Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jakkupuku tekee kyllä naisesta epäilyttävän.

Vierailija
19.10.2009 |

Jos nainen vie lastaan päiväkotiin joka aamu jakkupuvussa tunnen kyllä aikamoista epäluuloa. Kun kaikki muut vanhemmat vievät farkuissa ja muissa tavallisemmissa vaatteissa.

Tuollainen jakkuppukuäiti on kyllä jotenkin hämärä tapaus. En tahtoisi että sen lapsi leikki oman lapseni kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin toiset käyttävät haalareita :)

Vierailija
2/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. jakkupukuäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työmatkoille vaihdan tuulipuvun. Olis meinaan tosi epäilyttävän näköistä pyöräillä työmatkoja kapeissa hameissa ja korkkareissa, puhumattakaan miten huonoa se tekisi niille kalliille vaatteille.

Joten näet minut päikyn nurkalla tuulipuvussa ja kypärässä, tukka sekaisin ja naama punaisena. Saatan vaikuttaa aika hämärältä tapaukselta.

Vierailija
4/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuulipuku, kypärä ja/tai sekainen tukka tee sinusta epäilyttävää, koko pointtihan oli, että jakkupuku tekee naisesta epäilyttävän. Tuulipuku yms. on normal.

Joten näet minut päikyn nurkalla tuulipuvussa ja kypärässä, tukka sekaisin ja naama punaisena. Saatan vaikuttaa aika hämärältä tapaukselta.

Vierailija
5/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuulipuku, kypärä ja/tai sekainen tukka tee sinusta epäilyttävää, koko pointtihan oli, että jakkupuku tekee naisesta epäilyttävän. Tuulipuku yms. on normal.

Olen aika hämärä katsoo asiaa miltä kantilta tahansa. Tosin mua ei kyllä oikeasti pätkääkään kiinnosta, kuinka hämäränä ihmiset mua pitää.