Kertokaa Brio Race-rattaista?
Meneekö selkänoja makuuasentoon? Onko saatavana jalkasuojaa? Kulkevatko hyvin lumisohjossa?
Ja kaikkee mitä mieleen tulee voi mainita..
ja vaihtoehtoja mitä muita samantyylisiä olisi??
Kommentit (2)
Kokemusta on monista rattaista, mutta Racet on ehdottomasti olleet parhaat. Kevyet, ketterät ja mahtuvat. Meillä käytetty yli vuoden ikäisellä, jolloin selkänojan ala-asento on ollut täysin riittävä satunnaisiin päiväunihetkiin. Istumakorkeus ja -leveys ovat ihanteelliset. Pitkäkin lapsi mahtuu hyvin, ilman että kuomu osuu päähän. Tukevat ovat myös, eivät kaadu lapsen kiivetessä kyytiin.
Ainoat miinukset ovat pieni tavaratila (ei noihin kyllä suurempaa saisi) ja se, että rankkasateella kuomu ei tule kovin alas. Toki sadesuoja pelastaa tämän.
Suosittelen! Eivätkä ole edes kalliit käyttöikäänsä ja laatuunsa nähden. Teleskooppiaisa on ehdoton, ei pauku rikki pakkasella ja sisaruksen saa hyvin mahtumaan sisaruslaudalle.
matkarattaan ja vaunujen välimuoto. Selkänoja ei mene alas, mä tosin olen kärrännyt tätä kolmatta vauvaa jo 2kk alkaen... Jalkapeitto on niihin olemassa. Pyörät kulkee missä vaan sohjoa myöten ja ovat kevyet työntää. Mahtuu melko pieneen tilaankin. Mä tykkään. Miinuksia en osaa edes sanoa...
Suosittelen.