meillä 3 yhteistä tyttöä :( Oli vain karua kuultavaa tuo.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoi sen ääneen ihan selvin päin.

Kolme poikaa on ja olen sanonut, että jos sen tytön vielä haluaa, on vaihdettava vaimoa - tämän lapsikiintiö on täysi! :)

Vierailija
2/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että KAIKKI miehet toivoo poikaa, eivät vaan ehkä myönnä sitä ääneen.

Oma mieheni oli iloinen terveestä lapsesta, meille kun tuo lapsensaanti ei ollut itsestäänselvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä mitään pahaa ole. Kyllähän täälläkin toitotetaan sitä että jokainen nainen mukamas haluaa tytön. Mä en ymmärrä sitä että se on ihan ok, kun nainen haluaa tytön, mutta jos mies toivoo poikaa, niin on heti juntti tai elää kivikaudella.

Meillä on poika ja on myös tyttö. Toisesta lasta odottaessani en muista että miehellä olisi ollut mitään erityistoiveita sukupuolen suhteen, vähän niinkuin ihan sama kumpi tulee.

Vierailija
4/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti tytöistä vähemmän rakkaita tee. :) Meillä on nyt 2 tyttöä ja kolmas lapsi tulossa. Mies sanoo "tavallaan toivovansa" poikaa, koska tyttöjä on jo. Toisaalta hän uskoo tyttöjen olevan ehkä "helpompia", joten siltä kannalta hän toivoisi tyttöä.

Pääasia meille on kuitenkin elävä, mielellään terve lapsi. :)

Vierailija
5/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täälläkin toitotetaan sitä että jokainen nainen mukamas haluaa tytön.

"halusin" pojan - tai olin siis jostain syystä vallankin kahdella eka kerralla ihan varma, että poika tulee. En edes heidän synnyttyään kysynyt, kumpi tuli koska olin ihan saletti, että poika mikä poika.

Ehkä kolmatta odottaessa yritin jo miehenkin mieliksi tsempata ja muka-toivoa tyttöä. ;)

Hyvä näin - yksi akka riittää meidän perheeseen! :D

-2-

Vierailija
6/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tytärtä. Minusta oli luonnollista, että toivoi poikaa, vaikka kyllä tyttökin olis ollut ihan hieno juttu. Poika tuli.

Vierailija
7/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolta, mutta odottaessani lastamme, mies jotenkin mielsi sikiön pojaksi ja minä taas tytöksi.

Saimme ihanan pojan. Joskus leikillämme mietimme mahdollisen seuraavan lapsen sukupuolta. Minusta se on tietenkin poika, sillä perheen lasten kuuluu olla samaa sukupuolta. Mieheni mielestä se taas on tietenkin tyttö, koska perheessä kuuluu olla molempia sukupuolia olevia lapsia XD.

Molempi parempi siis!

Vierailija
8/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli juuri syntynyt, että tyttöä eniten toivoikin.

Ja uskon hänen olleen täysin vilpitön.

Hän ei välitä perinteisistä miesten jutuista, ei ole kiinnostunut tekniikasta, urheilusta jne. Ystäväpiirikin koostuu pääosin naisista, samoin työympäristö. Poikien maailma uhoiluineen on hänelle vieraampi.

Vierailija
9/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli juuri syntynyt, että tyttöä eniten toivoikin. Ja uskon hänen olleen täysin vilpitön. Hän ei välitä perinteisistä miesten jutuista, ei ole kiinnostunut tekniikasta, urheilusta jne. Ystäväpiirikin koostuu pääosin naisista, samoin työympäristö. Poikien maailma uhoiluineen on hänelle vieraampi.

Ja kyllä, mies toivoin poikaa. Mun mies välittää niistä "miesten jutuista". Ei sille kuitenkaan ole koskaan ollut vierasta olla oman tyttärensä kanssa. Ihan suvereenisti menee tyttö isän ja veljensä juttuihin mukaan. Jos isä haluaa lähteä katsomaan monstereita poikansa kanssa, niin tyttö pääsee aina mukaan jos vaan haluaa jne.

Vierailija
10/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi oli tyttö ja ihan isän silmäterä. Ja laspen synnyttyä mies sanoi että ei halua enempää lapsia. Tytössä kuulemma riittävästi hänelle. Myöhemmin kuitenkin saatiin myös kolme poikaa mutta uskon että mies olisi tyytynyt myös siihen yhteen tyttöön ja ollut tyytyväinen.

Vierailija
11/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista ja juttelimme mieheni kanssa asiasta.

hän sanoi suoraan että olisi isälle kiva kala kaveri ja minä sitten että olisi ihana prinsessa jolle hiuksia laittaa..

kävimme ultrassa ja sanoivat että kyllähän siellä kassit on :D

mieheni vaan on nyt niin taivaissa asiasta ja miettii kaikkea mitä he voisivat tehdä nyt poikien kesken :D

Vierailija
12/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saikin kolme. Äiti ois halunnu pojan. Omalle miehelle ei ollu niin väliä, vaikka tais pojasta aika mielissään kyllä ollakin...

Vierailija
13/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on selvästi pettynyt koska kaikki lapset ovat tyttöjä? Onko tämä edes tervettä enää?

Mikseivät pikkutytöt voi olla miesten jutuissa mukana tai vaikka kalakavereita.

Minun isäni toi esille kyllä joka suhteessa, että poikaa olisi toivonut. Meitä oli 3 tyttöä. Ei ollut kauhean mukavaa, eikä isäsuhde ole ikinä ollut kunnossa.

Nyt minulla ja miehelläni on 2 tytärtä. Enempää lapsia ei tule.

Vierailija
14/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin paljastui humalassa. Sain keskenmenon rv19+2. Noin vuosi siitä mies rupesi selittämään humalassa että "onneksi se keskenmennyt lapsi oli poika, jos olisi ollut tyttö on olisi päässyt siitä varmaan koskaan yli". Meinasin lyödä turpiin mutta toisaalta, mitäs sitä voi ajatuksilleen.

Saimme vuoden kuluttua tuosta lapsen, tytön, ja mies ei halua enää lisää lapsia (en kyllä minäkään) koska on varma että seuraavaksi tulisi poika. Kuulemma jos poika olisi saatu esikoiseksi niin sitten olisi pitänyt vielä yrittää sitä tyttöä.

Vierailija
15/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kuvan ainakin oon saanut kun kavereiden kanssa olen jutellut näistä toiveista.

Meillä on 2 poikaa ja tyttö. Kahdesta ensimmäisestä mies toivoi poikaa minä myös. Kolmannen kohdalla mies toivoi tyttö, mä edelleen poikaa. Eli meillä on miehen toiveet toteutuneet :)

Ihania lapsia kaikki ja kyllä meidän likka ainakin kulkee isänsä kanssa ihan samoin kuin veljensä, vaikka on luonteeltaan ihan prinsessa. Kyllä ne isät osaa tyttöjen kanssa olla vaikka olis kuinka "äijiä" tahansa ja äidit poikien.

Vierailija
16/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivoo poikaa.. En minä kyllä osannut siitä loukkaantua tai vetää hernettä nenään, loppuun asti sanoin,että tyttö sieltä tulee, mutta poikahan sieltä tuli ja molemmat oltiin onnellisia terveestä vauvasta.. =) Toisessa raskaudessa myös vinoili,että poika siellä on masussa jne.. oli liikuttava hetki kun sai tietää, että pieni tyttöhän se sieltä tuli eikä voinut olla itkemättä.. =)

Vierailija
17/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ehkä vähän enemmän tyttöä. Poika tuli ja sen jälkeen on kyllä ollut molemmille ihan yhdentekevää kumpi tulee, meillä on molempia ja kummatkin aivan ihania.

Vierailija
18/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies toivoi ensimmäisestä poikaa, minä ehkä vähän enemmän tyttöä. Poika tuli ja sen jälkeen on kyllä ollut molemmille ihan yhdentekevää kumpi tulee, meillä on molempia ja kummatkin aivan ihania.

Vierailija
19/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät onnistuvat luomaa paremman suhteen tyttöihin kuin poikiin ainakin suomalaisessa kultuurisa.

vastaavasti äidit onnistuvat paremmin poikien kanssa. Sinällään outoa mieheltä toivoa poikaa kun ei tule luomaan koskaan hyvää suhdetta siihen.

Ehkä se on sitä vastuun pakoilua toivoa poikaa?

Vierailija
20/90 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli ja voi pojat kuinka mieli muuttuikaan minulla ja kuinka olen onnellinen nyt tytöstä :-) Tyttö on isin pieni prinsessa. Toista lasta ei kuulemma miehen mielestä saisi tehdä, kun hän ei voi tehdä sitä prinsessalleen - että tulisi kilpailija - ja pöh sanon minä :-))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan