Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoitan täten, että tästä lähtien käytän Helsingistä

Vierailija
19.10.2009 |

nimitystä Hesa, olen itse syntynyt täällä ja niin ovat kaikki esivanhempanikin niin pitkälle kuin kirkonkirjoista ilmi voi käydä. Joten turha tulla mulle inttämään että niin ei voi sanoa jos on itse stadilainen. Kyllä voi, ihan mainiosti, missään ei ole sanottu eikö niin voisi tehdä (paitsi jonkun pikkusieluisen muka-stadilaisen mielestä - me aidot stadilaiset / hesalaiset ollaan suvaitsevaisia ja avarakatseisia. Jos joku siis tästä lähtien sanoo, että hesalaiset ei voi sanoa itseään hesalaisiksi, tämä joku on niitä junantuomia.. t. Hesalainen stadilainen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää stadi termiä niiden seurassa jotka arvostavat sitä ja hesa termiä vähän "turvallisemmassa" porukassa.

Jos on oikeasti rebel niin sanoo helsinkiä hesaksi juuri niille joille sillä on eniten väliä. ;))

Vierailija
22/23 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen polven paljasjalkainen helsinkiläinen ja en ole varmaan koskaan sanonut stadi. En kyllä Hesakaan. Jos puhun keskustasta sanon keskusta. Jos tarkoitan Helsinkiä sanon Helsinki. Ja kun puhun helsinkiläisestä sanon helsinkiläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen neljännen polven helsinkiläinen ja olen samoilla linjoilla. Stadista kyllä puhun muiden stadilaisten kesken, mutta en käytä sitä sanaa muiden kanssa.

Hesasta en puhu koskaan. Se vain särähtää korvaan pahasti.

Kolmannen polven paljasjalkainen helsinkiläinen ja en ole varmaan koskaan sanonut stadi. En kyllä Hesakaan. Jos puhun keskustasta sanon keskusta. Jos tarkoitan Helsinkiä sanon Helsinki. Ja kun puhun helsinkiläisestä sanon helsinkiläinen.