Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kannattaisi myydä Aku Ankat?

Vierailija
19.10.2009 |

Meille on kertynyt sekalainen määrä tuplakappaleita, ihan jopa kokonaisia vuosikertoja, kun on saatu Akuja paristakin suunnasta. Osa jotain 80-lukuisia, mutta suurin osa 2000-luvulta.



Huutiksessa niitä näyttää olevan myynnissä jopa yksitellen ja kauppakaan ei taida siellä vetää. Onko Ankvisteille joku oma fooruminsa? Entä paljonko niputetuista Akuista maksettaisiin kirppiksellä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastavaan joka myy vanhja kirjoja ja lehtiä. Ne maksaa Aku Ankoista ihan hyvin. Varsinkin vuosikerroista ja jos ne on vielä ehjiä kaikki.

Ei niistä itse myymällä oikein mitään saa.

Vierailija
2/2 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Huutis-touhu ainakin näytti ihan väärältä foorumilta myydä ankkiksia.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla