Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö siis tomaatit sun muut, pestä SAIPPUALLA?

Vierailija
19.10.2009 |

nöin väitti yksi joka tietää kuulema...

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hengissä olen.

Vierailija
2/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvisten pro

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin jauhelihan kun laittaa salaattilinkoon, tai huuhtelee pesuaineella, siitä häipyy kaikki rasva.........ziisas

Vierailija
4/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies väittää että ne pitää pestä saippuan kanssa kun niitä on kaikki lämineet kaupoissa.

ap.

Vierailija
5/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ne vauvaperunat

Vierailija
6/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja muista laittaa kosteusvoide, saippua kun kuivattaa helposti!

Itse en ees aina jaksa huuhtasta kotimaisia tomaatteja tai kurkkuja, mut harvinaisen terveitä ollaan! Hyvissä bakteereissa pysytään...

Vierailija
7/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kkuva helvetti pesee kasvikset saippualla??

terve ja hyvää päivää porvoo

Vierailija
8/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ällöttää koko ukko, hän puhuu välillä niin uskomattoman typeriä että raivostuttaa.

Sanoi lukeneensa että jossain on sellainen lintukin jonka poikaset syö emonsa kuoritutumisen jälkeen. Hän ei ole kouluttamaton, mutta jotenkin suunnattoman yksinkertainen.

ap

Vierailija
9/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvikset tiskiaineella. Itseasiassa Tallinnassa oli myynnissä kasvistenpesuainetta. Ihan tosi!

Mutta itse en usko että siitä on varsinaista hyötyä. Ja se että saako kasviksista sen aineen sitten pois kunnolla mietityttää. En halua syödä tiskiainetta.

t: elintarvikeinsinööriopiskelija

Vierailija
10/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kyllä niin bakteerikammoinen, että ne kaikkien lämimät tomaatit saa jäädä ostamatta..

Vierailija
11/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ompuissa ja ulkomaisissa tomaateissa käytettävät torjunta-aineet eivät lähde pelkällä huuhtelulla pois. Pikkusen fairya pesuveteen ja huuhtelu!

T. lääkärin biologivaimo

Vierailija
12/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ompuissa ja ulkomaisissa tomaateissa käytettävät torjunta-aineet eivät lähde pelkällä huuhtelulla pois. Pikkusen fairya pesuveteen ja huuhtelu! T. lääkärin biologivaimo

Vierailija
13/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkolaiset pesen tipalla tiskiainetta ja huuhtelen hyvin. Eikä syy ole pelkissa torjunta-aineissa, vaan myös ajatuksessa, että kuinka moni "manolito" siellä pellolla räkii ja pissii...

Vierailija
14/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koetteli jokaisen tomaatin mitä hyllyssä oli, eikä ottanut sitten loppujen lopuksi ensimmäistäkään. Kokeili kai ovatko kiinteitä.

Oksetti kattoa sitä.. Olin ostamassa tomaatteja, mutta päätin että enpä ostakkaan.

Vierailija
15/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään niitä millään fairylla alkaa pesemään! Jotakin rajaa sentään noiden bakteerien pelonkin kanssa!

Vierailija
16/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on luullakseni hellävaraisempaa kuin fairy, vaikka joitain jäämiä jäisikin.

Ihmetyttää muuten tuo kirjoittaja edellä, joka arvosteli miestään, että pesee kasvikset aineella ja oli lukenut jostain linnusta jotain jne.. Fiksulta mies minusta vaikuttaa, ja eikö höhlä ole se, joka sen lintujutun on kirjoittanut, eikä se joka sitä lukee. Olet itse vähän outo, sinä ko. viestin kirjoittaja.

Vierailija
17/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten appelsiinit kannattaa pestä enne kuorimista. Kuorista tarttuu käsiin aineita ja käsien mukana edelleen itse appelsiiniviipaleihin.

Vierailija
18/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla voi pestä perunat, omenat, kurkut, tomatit ja appelsiinit

Vierailija
19/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voisin ehkä joskus alkaa pestäkin. Se mitä inhoan, on kasvisten "kastelu", jota jotkut harrastaa: tomaattia käytetään juoksevan veden alla ja sitten kuvitellaan, että pesu on suoritettu.

Minusta joko ei kastellakaan ja vihannekset käytetään siltään tai sitten pestään kunnolla.

Vierailija
20/67 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulkee ennekuin ovat sinun käsissäsi? yöks..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi