Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä harrastuksia vl-lapsi ei voi harrastaa?

Vierailija
19.10.2009 |

Tyttömme (8v) harrastaa taitoluistelua ja hänen kaverinsa (vanhoillislestadiolaisesta perheestä) on käynyt mukanamme luistelemassa jäähällin yleisöluistelussa. Tytön kaveri on todella hyvä luistelemaan ja ehdotinkin hänen äidilleen, jos voisi tulla tyttöni harkkoihin mukaan edes kokeilemaan. Sain hyvin epämääräisen vastauksen ja en nyt tiedä, että onko harrastus 'kielletty' vai liian kallis tmv. Perhe on kyllä käsittääkseni melko varakas, ettei rahasta ole välttämättä kiinni. Tiedän, että tanssi ei ole sopivaa vl-uskon mukaan ja taitoluistelussahan on aika paljon tanssin elementtejä. Tietääkö kukaan tästä tai onko joku vl-uskoinen, joka voisi valaista, että olenko ehdottanut jotain sopimatonta? Onko muita harrastuksia, jotka ovat sopimattomia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/46 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/46 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuun vastanneille vl:ille. Tuttavina on joitakin lestadiolaisia, eikä aina kaikkea kehtaa kysyä, kun emme sen tarkemmin tunne. Tietäisin kuitenkin mielelläni miten näette eri asiat. Minusta on hyvä ymmärtää toisten ajattelumaailmaa, vaikka kaikesta ei olisikaan aina samaa mieltä.

Vierailija
45/46 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vierailija. Kysymyksessä ei ollut mitään paha. Minulle neuvottu että kaikki perheet tekee itse päätökset harrastuksien suhteen. Musiikki kyllä ymmärtääkseni tässä harrastuksessa ei ole uskovaiselle hyvästä. Itse en saisi harrastaa. Rohkeasti vain juttelemaan äidin kanssa asiasta uudestaan.

T: vl uskovainen nuori.

Vierailija
46/46 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lapsen äidiltä, perheissä on eroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi