Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~KESÄHELMET VKO 43~

19.10.2009 |

Uusi viikko uusi pino! Huomenta kesähelmille.

Iso halaus helmensä alkutaipaleella menettäneille. Jaksamista ja plussatuulia tietysti!

Täällä pyörähti vko 6 käyntiin. Kirjoittelen lisää myöhemmin.

Peipposka rv 6+0 (kai?)

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli esikoisen 4-vuotissynttärit tänä viikonloppuna ja nyt huokaan helpotuksesta kun kaikki on takana. Huono olo velloi välillä ja teki koko hommasta astetta haastavampaa. nyt rupee arki taas rullaamaan.

Ällöä oloa on tosiaan riittänyt. VÄlillä tuntuu ettei oo mitään merkitystä onko maha täysi vai tyhjä. Karkkilakko on pitänyt yllättävän hyvin, makeaa ei yksinkertaisesti tee mieli.

Mä oon kertonut raskaudesta nyt kahdelle kaverille. TOiselle oon kertonut aina, tukee mua tässä odotuksessa sitten. Toiselle kerroin koska on lääkäri ja halusin hänen kommentit possuflunssarokotuksesta. Hän suositteli sitä. Mulal oli edellisessä raskaudessa poskiontelotulehdus joka ei meinannut lähteä millään niillä lievillä antibiooteilla joita voi määrätä raskaana oleville ja punkteerattiinkin varmaan 10 kertaa. Aattelinkin että multa ei taudin helposti lähde joten on parempi ottaa tuo rokote. Samalla aattelen jo kahta olemassa olevaa lasta. Yritän kuitenkin odottaa 2. kolmannekselle. saas nähä miten onnistuu. epidemia kuulemma lähestyy jo oulunseutua.

Aikasemmin ollaan kerrottu vanhemmille tosi aikasin, mutta nyt ei jotenkin jaksa. Meillä on hirveesti kaikkia taloasioita hoidettavana ym. ja jotenkin aattelee että ne huolestuu vielä lisää jos kerrotaan että kolmas on tulossa. Kyllähän tuota ultrankin jälkeen kerkeää.

jokohan tämä riittäs omia asioita.

Nirppa 8+2

Vierailija
62/67 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola-aika ja ultra varattu ens kuun lopulle. Tuntuu jännältä mennä niin aikaisin ultraan, kun edellisissä raskauksissa oon käynyt vain rakenneultrassa.

Pahoinvointi hellittänyt hetkeksi, mutta tiedän sen palaavan viimeistään ens viikolla...

Rokotusta en ota itselle enkä lapsille, vaikka astmaa on. Tosi epäilyttävältä rokotukselta vaikuttaa, paljon täällä sairastunut vaikka rokote otettu jne. Huonosti tutkittu. Parhaillaan jyllää täällä meidänkin työpaikalla, mutta ei perusflunssaa kummemmalta taudilta vaikuta.

Sisko kerkesi jo suoraan kysyä, onko meille neljäs tulossa, ja sen lisäksi olen parhaalle kaverille kertonut. Mukavalta tuntuu jakaa ilouutinen (ja väsymys), mutta muille ei olla vielä kerrottu. Vähän kyllä herätin epäilyksiä viime viikoloppuna veljen häissä, kun en oikein mitään jaksanut tehdä ja vessassa piti ravata. Juhlamekkokin meinasi revetä kyllä liitoksistaan kun herkut niin turvotti...

Mutta täytynee lähteä syömään. Jaksuja kaikille kesähelmille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan kävin nyt siellä ar-ultrassa... =(

tämä tyttö nyt katoaa täältä.

toivottavasti teillä muilla menee paremmin!!!!

minä jatkan marraskuussa matkaani tarkempiin tutkimuksiin. 11kk aikana ollut 3keskenmenoa ja pari kemiallista raskautta..

vihdoinkin ottivat tosissaan!!

mut iloitkaa te meidänkin "onnettomien" puolesta paljon!!!!!

Vierailija
64/67 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että oikein paljon voimia habiballe!!! itseeni kans pelottaa,kun ar-ultra on vasta viikon päästä perjantaina eikä eilen tai tänäi o ollu mitn oireita raskaudesta,et pelottaa oonko sittenkä raskaana vai onko tässä kerenny käymään jo huonosti:( en tiedä onko tää normaalia,et ei o joka päivä mitn tuntemuksia.tosin raskaus on vasta niin alussa,mut tää on kuitenki mun esikoinen josta kyse,et en tiedä mitä oireita tulee olemaan.

minzbe rv 5+3

Vierailija
65/67 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habiballe ja muille kesähelmensä menettäneille paljon voimia ja jaksamisia! Kyllä se teidänkin aika vielä tulee..

Kaikille plussanneille tuhannesti onnea! :D

Itse olen pitänyt hieman matalaa profiilia, kun en oikein ole uskaltanut kirjoitella ja muutenkin jännittää niin paljon että onko masussa kaikki kohdallaan. Viikko sitten menin tiputtelun ja toispuoleisen vatskakivun takia lääkäriin. Raskaus on oikeassa paikassa, joskaan vielä ei näkynyt kun raskauspussukka(sillon rv5+3). Nyt tiputtelua/tuhruttelua on ollu jo viikon verran ja raskausoireitakin on. Nyt sitten odotellaan maanataihin kun on uusi ultra, josta näkee onko masussa elämää. Kauheeta tämä epätietoisuus ja odottelu. Jotenkin tuntuu kyllä siltä et, pakko siellä on vaavin olla! Toiveajattelua ainakin :D

Itsekin mietin kovasti, mitä tuon rokotteen kanssa tekisin.. En tosin kovin helposti yleensä mihinkään sairastu, mut kerta se on aina ensimmäinenkin.. Täytyy varmaan maanantaina lääkäriltä kysellä, mitä se on mieltä..??

Hyvää viikonalkua kaikille! :D

Pupuliini 6+2?

Vierailija
66/67 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minulla alkoi eilen ruskea tuhruvuoto. Olin heti ihan varma, että on merkki keskenmenosta.

Illalla myös ajoittain menkkamaista kuumotusta reisissä, alavatsassa ja alaselässä. Edellinen keskenmeno alkoi juuri tällä tavalla, joten pahinta pelkään.

Tänäänkin niukkaa, ruskeaa tuhrua on tullut. Olen lueskellut keskustelupalstoja ja vaikka sieltä löytyy myös niitä onnellisia tarinoita, että vuotoa ja kipuja on ollut ja silti kaikki on mennyt hyvin, niin mietin vaan edellistä keskenmenoa, enkä usko enää tämän raskauden jatkuvan.

Mutta ei tässä auta muuta kuin odotella, joko vuoto ja kivut muuttuvat runsaammiksi tai sitten jatkuvat tai parhaimmassa tapauksessa loppuvat. Olo on muuten ihan normaali, rintojen aristus on loppunut lähes kokonaan, tämäkin voi olla merkki keskenmenosta.

Veka

6+6 tai km

Vierailija
67/67 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

habiballe pahoittelut ja voimia, kyllä olisi teillekkin jo pieni suotu:( Toivottavasti tutkimuksien jälkeen saisitte apua.

Voimia myös Vekalle, epätietoisuus pahinta. Toivotaan että vuoto loppuu ja kaikki hyvin.

Itsellä tullut pinkkiä valkovuotoa, pähkin mitähän tarkoittaa?! Pahoinvointi vaan pahenee, oksennus ei tule, mutta olo aivan järkyttävä ja mitään ei jaksa tehdä. Käytiin maanantaina ar-ultrassa ja pieni sydän siellä sykki:) Helpotti oloa paljon ja auttaa jaksamaan pahoinvoinninkin kärsimistä. Töissä olo tekee tiukkaa kun tekisi vaan mieli maata peiton alla. Vauveli oli reilun 6mm kokoinen, laskettu aika siirtyi pari päivää eteenpäin.

Oon päättänyt ottaa sen sikarokotteen, flunssat tuppaa pitkittymään normaalistikin, joten en uskalla ottaa sairastumisen riskiä ja päädyn luottamaan rokotteen kehittäjiin. Plussauksesta asti olen ollut jo nenä tukossa ja aikaisemmissa raskauksissa olen aina ollut useamman kerran kipeenä, selvästi siis vastustuskyky laskee.

Lapset peiton alla, koti kuntoon ja itsekkin nukkumaan:)

Mammatus 6+6