Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odotan tyttöä

Vierailija
31.07.2009 |

ainakin ultran mukaan enkä keksi ainuttakaan hyvää nimeä tytölle. Nimi kalenteri luettu monet kerrat läpi mutta mikään ei vaan tunnu hyvältä.



Kuukauden päästä olisi laskettu aika eikä mitään tule mieleen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteistä suomalaisnimeä (Aino, Kaisa)

ulkomaanväännöksiä (Eve, Rianna)

kasarihittejä (Johanna, Maria, Minna, Heidi)



vai mitä?

Vierailija
2/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota kunnes vauva syntyy. Katsot miltä näyttää vauva kun syntyy.Itse olin muka varma nimestä mutta kun vauva syntyi ei hän ollutkaan yhtään suunnitellun nuimen näköinen/oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota rauhassa, että vauva syntyy. Kyllä sinä sille pienelle nupullesi sitten keksit. Hän näyttää aivan joltain erityiseltä ja annat sitten hänelle sen fiiliksen mukaan nimen.

Vierailija
4/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa, mitä jo tuossa aiemmin toisessa ketjussa: Laura tai Lea.

Vierailija
5/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina ihmetyttä tuo, miltä Veera näyttää? Tai Milka? Tai Elina? Eihän nimi ole vauvan ulkomuodosta riippuvainen!

Vierailija
6/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimensä näköisiä!

itsekin olin miettinyt tytölleni nimen valmiiksi mutta kun syntyi niin ei ollutkaan nimensä näköinen.joten nimi meni vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi! Olisin halunnut antaa omalle tytölleni nimeksi Vilja, mutta mepä saimmekin vain poikia )

Vierailija
8/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erinäisiä mielikuvia nimistä ja ihmisistä, jotka näyttää tietynnimisiltä. Mekin tehtiin juuri niin, että odotettiin, että lapsi syntyi ja sitten mietittiin nimeä toden kanssa. Kaikki prinsessanimet lensivät vauvan synnyttyä heti roskakoriin, koska jotenkin se ei ollut yhtään sellainen prinsessan oloinen :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota kunnes vauva syntyy. Katsot miltä näyttää vauva kun syntyy.Itse olin muka varma nimestä mutta kun vauva syntyi ei hän ollutkaan yhtään suunnitellun nuimen näköinen/oloinen.

ekalle olin "varman" nimen keksiny, ja se näytti aivan muulta. tokalle kävi sentään se suunniteltu nimi, oli sen näköinen=)

Vierailija
10/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä nimi alkaa näyttää kantajaltaan. Ja vastasyntyneestä ei vielä näe kovin selvästi esim. temperamenttia, jonka voisi ajatella sopivan tietynlaiseen nimeen.



No joo, ehkä jonkun Sievä Ruusunnuppu-Unelman kanssa saataisi mennä nimivalinta pieleen...

Vierailija
12/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi etukateen valitsemamme nimi sopi taydellisesti kantajalleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kahden tytön äiti