Miten naiiveja te naiset olettekaan! En yhtään ihmettele miehiä joila on sivusuhteita
joista eivät jää kiinni!
Tällä palstalla kun monen mielestä on ihan ok ja normaalia käydä pitkillä lounailla naispuolisten "työkaverien" kanssa, lähetellä hempeitä sähköposteja, vahtia puhelintaan, viettää jopa öitä poissa kotoa...
Ja te uskotte tosiaan kaikki selitykset! Uskomatonta...
Ja sitten kun joku kanssasisar epäilee miehensä pettävän, käskette hänen hankkia oman elämän ja lakata miehensä kyttääminen!
Tiedättekö, tutkimusten mukaan suurimmassa osassa tapauksia joissa puoliso epäilee pettämistä, hän on OIKEASSA.
Valitettavasti.
Kommentit (21)
miehen menoa ja kiristää vaan liekaa? Eiköhän se mene jos on mennäkseen, kyttäsi tai ei.
jos mun mies kelpaa muillekin. Sehän juuri todistaa, että hän on hyvä mies ja hyvä rakastaja.
Sitä en kuitenkaan suvaitse, että tartuttaisi minuun jonkin seksitaudin. Sillä ehdolla saa paneskella, että käyttää veitikan suojana kumituppea.
mun mies matkustaa paljon ja sen vuoksi viettää paljon öitä ois kotoa ja käy illallisilla miesten sekä naisetn kanssa, mutta en silti epäile pettämisestä. Jos niin kävisi, niin sitten kävisi. Minkä sille mahtaisin. Turha sitä etukäteen kiusata itseään asialla. Ja valitettavan usein juuri ne miehet pettää, joiden puolisot ovat hysteerisen mustasukkaisia, eivätkä päästä ukkojaan yhtään mihinkään.
Tiedättekö, tutkimusten mukaan suurimmassa osassa tapauksia joissa puoliso epäilee pettämistä, hän on OIKEASSA.
Valitettavasti.
Tutkimusten mukaan joka kymmenes epäilee puolisonsa pettävän; joka neljäs pettää!
Eli molemmilla meillä on sivusuhteita silloin tällöin, sopii meille hyvin. Kotona meillä on yhdessä mukavaa ja turvallista, suurimman kipinät vaan ovat ajan saatossa kadonneet. Meille ja koko perheelle hyvä näin.
Ja silloinkin kärähdys johtuu usein vaimoon tartutetusta taudista, tai siitä että mies yhtäkkiä ilman varoituksia häippäsee uuden naisen matkaan ja lemppaa perheensä selviämään miten parhaiten taitavat...
SIKSI on erittäin hyvä saada selville asia itse, että ehtii suojata itsensä ja lapsensa ennen kuin alkaa sataa p**kaa niskaan!
mustasukkaisuuden ruokkiminen auttaa? Mies kärähtää enemmin tai myöhemmin ja sitten on mahdollisuus nostaa kissa pöydälle. Tai jos on varma miehen pettämisestä niin sitten vain lähtee.
että jos oikein vinkkejä annetaan tarjottimella, voisi joskus vaikka uskoakin niitä. Onhan näitä tälläkin palstalla sadellut "etkö luota mieheesi" -kommentteja vaikka minkälaisissa sangen epäilyttävissä tilanteissa.
Mutta hyvin vaikeaa on asioita selvitellä, jos mies tiukasti kiistää. Ja aika harvan miehellä ei olisi millään tavalla mahdollisuuksia pettää, jos on pettääkseen. Ei toista voi vahtia 24/7, ja varmasti sellainen veisi jo ilon elämästä. Pakko on monesti vain luottaa.
joista eivät jää kiinni! Tällä palstalla kun monen mielestä on ihan ok ja normaalia käydä pitkillä lounailla naispuolisten "työkaverien" kanssa, lähetellä hempeitä sähköposteja, vahtia puhelintaan, viettää jopa öitä poissa kotoa... Ja te uskotte tosiaan kaikki selitykset! Uskomatonta... Ja sitten kun joku kanssasisar epäilee miehensä pettävän, käskette hänen hankkia oman elämän ja lakata miehensä kyttääminen! Tiedättekö, tutkimusten mukaan suurimmassa osassa tapauksia joissa puoliso epäilee pettämistä, hän on OIKEASSA. Valitettavasti.
En tunne ketään. Ne joille on ero tullut pettämisen takia, ovat kyllä eronneet eivätkö ole mitään meriselityksiä kuunnelleet.
mitään syytä jäädä suhteeseen, jossa toinen jää pettämisestä kiinni, en mitään. Enkä nää mitään syytä elää jossain avoimessa suhteessa, en minä kämppistä tarvitse.
Eri asia olisi, jos jostain syystä erityisesti epäilisin miestäni, mutta en normaalitilanteessa näe mitään järkeä kytätä miestäni.
Ja miten edes pystyisin vahtimaan kenen kanssa ja kuinka pitkään mies on lounaalla? En minä voi mennä työpaikalle päivystämään ja vahtimaan. Tai millaisia sähköposteja lähettelee? Ei minulla ole mitään oikeuksia työpaikkansa sähköpostiin ja halutessaan osaisi varmasti tehdä anonyymin sähköpostiosoitteen. Työreissuun päästän tietenkin, joskus harvoin käy jossain muuallakin. Ei tullut mieleenkään olla päästämättä miestä kaverinsa häihin, kun en itse päässyt saati työmatkalle.
