Mitä mieltä nimestä Erika Oona Isabella?
Kommentit (13)
vaikka itse en henk koht tykkää kamalasti oonasta
Terveisin, Oona Isabella :DD Olen tosin jo kolmekymppinen.
tossa on kaksi nimeä, jotka voi kirjoittaa joko lyhellä tai pitkällä vokaalilla. Aina saisi olla selittämässä, että Erika yhdellä e:llä ja Oona on sitten kahdella o:lla.
En tiä, mut miten ois Peppi Oona Isabella tai Jenni Oona Isabella? Tai Helena Isabella Peppi? Tai Isabella Heli Paula?
:DD
Joo ei.
Mut joo, ihan tosissaan niin mä oon kans sitä mieltä et jos kirjoitetaan Erika yhdellä E:llä niin seuraava nimi ei voi olla Oona kahdella O:lla. Heti pisti silmään.
Eerika Oona Isabella parempi? itse en pidä tosta Eerikan kirjotusasusta niinkään.. enkä kyllä ole ikinä ajatellut että Oonan voisi edes kirjoittaa yhdellä oo.lla eli Ona..
t. ap
Eerika Oona Isabella parempi? itse en pidä tosta Eerikan kirjotusasusta niinkään.. enkä kyllä ole ikinä ajatellut että Oonan voisi edes kirjoittaa yhdellä oo.lla eli Ona.. t. ap
Ja munkin mielestä Ona on hieman hassun näköinen mut jos on etunimenä Erika niin ei vaan jotenkin sovi toi kaks oota seuraavan nimen alkuun. En olis edes avannut koko ketjuu jos se ei olis pistänyt silmään tossa.
Jos siihen on väliin joku saatava niin laittaisin jonkun joka yhdistää Erikan ja Isabellan:
Erika Eeva Isabella
Erika Iina Isabella
Tuollaisenaan se saa nimen näyttää nimilistalta. Erika Isabella on kaunis sellaisenaan, tai Oona Isabella.
Eerika Oona Isabella parempi? itse en pidä tosta Eerikan kirjotusasusta niinkään.. enkä kyllä ole ikinä ajatellut että Oonan voisi edes kirjoittaa yhdellä oo.lla eli Ona.. t. ap
onko Erika jotenkin "hienompi"??
Säästä lastasi, ja anna nimi, joka kirjoitetaan kuten lausutaan..
on yksi maailman rumimmista tytönnimistä ever.
kuin suoraan huonoimmat nimet -listalta kaikki kolme