Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni "maku" veljen vaimoon

Vierailija
21.10.2009 |

Ottaa veljen puolesta päähän. Tähän asti olen tykännyt veljeni puolisosta, vaikka en aina ymmärräkään hänen ajatuksia, hän on veljeni valittu ja kunnioitan sitä.

Olemme puolisoni kanssa viettämässä piakkoin synttäri&hääjuhlaa, joihin asianmukaiset kutsut lähetettiin 1.5kk sitten. Kutsun saadessaan veljen vaimo oli että, ihan ok vaikka veljeni tulisi yksin(jos he eivät saa lastenvahtia).

Mitä lähemmäksi juhlat tulee sitä kielteisemmäksi tämä ihminen on tullut veljen yksinään tulon suhteen, mutta ei tee mitään myöskään selvittääkseen onko lastenhoitaja käytössä vai ei.

Kaiken huipuksi hän itse suunnittelee menevänsä kyseisenä viikonloppuna kaverinsa 30v-bileisiin, mutta veljeni ei saisi tulla meidän juhlaan.

Voi josses että korpeaa.. Patistelin veljeä suoraan kysymään lastenvahdilta, kävisikö kyseinen viikonloppu, kerta vaimonsa ei saa aikaiseksi.

Veljen vaimon puolustuksena on että kyseisenä viikonloppuna on myös heidän hääpäivä, minkä kyllä toisaalta ymmärrän mutta silloin he olisivat voineet jo suoraan kieltäytyä tulemasta. Ilman soutamista ja huopaamista, saa mennä, ei saa mennä. Ja millä mielellä toinen enää tuon jälkeen voi minnekään mennä edes..

Tarjouduin myös itse kysymään veljeni vaimolta että missä mennään, mutta tilanne siellä vielä liian tulehtunut siihen.

Veljeni on minulle hyvin tärkeä ihminen ja todella toivoisin että hän pääsisi osallistumaan juhliimme, vaimonsa kanssa tai ilman.

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta veljesi yksin tai vaimoineen, jos saavat lapsenvahdin pitäisi tietenkin osallistua sinun, siskonsa hääjuhlaan. Veljesi vaimoineen kuitenkin itse ratkaisee mihin osallistuvat ja mitä tekevät. Voi olla myös, että sinä et ole niin tärkeä veljellesi kuin veli sinulle (ainakin koen että oman mieheni naimattomat siskot pitävät velejään tärkeämpänä kuin mitä perheellinen veljensä pitää heitä).

Kälyäsi varmaan harmittaa, jos veli menee yksin johonkin juhliin ja hän joutuu siksi jättämään kaverinsa kivat synttätäribileet väliin.

Itse en koe, että oma hääpäiväni olisi este toisetn juhliin osallistumiselle. Emme yleensä juhli sitä mitenkään erikoisesti.

Vierailija
2/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei miehen ihan yhtä lailla?

Jos mä olisin tuo vaimo, niin ei muakaan ehkä kiinnostaisi seurustella teidän kanssa, kun teillä on tuommoinen olettamus - on se sitten sitä, että naiset hoita alapset kaikissa oloissa vai sitä että teidän sukua palvellaan kaikissa oloissa.

Sitäpaitsi ei se sun veljesikään näytä hirveän innokkaalta osallistumaan teidän juhliin. jos olisi, niin kai se aikuisena ihmisenä osaisi itsejärjestää lapsenvahtinsa ja menonsa.

Älä tee mitään. Anna ihmisten olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin siskot koettaisivat aina hankkia riitoja ja draamaa. Eihän sellaisesta tule helvettiäkään. My hay or de Wayhey!

Vierailija
4/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP?

Vierailija
5/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

närkästyi, kun et luvannut

Vierailija
6/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole itsestään selvä.

Vierailija
7/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska kyseessä on anoppi, niin luonnollisemmalta tuntuisi että tytär kysyy äidiltään onnistuuko lapsienhoito. Mutta niin kuin kirjoitin veljeni ottaa yhteyttä anoppiinsa ja varmistaa vielä.

Tapanani ei ole sotkeutua (tämän enempää) kenenkään elämään, harmittaa vain kuulla pettymys veljen äänestä, (oman pettymyksen lisäksi).

ap

Vierailija
8/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettymys äänessä olla myös tuskastumistakin jankutukseesi. Ja kyllä tuo alkaa olla jo puuttumista.

Vierailija
9/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

My hay or de Wayhey!