Eikä mieheni onneksi vahdi minun lounaitani tai niiden pituutta. Olen työssä, jossa käyn lounailla useinkin ja usein miesten kanssa. Ja siellä viivytään tasan niin kauan aikaa, kuin asiakkaat viihtyvät. Lisäksi työkaverit ovat miehiä, joten lounasseura on lähes aina mies tai useampi.
Itsekin ihmettelen, miten tämän ko. miehen vaimo on uskonut miehen selitykset yöllisistä poissaoloista?
Ilmeisesti hän on kertonut menevänsä seminaariin, kokoukseen tai jotain muuta sellaista - luulen.
Ei pidä olla neuroottinen, mutta jos useat kriteerit täyttyvät, voi hyvinkin olla, että rakkaalla miehellä/vaimolla on sivusuhde. Ja en tajua, miksi voitte valehdella itsellenne ja sanoa, ettei teitä haittaa, vaikka mies on jonkin muunkin kanssa välillä.
oikein ymmärrä, mikä näiden toistuvien aloitusten tarkoitus on. Juu maailmassa on ihmisiä, jotka pettää, mutta miksi nämä aloitukset tehdään niin, että kaikki miehet pettää ja syy siihen on juuri se naisen sinisilmäisyys?
Eli olet hyvä nainen vain, jos joko epäilet miestäsi pettämisestä tai sinulla ei ole miestä ollenkaan. Sekö on näiden aloitusten pointti.
mies on ollut tahollaan naimisissa yli 20vuotta,ja minä olen ollut miehen rakastajatar yli 10vuoden ajan,eli puolet heidän avioliittoajastaan.
edelleen ovat yhdessä,eikä vaimo tiedä minusta mitään--eli ei kaikki huomaa,eikä kaikki jätä merkkejä,joista jäisi kiinni.
viimeksi viime yön mies vietti vuoteessani.
ei petetty, eikä minun tehtäväni ole vahtia mieheni moraalia. Mies käy syömässä kenen kanssa haluaa, tiedän, että joskus naistenkin. Ja mies on poissa työmatkoilla usein öitä. Sille ei vaan mahda mitään, jos tuossa työssä aikoo pysyä.
Itse luotan täysin mieheeni, mutta jos hän minua pettää, ei se johdu minun naiviudestani ja luottamuksestani, vaan hänen omasta halustaan pettää. En usko, että hän pettäisi minua sen todennäköisemmin, jos hysteerisesti tekisin numeroa jokaisesta tuttavasta joka hänellä on. Mutta läheisen suhteemme ja kumppanuutemme sillä kyllä varmasti tuhoaisin.
25% ihmisistä pettää, joten eiköhän silloin kaikki epäilijät osu oikeaa ja moni ei osaa edes epäillä puolisoaan.
Tiedättekö, tutkimusten mukaan suurimmassa osassa tapauksia joissa puoliso epäilee pettämistä, hän on OIKEASSA. Valitettavasti.
Tutkimusten mukaan joka kymmenes epäilee puolisonsa pettävän; joka neljäs pettää!
Kuka vain voi milloin vain pettää ketä tahansa: puolisoa, ystävää tai lemmikkimarsuaan...
Katsos naiivi ap, luottamusta joko on tai ei ole. Onko kohde luottamuksen arvoinen, on tyystin toinen stoori. On hänen omantuntonsa asia, miten elämänsä elää - puolisona, ystävänä tai marsuna.
Voi sua pientä miten onneton oletkaan!
En ymmärrä mitä puhelimen vahtimisella tarkoitat, mutta ei minusta kumppania kuulu kellottaa. Yötä saa olla poissa! Itsekin olen poissa yötä ja vaikka meillä on vapaasuhde niin ei kaikki erossa vietetty aika (vaikka työssä) ole sitä että käydään panemassa muita! :D
Kyllä se menee niin että valitettavan usein mustasukkasuus toisen olemisesta on kuvittelua petoksesta.
Mistä niitä toisia naisia niin paljoa riittää että kaikki ne mustasukkaset kumppanit olis oikeassa?
Mitä jos sun kumppani kyttäisi sinua? Vaikket mitään tekisi?
Jos toiseen ei luota niin taidetaan olla väärän ihmisen kanssa yhdessä ja pitää kasvattaa luottamusta toisiin.
että olisin kamalan mustasukkainen miehestäni? Hän on työnsä puolesta yli puolet ajasta eri puolilla Eurooppaa, joten tilaisuuksia kyllä olisi. Toisaalta minullakin olisi mahdollisuus pitää sillä aikaa Suomessa jotain kollia, mutta enpä vaan pidä. En ole mitenkään naiivi ja sinisilmäinen vaan lähinnä järkevä.
Kieltää miestä menemästä illalla minnekään ilman minua, kieltää menemästä kaverien luokse yökse (tätä nyt ei kovin usein teekään, lähinnä yhden toisella paikkakunnalla asuvan kaverinsa luona käy satunnaisesti), ruveta lukemaan salaa miehen tekstiviestejä? Oikeastiko tuollainen elämä olisi mielekkäämpää?
Mitä ap ehdottaa?
mustasukkaisuuden ruokkiminen auttaa?
Mies kärähtää enemmin tai myöhemmin ja sitten on mahdollisuus nostaa kissa pöydälle.
Tai jos on varma miehen pettämisestä niin sitten vain lähtee.