Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä aina pilaan kaiken?

Vierailija
18.10.2009 |

Että olen idiootti. ELämän pitäisi olla hyvin, vajaan puoli vuotta vanha lupaava suhde olemassa, mies on kuin luotu minulle, tykkää lapsistani ja minusta ja kaikki on täydellisesti. Kunnes minä saan hieman viinaa kerran vuodessa tallinnan reissulla tyttöporukassa ja herään vieraan miehen vierestä!

Mitä mä nyt teen? Jos kerron, pilaan suhteeni, jos en kerro, kärsin itse syyllisyydestä, en kehtaa katsoa miestä silmiin.

Mulla on selkeesti joku alitajuntainen tarve pilata aina kaikki jutut, jotta en saisi koskaan olla onnellinen. että vihaan itseäni!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kerro miehellesi, vaan kärsi itse mokasi. Ota jutusta opiksesi äläkä tee enää noin.

Jos et pysty lopettamaan tuollaista niin ole yksin.

So simple.

Vierailija
2/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin tein. Tuo tapa on syvällä ihmisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti ole kypsä parisuhteeseen.

Vierailija
4/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry vaan,mogasit ja saat siitä kärsiä. Mun mielestä on myös syytä kertoa, että tämä on sun tapa toimia, jos kerta niin on. Muuten liian kova pettymys miehellesi viiden vuoden päästä, että toimit noin. Pettäminen kannattaa kertoa heti. Jos kerrot sen vuoden päästä, puolisosi kokee, että olet pettänyt häntä vuoden ajan, olet elänyt vuoden valheessa. Pitää olla rehellinen itselle ja toiselle.

Voisit myös kertoa kavereillesi ongelmastasi, ehkä he voisivat tukea sinua. itse ainakin sanon kaverilleni jos on selvästi vetänyt liikaa. Tarpeen mukaan huijaan häntä: tarjoan lonkeron, joka on oikeasti greippimehua tai redbullpaukun (pelkkää energiajuomaa).

Opettele nyt kantamaan vastuusi omista tekemisistäsi.

Vierailija
5/12 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vain unohtaa tämän. Mulla on kauhea paniikki tai sitoutumiskammo tms. ja tässä se nyt sitten kostautui, yritän pilata koko suhteeni, ettei tarvitsisi muuttaa yhteen ja mennä naimisiin, koska pieleen se kuitenkin menee. menköön nyt sitten ennen kuin suhde on liian vakavakasi päässyt kehittymään.

Hullu mä varmaan olen, pitää kai mennä johonki terapiaan selvittämään syitä, miksi en anna itselleni mahdollisuutta onnellisuuteen....

Vierailija
6/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota viinaa enää ollenkaan, arvostelukykyyn vaikuttaa oikeesti yllättävän paljon!

Vierailija
7/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa voimakasta mielialan kohoamista ja estojen poistumista, mutta kieltäytyminen siitä suuria sosiaalisia vaikeuksia. Siksi edes alkoholisteista vain 1 - 2 % pääsee pitkäaikaisesti kuiville, saati muista ei juuri kukaan.

Hyvää ratkaisua esittämääsi ongelmaan ei ole. Parhaalta, muttei hyvältä, näyttää nykyisen noudattaminen.

Vierailija
8/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan suvussa tuota horoutta. Mites äitisi??

Vierailija
9/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa haa! Kärsi!

Toivottavasti miehesi jättää sut.

Vierailija
10/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v vanha juttu ja te möykkäätte täällä ap'lle. Vttu että ootte tyhmiä 🙄

Vierailija
11/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pikkasen ylimielinen ja narsistinen ihminen? Noin aina käy kun ei opi millään. Älä peittele totuutta tai myöhemmin saatat kärsiä paljon pahemmin ja huomata että loppuelämä on aivan kamalan yksinäinen. Olkaa rehellisiä niistä sisäisistä ongelmistanne, haluatte huomiota muidenkin kustannuksella. Ette ole muita kauniimpia tai parempia ihmisiä, sorry.

Vierailija
12/12 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota viinaa enää ollenkaan, arvostelukykyyn vaikuttaa oikeesti yllättävän paljon!

Estot poistuu, narsisti. Tulee todellinen luonne ja intentio esiin. Ei muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme