miten te naiset jotka olette ihastuneet toiseen parisuhteessa, miten parisuhteen on käynyt?
Kommentit (9)
mut käsitys on että toinen nainen jää yleensä toiseksi naiseksi.
Kun ei tee mitään ihastumisen vuoksi vaan antaa sen mennä ohi. Se menee kyllä ohi.
Kun olin muutaman kuukauden rypenyt tunteessani ja varsinkin siinä vaiheessa, kun tajusin että se ihastukseni kohde vastaa tunteeseen, niin vihelsin pelin poikki. Lähdin vkonlopuksi lasten kanssa mökkeilemään ja kun tulin sieltä, niin kerroin miehelleni ihastuksestani. Olihan se kriisin paikka, mutta loppujen lopuksi mieheni oli todella ylpeä ja onnellinen, että olin rehellinen hänelle ja ennenkaikkea että en tehnyt mitään, mikä olisi vaarantanut perheemme. Vaikka siinä ihan rajoilla käytiinkin (hitaiden tanssimista, poskisuukkoja, tekstiviestejä..)
itse tein tyhmyyden ja annoin mennä pidemmälle eli suudeltiin ja oli ihanaa.
Miehellä mennyt poikki pitkä parisuhde vuosi sitten, melekin menivät naimisiin. Sen jälkeen seurustellut 3kk ja meni poikki. On paljon vk-loppuja poissa harrastuksen takia ympäri suomea kausittain.Sanavalmis ja fiksu mies kyseessä ja ihan söpökin. Mies ei mitenkään ole antanut minulle mitään toivoa..ollaan viestitelty mutta kyllä hän minun sydämeni vei.
Oma mieheni tuntuu nyt jotenkin tylsältä,on epäviehättävä fyysisesti,sellaista fyysistä vetovoimaa en ole tuntenut mieheeni koskaan, seksi on ollut vuosia sellaista että silmät kiinni ja kuvittelen jotain muuta. Oma mieheni on kyllä uskollinen,koska ei ole komea,ei saisi edes iskettyä mistään naista. Mutta on hänessäkin huonot puolet, henkinen väkivalta, nukkuu pitkään ja valvoo, syö epäterveellisesti ja pitkin yötä ja on paljon tietokoneella.
Nyt en pysty kuin ajattelemaan toista miestä vaikka suhdetta ei ole ja mies tehnyt selväksi ettei halua rikkoa perhettä. Jotenkin vain toivo mennyt, olen aiemmin ennen lapsia pettänyt miestä koska olin tyytymätön suhteeseen.
Ihan hyvää analyysiä. Tiedätkö, tuollainen tunne tulee melkein kaikille ihatsuville - niin voimakas kokemus se on. Tuntuu ihan kuin vain sinulle rakkaus olisi ovella odottamassa, mutta totta on että tuo tunne tulee kaikille. Pääset yli kun rauhotut ja luettelet itsellesi asioita joiden vuoksi olet miehesi kanssa, ei heti mene ohi mutta hiljalleen. Muistuta itseäsi ihanasta turvallisesta arjestanne. Mikä onkaan ihanampi lahja kuin uskollinen hyvä mies? Mitä muuta te perheenä haluatte? Kehittykää keskustelemaan ja fyysiseen puoleen saatte muutosta radikaaleilla muutoksilla sinne makuuhuoneeseen. Osta piristyspaketti vaikka nettikaupasta.. ala rohkeaksi. Turvallinen mies saattaa vierastaa mutta viettele mukaan leikkeihin. Tsemppiä elämään oman miehen kanssa :)
t. toisen turvallisen nallekarhun vaimo
ja sitten vasta etsiä kumppania, kun on vanhat haamut siivottu. Mutta huonossa suhteessa on tyhmää pysyä. Sehän osoittaa, ettei kunnioita itseään, ja miten kukaan muukaan silloin voisi kunnioittaa?
Toisaalta, mikä olen saarnaamaan, kun mieheni seurusteli toisen naisen kanssa kun alettiin säätää... ja seksisuhde muuttuikin pian joksikin muuksi, josta seurasi yhteenmuutto ja melko pian lapsikin. Ja ennen kaikkea: onni. Mies aina sanoo, ettei ennen paremmasta tiennyt, niin ei osannut edes kaivata. Meille kävi hyvin, mutta tottahan tuo on, että yleensä toinen nainen on toinen nainen. Omalla kohdallani kuvittelin myös näin, mutta joskus toisinkin päin...
Ihastuminen kestää aikanasa, ajattelen miestä ja näen siitä unia. Uskon, että tää tunne menee ajallaan ohi. On nyt kestänyt puolisen vuotta, uskon, että kahden vuoden päästä en enää ajattele näin, vaan elämässä tulee eteen uusia mielenkiintoisempia asioita.
Klikattiin henkisellä tasolla yhteen. Meistä tuli lopulta luottoystävät. Kummallakin on onnellinen avioliitto, jota ei haluta rikkoa. Jos ajat olisivat toiset, voisi tilanne olla erilainen.
pitkässä parisuhteessa. Kun ei anna niiden johtaa mihinkään eikä näytä ihastumistaan niin kaikki ok. Laantuu kyllä ajan kanssa! Parhaimmillaan siitä ihastumistunteesta voi saada paljon potkua omaan parisuhteeseensa ;)