Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen tosi huolissani mun tyttärestä :(

Vierailija
20.10.2009 |

ikää neidillä on 1v2kk, pituutta 74cm ja painoa 8,5kg. hän on syntynyt keskosena. painokäyrä on ollut laskussa jo puolivuotiaasta asti ja nyt ekan kerran oli paino tippunut neuvolassa käydessä. kaikkia mahdollisia allergiaoireita on, mutta ruoka-rt tuli normina takaisin. keliakian tuloksia odotellaan vielä viikko.

lapsi on oikeesti tosi kipeä ja väsynyt. vaikka maitoallergiaa ei ole, niin olen huomannut että ainoa maito mikä käy on tankkimaito suoraan tilalta. heräilee yöllä ja kiukuttelee päivällä. mutta ainakin ruoka maittaa! :)

nyt kun tuntuu että huonompaan suuntaan taas mennään ja rytisten ja pylly on täynnä rakkuloita, niin soitin lasten polille ja kyselin että mitä pitäisi tehdä (ovat antaneet minulle suoran numeron ja sanoneet ettei kannata muualle soitella..) . sanoivat vaan, että syöttää niin ravintorikasta ruokaa kuin vaan mahdollista ja "hellää" sellaista. jos lapsi on veltto jne. niin soittaa sinne taas ja tulla suoraan osastolle. voi kun tietäisi miten tästä jaksaa yli..

anteeksi, oli pakko "puhua" kun on niin iso huoli ja paha mieli :´(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on tuo sama juttu, että ei käy kun tuollainen "tilamaito". Mutta myös kaikki ruuat on tsekattava, sillä pelkkä maitojauhe tms. saattaa jo aiheuttaa ruuansulatusoireita! Eli anna sitä tilamaitoa, mutta kyttää myös leivät ja kaikki ruuat, että onko maitoa käytetty... kokeilepa jättää sellaiset pois...

Vierailija
2/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon tietenkin jätätte pois ja kokeilkaa nyt alkuun jättää kaikki maitotuotteet pois.

Sitten voi kokeilla viljoja jättämällä kaikki kotimaiset viljat pois.

Meidän poika oli pienempänä viljalle allerginen. Ei ollut keliakiaa. Ainoastaan tattari ja hirssi ei aiheuttaneet oireita. Hänellä oli vatsa jatkuvasti kuralla ja tuota kiukuttelua vatsakipujen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kipeä, väsynyt, niin minun mielestäni ei tarvitse odottaa, että hän menisi veltoksi! Itse olen saanut (joo, ihan eri tilanne kyllä, kun oli rotavirus kyseessä) polilta ohjeen, että katelkaa kotona ja tulkaa sitten jos tilanne pahenee. No, ooteltiin kotona ja yritettiin pärjätä, mutta lapsi meni vaan väsyneemmäksi, kipeemmäksi ja veltoksi lopulta, ja sitten olikin jo tiputuksen tarve.

Soita sinne vielä ja vetoa, että olet todella huolissasi, että saatko tulla näyttämään lasta sinne. Toivon, että saatte apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi