Muita kolmevitosia jotka ei "tajua ikäänsä"?
Tajusin juuri että en ollenkaan ole sisäistänyt olevani jo keski-ikäinen vaan kuvittelen itseni about 27 vuotiaaksi. Aloin lisääntyä vähän alle kolmekymppisenä ja vuodet lasten kanssa kotona ovat vierähtäneet käsittämätöntä vauhtia! Nyt kun olen taas työelämässä niin huomaan että pidän omanikäisiäni vanhempana kuin itse olen (!!) ja pukeutumistyylini on jämähtänyt johonkin vuoteen 2001. Kohtalotovereita? Onhan?
Kommentit (46)
ihan ikäisiltään suurin osa näyttää. Eikä siinä mitään pahaa kai ole? Kiinnostuksen kohteet, vaatetus tms. ei kai kuitenkaan ole iästä kiinni?
kaikinpuolin.. ;)
En vaan millään käsitä et miks kolmevitonen ois keski-ikänen..????
Mä ainakin tunnen itseni pirteeksi ja virkeeksi, ja ajattelen et noin 10 vuoden päästä ollaan keski-iässä..
Oma äitini oli minun ikäinen, 35 v, kun aloimme mieheni kanssa 17-vuotiaina seurustella... Meillä on nyt yksi 3-vuotias lapsi ja toista yritämme saada alulle...
Pikkasen on erilaiset elämäntilanteet ja arvatkaa vaan pidinkö äitiäni silloin paljon vanhempana kuin itseäni nyt!
joissa oli suunnilleen ikäisiämme (olemme 34 & 38) ystäviä joista isoa osaa emme olleet tavanneet muutamaan vuoteen. OH MY GOD!!! Kylläpä ne näyttivät vanhoilta, porukka oli alkanut harmaantumaan ja naiset tätiytymään kuka enemmän kuka vähemmän. On kyllä todella tuskallista ajatella että näin varmaan me kaksikin sulauduimme suunnilleen siihen joukkoon ja varmasti meistäkin jotkut ajattelivat samoin jotka eivät olleet hetkeen meitä tavanneet.
Kyllä elämäntavat voi jo tässä iässä lukea ihmisen kasvoista ja olemuksesta. Alkoholinkäyttö, tupakka ovat pahimpia vanhentajia. Se, joka liikkuu ja elää terveellisemmin näyttää myös nuoremmalta. En siis tarkoita että vain laiha voi näyttää nuorelta, vaan jotain muuta.
Mun 70 vuotias äiti pitää itseään keski-ikäisenä.(aikoo elää 140-vuotiaaksi ainakin) Joten enhän minä hyvänen aika vielä ole lähelläkään keski-ikäistä. En "onneksi" ihan vielä ole 35, mutta vaatemuotini on jostain viime vuosituhannelta. Mun mielestä 35 vielä nuoria kuitenkin.
En myöskään tajua muiden ikiä. Arvioin ne usein ihan pieleen, suuntaan ja toiseen.
Olen myös hyvin huono arvaamaan mitä ihmiset painavat tai mitä kokoa käyttävät.