Lue keskustelun säännöt.
Varaisitko pieneltä paikkakunnalta Gasthaus / hotellin, jossa on merkitty 5 tähteä?
29.07.2009 |
Hinta 70 e ja itsepalveluaamiainen.
Vähän epäilyttää, että minkälainen majoituspaikka tällainen on.
Olemme yöpyneet laadukkaissa hotelleissa, josta aina tietää mihin menee.
Kommentit (4)
On mukavaa vaihtelua isoille ketjuhotelleille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi aina pitäisi mennä suureen ketjuhotelliin?
Vähän oudolta vaikutti koko paikka.
Vai olenko vain turhan epäluuloinen?!?
ap