Nyt meni "maku" veljen vaimoon
Ottaa veljen puolesta päähän. Tähän asti olen tykännyt veljeni puolisosta, vaikka en aina ymmärräkään hänen ajatuksia, hän on veljeni valittu ja kunnioitan sitä.
Olemme puolisoni kanssa viettämässä piakkoin synttäri&hääjuhlaa, joihin asianmukaiset kutsut lähetettiin 1.5kk sitten. Kutsun saadessaan veljen vaimo oli että, ihan ok vaikka veljeni tulisi yksin(jos he eivät saa lastenvahtia).
Mitä lähemmäksi juhlat tulee sitä kielteisemmäksi tämä ihminen on tullut veljen yksinään tulon suhteen, mutta ei tee mitään myöskään selvittääkseen onko lastenhoitaja käytössä vai ei.
Kaiken huipuksi hän itse suunnittelee menevänsä kyseisenä viikonloppuna kaverinsa 30v-bileisiin, mutta veljeni ei saisi tulla meidän juhlaan.
Voi josses että korpeaa.. Patistelin veljeä suoraan kysymään lastenvahdilta, kävisikö kyseinen viikonloppu, kerta vaimonsa ei saa aikaiseksi.
Veljen vaimon puolustuksena on että kyseisenä viikonloppuna on myös heidän hääpäivä, minkä kyllä toisaalta ymmärrän mutta silloin he olisivat voineet jo suoraan kieltäytyä tulemasta. Ilman soutamista ja huopaamista, saa mennä, ei saa mennä. Ja millä mielellä toinen enää tuon jälkeen voi minnekään mennä edes..
Tarjouduin myös itse kysymään veljeni vaimolta että missä mennään, mutta tilanne siellä vielä liian tulehtunut siihen.
Veljeni on minulle hyvin tärkeä ihminen ja todella toivoisin että hän pääsisi osallistumaan juhliimme, vaimonsa kanssa tai ilman.
Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (35)
näin on=), eikä ketään muita perheenjäseniä/sukua ole kutsuttu kuin meidän molempien sisarukset ja mieheni yksi serkku. ap
"juhlien" takia viitsisi paljon vaivautua. Siis pyytää sisarukset kylään dokaamaan ja kutsuu sitä "Juhlaksi". Ja ei saa edes lapsia ottaa kylään. Taitaa vaan olla niin ettei veljesi vaimo oli ihan samalla juntti-aaltopituudella kuin te.
myös mä. Siis miehes vanhemmat ei tule teidän häihin?
Aivojen kanssa narikassa? Ap kirjoitti VELJENSÄ anopista (eli veljen vaimon äidistä kun selaatte tekstiä ylöspäin).
saa mitään hyvää aikaiseksi, edes hienovaraisellakaan. Ainoat, kenen menemisiä ja tekemisiä voitte ohjailla ovat omanne.
Kaikki eivät muuten tykkää ördäysbileistä, eivätkä sukulaiset nyt välttämättä halua bilettää _teidän_ kaveripiirinne kanssa. Järjestämällä tuollaiset osa muuten ehkä tulevista karsiutuu tottakai pois.
Eikö veli hypikään pillisi mukaan ap? Sehän on hyvä, sillä sittenhän hän on omaan perheeseensä sitoutunut aikuinen mies.
tekee juhlistaan sellaiset, missä itse kokee viihtyvänsä. Myös nyrpeän kuivakoita sukujuhlia tuttujuttu-leikkineen voisi kutsua junttijuhliksi, mutta jos toiset tykkää sellaisista nii mitäs minä siihen olen mitään sanomaan.
ap
näin on=), eikä ketään muita perheenjäseniä/sukua ole kutsuttu kuin meidän molempien sisarukset ja mieheni yksi serkku. ap
"juhlien" takia viitsisi paljon vaivautua. Siis pyytää sisarukset kylään dokaamaan ja kutsuu sitä "Juhlaksi". Ja ei saa edes lapsia ottaa kylään. Taitaa vaan olla niin ettei veljesi vaimo oli ihan samalla juntti-aaltopituudella kuin te.
niin nainen josta en pidä. Edellisten kanssa olen tullut hyvin toimeen ja vieläkin ollaan yhteyksissä, ei usein mutta kuitenkin. Tämä nykyinen on todella vastenmielinen. Kohtelee veljeäni ala-arvoisesti. Käyttää väkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä. On mustasukkainen sairaalla tavalla, veljeni ei saisi käydä edes meillä kylässä (miksi)?
