Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten kostan naapurille?

Vierailija
17.10.2009 |

meidän naapurissa asuu noin kolmikymppinen pariskunta, jotka on muuten ihan mukavia, mutta se nainen polttaa joskus. Siis tyyliin lauantaina illalla muutaman tupakan jne. joskus heillä käy myös vierait jotka polttaa. mua tää ärsyttää, tuntuu etten voi suunnuntainakaan laittaa vauvaa partsille päikyille, jos siellä on illalla poltetty. Kävin äsken sanomassa että olisko mahdollista että menisi alapihalle röökille, niin arvatkaa mitä se ämmä sano???? ETTÄ ei sekään vaadi mua pistämään lastani alapihalle, jos se itkee iltaisin tai öisin!!!!!!!!!! VITTU! ottaa niin päähän että tekis mieli tappaa se!!!!

Siis voiko muka olla että sen eukon oikeus tappaa MUN Lapsi kerran viikossa tupakkaan on niin suuri??????

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä että pilataan oma terveys, täytyy vielä naapureidenkin hyvinvointi tuhota. Tuntemuksesi ovat täsmälleen oikeat, mutta ei toki kannata kovin radikaaleja liikkeitä tehdä, koska kuitenkin joutuisit itse siitä kärsimään. Tässä nk. oikeusvaltiossa kun rangaistaan niitä, jotka asianmukaisesti yrittävät pitää oikeuksistaan huolta. Suomessa pitäisi ehdottomasti saada aikaan tupakoinnin täyskielto, koska se ei todellakaan ole välttämätön kenellekään.

Vierailija
22/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten uskallat yleensä olla ulkona ollenkaan kun ilmassa leijuu kaikenmaailman pienhiukkasia, katupölyä, saasteita...

Naapurin edellispäivänä polttama tupakka on yks paskan hailee seuraavana päivänä. En usko että yksi rööki naapurin parvekkeella haittaisi mitään lapselle vaikka olisi samaan aikaan nukkumassa.

Vierailija
24/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä se naapuri tarvitsee sen röökin koska sun KAKARAS huutaa yötä päivää. Nikotiinilla kun on rauhoittava vaikutus.

Vierailija
25/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi, jos olisin kasvatanut tuollaisen ihmisen ja hävvettäisi, jos äitini olisi tuollainen.

Vierailija
26/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuossa mallia naapurisopuun

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/utrassa_ammuskel…

Tosin ampujien naapurissa oli vauva. Vai saitko idean provoosi tuosta uutisesta?

Vierailija
27/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedoksi: liikun ulkona. Auton pkakokaasut ei ole läheskään niin vaarallisia kuin tupakan haju! sä voit vaikka hengittää bussin pakokaasuja viikon etkä saa niin paljon myrkkujä kuin siitä et vaikkapa samalla kerrostalolla poltetaan röökii

Vierailija
28/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä voit vaikka hengittää bussin pakokaasuja viikon etkä saa niin paljon myrkkujä kuin siitä et vaikkapa samalla kerrostalolla poltetaan röökii"

Veikkaanpa, että autotallissa et niitä bussin pakokaasuja hengitä 10 min pitempään. Et sen jälkeen muutakaan..

Vierailija
29/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on pakko sanoa, että sinä ap olet joko hullu tai psykoosissa. Tai sitten molempia.

Vierailija
30/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me oltiin lapsia kaikkialla poltettiin sisällä. Myös kotona ja autossa. Eikä mekään kuoltu... niin, että tuskinpa naapurin satunnainen parveketupakointi tekee yhtään mitään.

Vierailija
31/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, lapsi ei kärsi jos nukkuu yhden päivän viikossa sisällä. Mikäli ulkounet ovat pakkomielle, voit viedä lapsen kärrylenkille. Näin saatte molemmat raitista ilmaa ja sinäkin liikuntaa.

Teet itsestäsi täyden idiootin jos tästä aloitat kostoretken..seuraavaksi partsilla röökataan joka ilta?

Teidän lapsenne ei ole talon ainoa asukas, jolla on oikeuksia. Maailma ei pyöri teidän perheenne tarpeiden ympärillä.

Vierailija
32/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka on kuulemma tosi peloissaan! siis siitä mun kirjeestä. JA MIES MENI NIIDEN PUOLELLE! Sen mielstä mä ylireakoin, kun en suvaitse jonkun myrkyttävän lastani.oTan siitä eron, ei tollainen oo hyvää isämateriaalia.

Vierailija
33/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta nyt menee liian tyhmäksi juttu.

Ps. Jos otat eron, miehesi ei lakkaa olemasta isä lapselle. vitun dorka.

Vierailija
34/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ainakin hauskaa, kun keksii mitä kirjoittaisi seuraavaksi.

Ehkä olisi voinut vähän hienovaraisempi olla, niin menis läpi paremmin.

"Otan siitä eron, ei tollainen oo hyvää isämateriaalia."

Huono provo - yritä edes!

Vierailija
35/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tuli äsken kotiin ja se sanoi että tollaisten lappujen vieminen ei oo fiksua. Aikoi mennä juttelemaan naapuriin kohta.

Taisin suuttua vähän liikaa mutta oikeasti mua niin rasittaa! Siis miksi saa polttaa partsillaan ja samaan aikaan sanoa, että mun vauva häiritsee? Eikö lapsen pitäisi mennä kaiken edelle? eikö lapsen takia voi olla polttamatta? Siis muidenkin kuin omien?

Olen juuri sellainen mainitsemasi urahirmu ja ei kiinnosta pätkääkään viereisen partsin rääkyvä toukka, poltan omalla partsillani ihan rauhassa joka ikinen päivä ja aion näin tehdä jatkossakin! Todellakaan ei mene jonkun TOISEN kakarat minun elämässäni edes aamupaskan edelle :D

Vierailija
36/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos polttaisivat huumetta niin vauvasi sairastuisi skitsofreniaan.

Vierailija
37/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myrkyttää vauvasi tupakoimalla parvekkeellaan silloin tällöin tupakan? Ja sinä et ole vielä tehnyt rikosilmoitusta? Millainen äiti sinä olet?

Vierailija
38/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut loppupätkää enää lukea, kun meni yhdeksi huutotaisteluksi, mutta haluan kommentoida omakohtaisesti kokemaani parveketupakoijista.

Itse en polta, eikä myöskään mieheni. Naapurini eivät polta vain silloin tällöin, vaan ramppaavat tupakalla vähän väliä. Eihän se tupakointi itsessään muille kuulukaan, mutta entäs kun tupakan haju tulee suoraan meille sisälle? Me emme polta, joten meitä se todellakin häiritsee ja haisee todella pahalle, jopa aiheuttaa päänsärkyä. Eikä ole kiva ensimmäisenä aamulla herätä tupakan hajuun huoneessaan. Minäkin haluaisin saada vauvamme parvekkeelle raittiiseen ilmaan edes sen kerran viikossa, vaan kuinkas se onnistuu kun on tupakkaterroristeja vieressä? Mielestäni jokaisen tupakoimattoman ihmisen kuuluisi saada elää ihan oikeasti ilman sitä tupakkaa ja tupakoivien pitäisi malttaa raahata se peppunsa tarpeeksi kauas toisten ikkunoista ja ovista, jos haluavat harrastustaan toteuttaa. Se savu ja haju kun eivät pysy vain sen polttajan reviirillä. Valitettavasti!

Vierailija
39/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tuulettaminen on toinen mahdoton juttu. Kun vanha tupakan savu hälvenee ja avaan ikkunan, eikös sieltä uusi "ihana" tuoksu leijaile jo sisään. Ja tämä todella korpeaa erityisesti kuumina kesäpäivinä!

Vierailija
40/42 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset