Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

johan säikähdin, kun äskön 1,5v oli veitsi kädessä! :(

Vierailija
19.10.2009 |

oli ehtinyt napata sen leikkuu laudalta ja olin itse juuri puhelimessa ja mies sohvalla.. onneksi huomasin asian ja ei käynyt kuinkaan! pitää jatkossa laittaa veitset eri paikkaan!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on sattunut pari vähältä piti-tilannetta ja nykyään olen kyllä ihan erityisen varovainen eikä tyttö edes enää pääse keittiöön vaan on portti esteenä..kyllä noi pienet ehtii sitten joka paikkaan!!

onhan teillä myös pistokkeensuojat ja turvalukot ikkunoissa? ai niin ja mun tyttö nappas wc-raikastimen ja koitti syödä sitä...pöntön kanteenkin pitäis hankkia joku lukko!

Vierailija
2/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sanon äskön ja asun kanta-hämeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse aiheeseen. Eikös nuissa nykyajan pistorasioissa ole jo valmiina ne suojat?! niin mä olen ainakin ymmärtänyt. Ja ikkunoissa kans suojat?! mitä mahdat sillä tarkoittaa?

Vierailija
4/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se lapsi olis sillä veitsellä voinut tehä?

Meilläkin 1,5v on välillä saanut veitsen käteen, mutta en ole siitä kamalasti pelästynyt, toki laitan veitset niin ettei lapsi niihin yletä, mutta joskus käy vahinko :)

Enemmän säikähdin sitä kun tiskasin selin lapseen ja lapsi oli kiivennyt keittiön pöydälle, mutta hyvinpä tuo näyttää itsensä tuntevan, eli ei sieltä tipu. Meillä lapsen harrastus iltaisin on kiivetä olohuoneen pöydälle ja hypätä sieltä äidin syliin. Oppiihan tuntemaan oman kehonsa ja liikkeet...

Vierailija
5/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhoissa taloissa ei välttämättä ole! tuttuni asuu vanhassa kerrostalossa ja oli lähellä ettei hänen lapsensa tippunut ikkunasta joka oli unohtunut auki! tämä ikkuna oli suljettavissa vain haa'alla, jonka vähänkin isompi lapsi saa kyllä auki. Mieluummin kannattaa tietenkin olla vaikka liian varovainen kuin ottaa riski että jotain tapahtuu :)

nro 2