Ylimielinen kopea ämmä se on. Pitäis laittaa se takaisin Oulun junaa!!!
tekee juhlistaan sellaiset, missä itse kokee viihtyvänsä. Myös nyrpeän kuivakoita sukujuhlia tuttujuttu-leikkineen voisi kutsua junttijuhliksi, mutta jos toiset tykkää sellaisista nii mitäs minä siihen olen mitään sanomaan. ap
tiesitkö että välimuotoja on? Ja tyylikkäitäkin tapoja juhlia, myös pienemmällä porukalla.
Mutta teidän bileet alkoi tosian kuulostaa vaan ryyppäjäisiltä.
Myöhemmässä viestissä ap kirjoitti OMISTA appivanhemmistaan joille hänen lapsensa menee hoitoon.
Aivojen kanssa narikassa? Ap kirjoitti VELJENSÄ anopista (eli veljen vaimon äidistä kun selaatte tekstiä ylöspäin).
Luepa ketju vielä uudelleen, niin ehkä ymmärrät.
myös mä. Siis miehes vanhemmat ei tule teidän häihin?
Ap:n bileet alkaa kuulostamaan todellakin sellaisilta, missä ei ole järin viihtyisää. En enää ihmettele veljen vaimon nyreää suhtautumista. Mitä jos veli on kotonakin vähän liian juovaista sorttia, ja sit sen rakas sisko järkkää vielä juottobileet, niin ihmekös tuo, ettei veljen vaimoa miellytä.
niin nainen josta en pidä. Edellisten kanssa olen tullut hyvin toimeen ja vieläkin ollaan yhteyksissä, ei usein mutta kuitenkin. Tämä nykyinen on todella vastenmielinen. Kohtelee veljeäni ala-arvoisesti. Käyttää väkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä. On mustasukkainen sairaalla tavalla, veljeni ei saisi käydä edes meillä kylässä (miksi)? Ylimielinen kopea ämmä se on. Pitäis laittaa se takaisin Oulun junaa!!!
Et varmaan elä veljesi kanssa 24/7? Se on niin vaikea tietää, millaista ihmisten elämä on, jostain syystä veljesi on sen naisen kanssa...
En kylläkään ole, koska ei mitään kutsuja ole mihinkään juhliin tullut, mutta kuulostaa hyvin tutulta! :)
Mieheni suvulla on perinteisesti hyvin kostea tapa juhlia - ihan mitä vain. Juhlivat ainakin kerran kuussa isommalla porukalla ja ovat aivan seis koko konkka ronkka. Minä taas en siedä sellaista. Olen tylsä tiukkapipo, tiedän, mutta minusta kännisten horinat ovat niin typerää kuultavaa että oksettaa.
Mieheni ei ole järin innokas juhlija/juomamies, joten eipä pahemmin halua mukaan bileisiin. Mutta kyllä se pentele suvulleen sanoo, että "vaimo haluaa että olen kotona" tai "lapsi on kipeä". :D
Ja juu, miehen suvun kanssa on hiukan nihkeän nahkeat välit. Olenhan Rouva Kotityranni ;)
niin nainen josta en pidä. Edellisten kanssa olen tullut hyvin toimeen ja vieläkin ollaan yhteyksissä, ei usein mutta kuitenkin. Tämä nykyinen on todella vastenmielinen. Kohtelee veljeäni ala-arvoisesti. Käyttää väkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä. On mustasukkainen sairaalla tavalla, veljeni ei saisi käydä edes meillä kylässä (miksi)? Ylimielinen kopea ämmä se on. Pitäis laittaa se takaisin Oulun junaa!!!
Et varmaan elä veljesi kanssa 24/7? Se on niin vaikea tietää, millaista ihmisten elämä on, jostain syystä veljesi on sen naisen kanssa...
Kunhan nyt saisivat vaan yhteisen asunnon myytyä tai jonkinlaisen ratkaisun sen suhteen.
Mistä tiedän? Siitä kun veljeni on avautunut näistä. Olen myös itse ollut todistamassa tän naisen kilahduskohtausta. Mut ja toisen veljeni yritti ajaa ulos kun oltiin kahvilla mun veljen kutsusta. Kielsi istumasta hänen ostamillaan terassituoleilla!!
Onko oikeesti kauheen vaikea uskoa että on olemassa vaikeita ja hankalia naisia, naisia jotka tosiaan käyttää väkivaltaa? Naisia jotka oikeesti ovat pipejä päästään?
näin tarkkoja kuvauksia asioistaan? Antaa tietylaisen kuvan ihmisestä ja hänen harkintakyvystään. Sympatiapisteet ap:n sijasta menee sen veljelle vaimoineen.
joskus vetoaa näppärästi perhesyihin, jos ei halua mennä johonkin sukulaistensa kissanristiäisiin. Olen antanut siihen jopa luvan, pitävät minua kuitenkin jo valmiiksi pirttihirmuna :).