Vierailija
10/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "aikuistenlasten"-juhlat, näin itse halusimme.

Meillä on itsellä myös lapsi, mutta hän menee anopin&appiukon luo yökylään.

ap

Vierailija
11/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa ollaan annettu reilusti, yli ilmoituspäivän. Ja kerran olen tätä asiaa veljeltäni tiedustellut, itse hän nyt otti minuun yhteyttä asian tiimoilta. Puuttunut olen vain ajatustasolla, ja vaikka miettinkin voinko tehdä mitään, jää luultavasti siihen. Ja jos vaikka ottaisinkin yhteyttä veljen vaimoon se olisi tyyliin että: hei mitä kuuluu, oletteko saanut lapsenvahtia. Ei mitään pataluhdaksi haukkumisia, jos joku niin kuvittelee.

ap

Vierailija
12/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "aikuistenlasten"-juhlat, näin itse halusimme. Meillä on itsellä myös lapsi, mutta hän menee anopin&appiukon luo yökylään. ap

Vierailija
13/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmistuksesi, mutta tässäkin on vähän vaikea saada kokonaiskuvaa kun ei tiedä toisen osapuolen näkemystä. Meillä on nimittäin miehen siskon kanssa vähän samanlainen tilanne. Hänellä on 30 v synttärit tässä eräänä viikonloppuna ja minä satun silloin olemaan töissä enkä vuoroja saa vaihdettua, yritin kyllä. Sanoin miehelleni, että jos haluaa niin menee yksin, voin kysyä äitiäni lapsenvahdiksi, mutta mies ei halua lähteä yksin. Nyt tämä asia on kuitenkin kääntynyt niin, että minä en päästä miestäni lähtemään yksin. Tälläisen version nimittäin kuulin eräältä yhteiseltä kaveriltamme. Eli minun syyni on taas tämäkin juttu, kuten kaikki muukin mikä hiertää mieheni ja hänen siskonsa väleissä, vaikka sanoin suoraan kälylleni, että veljensä saa kyllä minun puolestani lähteä juhlimaan jos haluaa.

En nyt sano, että teillä tästä olisi kyse, enhän tilannetta tunne. Jos otat yhteyttä veljesi vaimoon niin tee se tuolla kuvaamallasi tavalla "oletteko tulossa, olisi tosi kiva jos saatte lapsenvahdin järjestymään ja pääsisitte juhliin".

Vierailija
14/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö anoppi ja appi sitten tule tiedän häihin?

on "aikuistenlasten"-juhlat, näin itse halusimme. Meillä on itsellä myös lapsi, mutta hän menee anopin&appiukon luo yökylään. ap

Vierailija
15/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mä. Siis miehes vanhemmat ei tule teidän häihin?

Vierailija
16/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien asioiden järjestyminen pitää aina tietää kaukaa etukäteen jo, ja sitten kuitenkin voi tulla jotain, mikä estää lähtemisen, jos joku vaikka sairastuu, niin kuin näin syksyllä voi hyvin käydä.

No okei, olittehan te sen kutsun laittaneet jo ajoissa. Mutta ettekö nyt voisi vaan tilata ne ruuat sille veljellesikin, ja sit jos ei pääse paikalle, niin sit ei pääse.

Vierailija
17/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on=), eikä ketään muita perheenjäseniä/sukua ole kutsuttu kuin meidän molempien sisarukset ja mieheni yksi serkku.

ap

Vierailija
18/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kutsun saatuaan, että kyseessä on ördäysbileet? Itse voisin hääpäivänäni mennä synttäri/hääjuhliin, mutten kyllä haluaisi mennä ördäysbileisiin...

Vierailija
19/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutu veljesi perheen elämään sillä tuskin tiedät mistä on oikeasti kyse. Minäkin aivan varmasti vaikutan mieheni suvun silmissä hirveältä määräilijä-akalta, mutta eiköhän tuossa miehessäkin ole sitä vikaa..

Vierailija
20/35 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kaikkien asioiden järjestyminen pitää aina tietää kaukaa etukäteen jo, ja sitten kuitenkin voi tulla jotain, mikä estää lähtemisen, jos joku vaikka sairastuu, niin kuin näin syksyllä voi hyvin käydä.

No okei, olittehan te sen kutsun laittaneet jo ajoissa. Mutta ettekö nyt voisi vaan tilata ne ruuat sille veljellesikin, ja sit jos ei pääse paikalle, niin sit ei pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi