Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö opettajan aina olla maisteri viran saamiseksi?
18.10.2009 |
Onko näin? Onko peruskoulun opettajatkin opiskelleet maisterin tutkinnon?
Kiitos vastauksista! :)
Kommentit (22)
Tämä koskee tosin vain vanhoja opettajia, jotka ovat saaneet pätevyyden joskus 80-luvun alkupuolella tai ennen. He ovat edelleen päteviä opettajia, vaikkeivat välttämättä maistereita. Esimerkiksi tätini on luonnontieteiden kandidaatti ja virassa, ja voisi hakea edelleen uutta virkaa pätevänä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
antavat maisterin paperit. Jos ripeästi opiskelee, voi suorittaa neljässä vuodessa.